Ihmettelen että mitä sitten, antaa sen toisen paaahtaa pää kolmantena jalkana jos kiinnostaa, pääasia on että itse olet kaukana jos jotain sattuu, että oma terveys on taattu....
Vai onko se kateus astunut sieltä hartian takaa, kun mitä sitten. Näitä urpoja näkee aina, jolla on nopeusrajoitukset, siihen vain että so what...
Onhan se selvä homma, että jos tiellä on ajolinjoilla jotain työkalustoa ja -miehiä töissä, niin tiputetaan sitten vaikka 80 -> 30 jotta taataan työmiehille turvallinen työpäivä. Juttu erikseen on kuitenkin se kun illaksi ja yöksi ne työkoneet ajetaan läheiselle sorakentälle parkkiin ja työmiehet painuvat kotiin kaljaa juomaan mutta kas kummaa 30 kylttejä kukaan ei viitsi käydä kääntämässä tai peittämässä.
Tiestysti jos se tie on kunnossa, mutta näitä on nähnyt ihan kaveri piirissä, että työmaalla nopeus merkit käännetty ja jostain syystä joku on jotain kiusaa tehnyt, siis että on sattunut sitten jotain, esim sen nopeuden takia. Niin on varmaan otettu opiksi, en usko että ne turhaa on siellä.
Tuossa Helsingissä on yksi tie, Porvoon motarin yli kun mennään, kohti itää, niin 30 nopeus, on väistämisvelvollisuuksia kohdattaessa jne. Niin siinä ei kukaan saatana edes noudata niitä, kiva siinä 40 metrin matkalla kun kaikki ajaa ilman turvaväliä sen 40-50 siinä ja sellainen 20 auton letka, no on kyllä aikaa odottaa. Mutta siitä se ruuhka äkkiä alkaa..
jos joku ny menettää yöunensa siittä että joku toinen ohittaa 20km/h ylinopeudella ja vieläpä kaksipyöräisellä jonkun ihmisen ni ehkä reality check on paikallaan.
Tässä pohjolan banaanivaltiossa on aika monta muutakin isompaa asiaa sen verran pahasti päin per**ttä.
En nyt tarkoita että pitäisi ihannoida tai hyväksyä ylinopeuden ajaminen, mutta jokainen joka sitä kahvaa kääntää tietää kyllä tässä iässä ihan tasan tarkkaan sen mitä on tekemässä ja kantaa itse vastuun omista teoistaan.
Ei sitä ny prkl tartte sosiaalisessa mediassa rummuttaa maailmanloppuna ja olla mesoamassa että "byää ku toi ei leiki sääntöjen mukaan tällä hiekkalaatikolla"
Kyllä se tyyppi sit ite tietää missä meni vikaan kun mutka menee pitkäks tai tulee yllättävä tilanne.
Mua vaan ehkä inasen kypsyttää tää tapa takertua muiden tekemisiin niin paljon että ollaan ihan sokeita niille omille hömöilyille.
Se kateus, minä, minä, minä, kateus, kateu.
Tuolla kaupassa saa nauraa porukalle, kun ollaan niin maailman omistajia, sama pätee parkkipaikalla, kun viereiseen ruutuun parkkeeraa sellainen auto joka on toisen mielestä parempi, nini kyllä sen näkee kun leuka pystyssä mennään, sama on punttisalilla kuka nostaa eniten tai näyttä isoimmalta vaikka olisi lipputanko, sama pätee kavereissa se joka puhuu eniten, niin sitä katsotaan "pahalla", kun on kokoajan äänessa, muijat katsovat toisen muijan vaatteita ja ajattelee, että mulla on paremmat tai toivottavasti.
Niille tyhjäntoimittajille pitää olla vain

Kyllä tätä kansaa olen katsonut että olenko oikeasti täältä