Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse huomasin että olisi ollut tarvetta moiselle kapistukselle tuolla baanalla takalaukun kanssa kun nopeus nousi +220-230, silloin oli aika huteran tuntuista keulan kanssa ja pientä woblausta meinasi ilmetä. Itävallassa löin sitten lähtiessä takaboksin postiin, niin oli mukavampi ajella takaisin kun ei tarvinnu yrittää pitää painoa mahdollisimman edessä.Nimimerkillä "varmasti laitan ohjausiskarin" niin voi suositella sellaista varsinkin jos korotat perää sekä alat käyttämään jyrkkä profiilisia renkaita. Itsellä lähti woblauksesta mopo lapasesta Kemoralla. Jos ihan vakio setillä Ace niin ei välttämätöntä, mutta jos tosiaan perää korotat ja tykkäät availla reippaasti niin suosittelen moista kapinetta (eikä ne nyt niin paljoa paina).Onko kenelläkään kokemusta ohjausiskarista Thunderacessa? Onko pyörä jo vakioalustalla tarpeeksi vakaa, ettei kyseistä tuotetta tarvita tuomaan lisäpainoa(esim. kevyt rata-ajoharjoittelu ja mutkateillä cruisailu)?
Paska tuuri. Mut luulis että noilla korjauksilla olis taas huolettomia kilsoja edessä aika paljon. Ja ei muuta ku armotonta pommitusta kauppiaalle. On kait niillä joku vastuu myymistään tavaroista.Startti=Jumissa ja likainen -> putsaus: pelaa!
Tulpat= helvetin huonot! -> uusiks
sähköissä piuhoja poikki yms häikkää. = uusisiksi vedettyjä piuhoja erinäinen määrä.
puristusten mittaus = Väljä ohivuotoja jne jne.
-> uudet venttiiliohjurinkumit + männänrenkaat kannen koneistus venttiilien säätö jne jne...
neloskaasarin seosruuvi joutuu oleen enemmän auki kun muitten, että käy kunnolla = jotain tukossa kaasarissa talvella auki?
eikös eeppon ässällä oltu menty jo yli 75tkm ja ilman huoltoja ko tollanen vikalista oli..Paljonkos on muuten kyseisellä ässällä ajeltu?? Itsellä on reilu 31000km ässän mittarissa ja öljynsyönti ongelmia ei oo vielä ollut. Täytyy koputtaa puuta.
Oliko tuo CBR Bike-Forumissa? Jos oli niin oli minun vanha pyörä. Nythän tämä kehuminen myöhäistä mutta priimakuntoisen pyörän olisit siitä saanut... Meni vaihtoon kun erehdyin kokeilemaan uutta 1000RR:ää...Juu-u kiitoksia näistä ja lissääkin saa laitella kaikkea mitä mieleen juolahtaa! toisena vaihtoehtona mulla olis vm.1999 900cbr rr ajettu 69tkm TODELLA siisti suomipyörä erittäin hyvällä huoltohistorialla jota on kanssa kutiteltu (putki&suuttimet) dynon mukaan 136hp!? sillä olis hintaa tommonen 7500egua molemmat pyörät on siis liikkestä kun ei oikein ole köyhällä varaa cashilla ostaa niin pitää pistää rahotukseen osa... se selittää siiis osaltaan hinnan... mut saapahan ainakin loppukesäks takuun...![]()
(tän pyörän kyydissä taas emäntä ei viihtynyt!?) onko se nyt sitten hyvä vai huono asia sen voi jokainen päättää ite...![]()
Siellähän se oli juu... Harmittaa kun en sitä hankkinut näin jälkeenpäin mutta aina ei voi voittaa ei edes joka kerta...Oliko tuo CBR Bike-Forumissa? Jos oli niin oli minun vanha pyörä. Nythän tämä kehuminen myöhäistä mutta priimakuntoisen pyörän olisit siitä saanut... Meni vaihtoon kun erehdyin kokeilemaan uutta 1000RR:ää...Juu-u kiitoksia näistä ja lissääkin saa laitella kaikkea mitä mieleen juolahtaa! toisena vaihtoehtona mulla olis vm.1999 900cbr rr ajettu 69tkm TODELLA siisti suomipyörä erittäin hyvällä huoltohistorialla jota on kanssa kutiteltu (putki&suuttimet) dynon mukaan 136hp!? sillä olis hintaa tommonen 7500egua molemmat pyörät on siis liikkestä kun ei oikein ole köyhällä varaa cashilla ostaa niin pitää pistää rahotukseen osa... se selittää siiis osaltaan hinnan... mut saapahan ainakin loppukesäks takuun...![]()
(tän pyörän kyydissä taas emäntä ei viihtynyt!?) onko se nyt sitten hyvä vai huono asia sen voi jokainen päättää ite...![]()
Gastirollin jotain nelosta siellä kuulema oli ja sain pyörän mukana moista litkua 1l mukaan (olisko ollut joku gtr-4) tai jotain en muista enää milläs öyljyillä muuten porukka täällä ukkosässillä yleisesti ottaen päästelee kun olis ensimmäinen vaihto edessä...taitaa eeppolla olla ainakin rengastus edessä
mulla vajaa 70000km taulussa ja kympin vaihto välillä riittää hyvin 1 lisäys kerta
mitäs oilii eeppolla siel mahtaa olla![]()
Mulla kans samaa castrolia ja hyvin pelittää. Oisko tosiaan gts tai gtr-4...Gastirollin jotain nelosta siellä kuulema oli ja sain pyörän mukana moista litkua 1l mukaan (olisko ollut joku gtr-4) tai jotain en muista enää milläs öyljyillä muuten porukka täällä ukkosässillä yleisesti ottaen päästelee kun olis ensimmäinen vaihto edessä...taitaa eeppolla olla ainakin rengastus edessä
mulla vajaa 70000km taulussa ja kympin vaihto välillä riittää hyvin 1 lisäys kerta
mitäs oilii eeppolla siel mahtaa olla![]()
![]()
Ajattelin vaihtaa toisen kiinnitys pultin pidemmäksi ja siihen sisälle reikä ja kierre jolla tatti kiinni... Menee sopivasti poikki jos kanttarin yli liukuu, mutta suojaa muuten moottoria. Toisaalta kyllä se kuitukate suojaa konetta vallan mahtavasti... Oikealta puolelta silppuna sivukate, mutta ei muita vaurioita kyljessä... Kuitu kun ei pärähdä palasiksi kuten muovi.....en nyt löytänyt kuvaa, mutta itsellä on itsetehty nylon tatti, joka on kiinni alumiinilevyssä(1cm paksu). alumiinilevy on kiinni kummankin moottoripultin alla. Eli tatti on siinä pulttien puolivälissä(vähän alempana pulttilinjasta).
ei oo kaatumalla testattu, mutta tuntuu hyvältä rakenteelta.