• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yoshimuraa Euroopasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cck
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

cck

New member
Jollain sopivaa sivustoa tiedossa josta sais edukkaasti yoshin putkia? Mielellään euroopasta ettei tarvis rapakon takaata tilata...

eikö se nyt oo ihan sama mistä tilaa ku et kuiteskaan nouda tilaustasi itse
wink.gif
posti polkee ja kulkee.

Ohase noinkin, pidän vaa jotenki selvempänä euroopan toimintaa ku ei tarvi miettii mitä tulli lottoilee
biggrin.gif

eikö se nyt oo ihan sama mistä tilaa ku et kuiteskaan nouda tilaustasi itse
wink.gif
posti polkee ja kulkee.
Jonkinlaisen arvon myös laskisin euromallien e-hyväksynnälle. Eipähän tarvi reissunkaan päällä jännittää virkavallan kiinnostuessa asiasta.
ei tuo e-hyväksyntä ole mikään itsestään selvyys, vaikka tilaakin euroopasta.tietääkseni yoshimura usa-malleissa ei ole yhdessäkään tuota e-hyväksyntää.

niin..tulli oma lukunsa. antaa itellan hoitaa homma ja paketti tulee kotiovelle.

Pystyiskö joku laittamaan jotain esimerkkejä vaikka putkista, yoshin e-hyväksyttyi kokoputkia? Onko sellaisia?
omg.gif
Ihan koko maailmalta kelpaa, myös suomesta
smile_org.gif

E: Ja K8 busaan oon itse ettimässä.

Mistähän saisi japsiyosheihin killereitä? puuttuupi nykyisestä triovalista ja yoshi usan killeri samaan malliin ei käy.

Näyttäis olevan siellä nimenomaa tuolle usa-mallille, jonka viime kesänä hommasin eikä ihan mahtunut. Vääränlainen kulma ulostulossa.

Pystyiskö joku laittamaan jotain esimerkkejä vaikka putkista, yoshin e-hyväksyttyi kokoputkia? Onko sellaisia?
omg.gif
smile_org.gif

Ei kai sitä e-hyväksyttyä kokoputkea saakaan, edes rahalla. Jos e-merkit täytyy olla, niin slipareiden hankinnaksi menee ja nekin euroopasta.

omg.gif
smile_org.gif

Ei kai sitä e-hyväksyttyä  kokoputkea saakaan, edes rahalla. Jos e-merkit täytyy olla, niin slipareiden hankinnaksi menee ja nekin euroopasta.
Joo, tuskin löytyy kokoränniä missä on katti ja ilman sitä taas taitaa päästöt pudota pois euro3 tasolta... Liimaa kokoränniin e-hyväksytty slipari
tounge.gif
tounge.gif

Linkki nettimotoon tuollanen tuli vastaa ku pörräilin netissä... Tiedä sitten onko virheellinen ilmoitus vai mikä mutta kyllä tuossa ainakin lukee että kokoränni ja (e-hyv).

Back