Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jonkinlaisen arvon myös laskisin euromallien e-hyväksynnälle. Eipähän tarvi reissunkaan päällä jännittää virkavallan kiinnostuessa asiasta.eikö se nyt oo ihan sama mistä tilaa ku et kuiteskaan nouda tilaustasi itseposti polkee ja kulkee.![]()
ei tuo e-hyväksyntä ole mikään itsestään selvyys, vaikka tilaakin euroopasta.tietääkseni yoshimura usa-malleissa ei ole yhdessäkään tuota e-hyväksyntää.Jonkinlaisen arvon myös laskisin euromallien e-hyväksynnälle. Eipähän tarvi reissunkaan päällä jännittää virkavallan kiinnostuessa asiasta.eikö se nyt oo ihan sama mistä tilaa ku et kuiteskaan nouda tilaustasi itseposti polkee ja kulkee.![]()
Uusimmassa Duellin luettelossa on japsi yoshien yhteydessä mainittu kaksi erillistä dB-killeriä, eli siitä saattaa löytyä sopiva.Näyttäis olevan siellä nimenomaa tuolle usa-mallille, jonka viime kesänä hommasin eikä ihan mahtunut. Vääränlainen kulma ulostulossa.
Ei kai sitä e-hyväksyttyä kokoputkea saakaan, edes rahalla. Jos e-merkit täytyy olla, niin slipareiden hankinnaksi menee ja nekin euroopasta.Pystyiskö joku laittamaan jotain esimerkkejä vaikka putkista, yoshin e-hyväksyttyi kokoputkia? Onko sellaisia?Ihan koko maailmalta kelpaa, myös suomesta![]()
![]()
E: Ja K8 busaan oon itse ettimässä.
Joo, tuskin löytyy kokoränniä missä on katti ja ilman sitä taas taitaa päästöt pudota pois euro3 tasolta... Liimaa kokoränniin e-hyväksytty slipariEi kai sitä e-hyväksyttyä kokoputkea saakaan, edes rahalla. Jos e-merkit täytyy olla, niin slipareiden hankinnaksi menee ja nekin euroopasta.Pystyiskö joku laittamaan jotain esimerkkejä vaikka putkista, yoshin e-hyväksyttyi kokoputkia? Onko sellaisia?Ihan koko maailmalta kelpaa, myös suomesta![]()
![]()
E: Ja K8 busaan oon itse ettimässä.
Taitaapi olla ihan oma e-merkintä....Linkki nettimotoon tuollanen tuli vastaa ku pörräilin netissä... Tiedä sitten onko virheellinen ilmoitus vai mikä mutta kyllä tuossa ainakin lukee että kokoränni ja (e-hyv).
Hyvinki mahdollista... Onkos sulla busassas joku putkentynkä vai sliparit?Taitaapi olla ihan oma e-merkintä....Linkki nettimotoon tuollanen tuli vastaa ku pörräilin netissä... Tiedä sitten onko virheellinen ilmoitus vai mikä mutta kyllä tuossa ainakin lukee että kokoränni ja (e-hyv).
KLIK !Hyvinki mahdollista... Onkos sulla busassas joku putkentynkä vai sliparit?Taitaapi olla ihan oma e-merkintä....Linkki nettimotoon tuollanen tuli vastaa ku pörräilin netissä... Tiedä sitten onko virheellinen ilmoitus vai mikä mutta kyllä tuossa ainakin lukee että kokoränni ja (e-hyv).![]()