Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Olen ajatellut 2008 mallia tai uudempaa.
Itse olen ~170cm pitkä, joten pientä madallusta kaipaisi, onnistuuko miten helposti?
Mielenkiinnosta kysyn, et paljon tommonen Z1000 imee bensaa matkassa?
Mites tämä uusin zeta 1000, lentääkö rapa pitkin selkää ja kypärää
kun märällä kelillä ajelee?? Aattelin kun tuo pienempi zeta poimii
joka he...tin rapakon kyytiin...
)Mulla kans normi tupakansytytinpistoke penkin alla (c-tek johto ja siihen se lisähärveli). Mitä kautta vedät tuon jatkojohdon naville?..Virran ulosoton askartelin penkin alle, mistä sitten jatkojohdolla naville..
Mulla kans normi tupakansytytinpistoke penkin alla (c-tek johto ja siihen se lisähärveli). Mitä kautta vedät tuon jatkojohdon naville?
Morjenttes vaan kaikille!!
Oon uus tyyppi tällä foorumilla. Tossa jäi pari viikkoa sit käteen Z1000 vm-09. Aika helmi yksilö,orkkis kunnossa ja ajettu vain 5300km.. Aikasemmin eioo ollu tän luokan pyörää niin neuvoja ja apua varmaan tulen tarvitsemaan![]()
Ja heti alkuu jo kyselisinkin että millaiset huoltovälit kyseiselä pyörällä on..tarkoitan noita tehtaan ohjeistamia isompia huoltoja. Ja toiseksi mitä öljyä suosittelette tohon koneeseen?? Jos näillä aloittelis ja eiköhän sitä sit tulevaisuudessa pidä alkaa rakentelee härpätintä niin haasteita riittääKilpiteline on ainakin ihan saatanan ruma ja vilkkujakin vois pienennellä,stonga läskimmäksi ja sitä rataa
Kiitos kumarrus ja hyviä ajokelejä kaikille
![]()
Pitää tuo huoltokirja etsii jostain..tai varmaan löytyy tältä foorumiltakin. Pitäis vaan paneutua noihin aiempii juttuihin kuhan aikaa onHuoltovälit löytyy huoltokirjasta. Mielestäni mahdollisimman paljon kannattaa tehdä itse, mikäli vaan meisseli pysyy kädessä ja on tilat tehdä. Mulla iski syksyllä vähän laiskuus, enkä jaksanut hankkia tiettyjä työkaluja joten huollatin rakkinetta. Nyt taitaa olla koneessa yamalubet muistaakseni, hyvin on toimineet. Jos ajattelit vaihtaa tankoa, niin tuossa edellä on keskusteltu hiljattain tästä. Jos ajotyyli on yhtään reipas missään vaiheessa, niin suosittelen ohjausiskarin hankkimista, vaikka se tuntuu kalliillta hankkia. Nimim. tankslappereita koettu ilman sitä, välillä kolissutkin... Ei muuta kuin kovaa ajoa vaan!
Ja heti alkuu jo kyselisinkin että millaiset huoltovälit kyseiselä pyörällä on..tarkoitan noita tehtaan ohjeistamia isompia huoltoja. Ja toiseksi mitä öljyä suosittelette tohon koneeseen?? Sekä viel miten ton takapään säätö onnistuu ja pystyykö iskaria säätää ku aika kovalta tuntuu?? Jos näillä aloittelis ja eiköhän sitä sit tulevaisuudessa pidä alkaa rakentelee härpätintä niin haasteita riittääKilpiteline on ainakin ihan saatanan ruma ja vilkkujakin vois pienennellä,stonga läskimmäksi ja sitä rataa
Kiitos kumarrus ja hyviä ajokelejä kaikille
![]()

Jotaki tuommosta ittekki aattelin, se tankinreuna oli mielessä. Itte ajattelin pätkiä zumo 660:n johtosarjasta senverta pitkän että se riittäis tuota laitaa myöten penkin alle asti. Sieltä vois sitten lämpöliiville kattoa kans sähköä jonkulaisella jakajalla.Vielä en ole käytössä kokeillut, mutta vähän millailin että ihan tuota tankin alareunaa pitkin jos laittaa kulkemaan niin ylettää hyvin tangolle asti. Käytössä siis Motonetin jatkojohto. Täytyy jossain vaiheessa tarkemmin katselle jos reissun ajaksi laittais ihan noiden sivupaneeleiden alle, niin ei jäis vahingossa mihinkään niin helposti kiinni.

Tässä lueskelin foorumia ajan kulukseni ja näköjään täällä on muitakin jotka omaavat hieman kieroutuneen ajatusmaailmanMieluummin hiukan työmäärää ku valmis paketti. Kuten sanottu, mua kieroutuneesti ulkonäöllisesti viehättää noi vakioputket. Lisää ääntä niihin vaan pitäis saada. Voitte sanoa turhamaiseksi; no shit sherlock![]()
![]()
ps. Ei toi laserikaan paskemmalta kuulosta. Periaatekysymys you know![]()

Laitoin noise killerin putkeen niin alkoi