• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhoz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuulinpa tuossa sellaisen uutisen, että uudet Zetat saapuisivat maahan viikolla 16, joten reilut kolme viikkoa pitäisi vielä kärvistellä ilman mopoa.
smile_org.gif

Onko tietoa niillä jotka tilanneet uuden zetan milloin tulee?
buttrock.gif
Huhtikuun loppupuolella pitäis tulla.
buttrock.gif
Mulle myyjä sanoi, että maaliskuun lopulla. Toivottavasti sun tieto on väärä...
omg.gif
033102ass_1_prv.gif
Eix sulle pitäny tulla maaliskuussa?
033102ass_1_prv.gif
No kai sinäkin nyt sen verran tiedät, että myyjien puheisiin ei ole aina luottamista... MP-messujen aikoihin myyjä tosiaan noin lupaili, mutta totuus olikin toinen.
baaa.gif

Kuulinpa tuossa sellaisen uutisen, että uudet Zetat saapuisivat maahan viikolla 16, joten reilut kolme viikkoa pitäisi vielä kärvistellä ilman mopoa.
smile_org.gif
Käsittääkö nuo myös ennakkotilauspyörät?
Kun mulle pitäisi tulla 2 viikon päästä..tiedä sit..
Jaa-a... Paha mennä sanomaan. Tuollaisen tiedon vain kuulin. Varmasti Sumekolla tiedetään paremmin, mutta käskevät vain kysellä jälleenmyyjiltä.
033102ass_1_prv.gif

buttrock.gif
buttrock.gif
omg.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
No kai sinäkin nyt sen verran tiedät, että myyjien puheisiin ei ole aina luottamista... MP-messujen aikoihin myyjä tosiaan noin lupaili, mutta totuus olikin toinen.
baaa.gif
sport05.gif
Myyjä sano mulle tammikussa (ostohetkellä), että z1000 tulee viikolla 16. Mä ainakin luotan myyjän puheisiin.
Sä tilasit pyöräs vissiin mustalaiselta
tounge.gif

Kuulin tossa aikaisemmin keväällä että yks paikallinen jeppe sai penkitettyä 137hv takapyörältä (-04 Zeta).
Sillä on muistaakseni Boss:in tai Skorpion:in vaimentajat ja PC.
Ja jonkun semmosen virityksen on kuulemma tehny jotta toiset ruiskun läpät "pakotettu" täysin aukim koko ajan.
Noh, hänellä on varmasti hiottu kartta kohdalleen kun omistaa itse tehopenkin...
Aika kovat lukemat. Mulla lähti 115hp tänään takarattaalta (yoshin lyhkäset sliparit+pc).

buttrock.gif
buttrock.gif
omg.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
baaa.gif
sport05.gif
Myyjä sano mulle tammikussa (ostohetkellä), että z1000 tulee viikolla 16. Mä ainakin luotan myyjän puheisiin.
tounge.gif
Tästähän vois lyödä pitkävetoa kuka saa suomen ensimmäisen tonnisen zetan
biggrin.gif

Siis tältä foorumilta.
Se joka saa niin tietty kertoo heti kokemukset ja kuvat tänne
smile_org.gif

Kuulin tossa aikaisemmin keväällä että yks paikallinen jeppe sai penkitettyä 137hv takapyörältä (-04 Zeta).
Ja jonkun semmosen virityksen on kuulemma tehny jotta toiset ruiskun läpät "pakotettu" täysin aukim koko ajan.
Noh, hänellä on varmasti hiottu kartta kohdalleen kun omistaa itse tehopenkin...
Aika kovat lukemat. Mulla lähti 115hp tänään takarattaalta (yoshin lyhkäset sliparit+pc).
Joo kattelinkin et vlu:n pyörä näytti olevan penkissä, kun hain omaani pois. itellä tuuppas 122 ja max vääntö 93,8. Mitähän toi olis sit ninkun koneesta?

Joo kattelinkin et vlu:n pyörä näytti olevan penkissä, kun hain omaani pois. itellä tuuppas 122 ja max vääntö 93,8. Mitähän toi olis sit ninkun koneesta?
Sulla oli ilmeisesti se punainen zeta? Laskeskelin, että omassa ois koneessa ~130hp (115*1.13, joku voi korjata jos meni metsään).

sport05.gif
tounge.gif
No perkeles... Siltä vaikuttaa.
veryangry.gif

Mä oon ollu epätietoisuudessa koko kevään siitä, että koska nuo tulee ja vasta eilen kuulin kaverin kautta, että 17.4. pitäis mopojen olla suomessa ja siitä päivä tai pari kun ovat jälleenmyyjillä. Ihme touhua, ettei myyjät (oon kyselly monesta liikkeestä) voi suoraan sanoa, että koska sen pyörän saa, jos se on kerran ollu tiedossa jo tuolloinkin.

No, pääasia, että sen uuden Zetan
inlove.gif
saa vielä inhimillisen ajan odottelulla.

Sulla oli ilmeisesti se punainen zeta? Laskeskelin, että omassa ois koneessa ~130hp (115*1.13, joku voi korjata jos meni metsään).
Ei taida olla ihan kaikki hevoset kotona, jos slipareilla ja pc:llä lähti 115hp. Vakio Zetasta on yleisesti mitattu reilua 120hp ja sliparit + pc tekee about 10hp lisää!

Eihän noissa ole vakiona koneessakaan kun tuo ~120 hp saati sitten takarrenkaalta. Taidettu mitata jollain lottokoneella joka arpoo numerot.

Jep se punanen oli mun. Toi on kyl vähän yläkanttiin kun attitude heittää et YLEISESTI YLI 120 vakiona renkaalta, kun koneestakin irtoo "vaan" se 127. Luulis, että siihen matkalle vähän enemmän katoo. Itellä Kiikalassa mitattu 126 koneesta.

Eihän noissa ole vakiona koneessakaan kun tuo ~120 hp saati sitten takarrenkaalta. Taidettu mitata jollain lottokoneella joka arpoo numerot.
Onko laittaa jotain faktaa kehiin vai mennäänkö vahvalta mutu pohjalta?
Esimerkiksi tuolta löytyy mitattuja takarengastehoja:
http://www.sportrider.com/tech/146_weights_measurements/index5.html
Onhan se ihmeellistä jos koneessa on 127 hp ja renkaalla 125 hp. Eikö tuossa sun mielestä ole mitään ihmeellistä?

Taitaa nyt mennä konetehot ja takapyörätehot suloisesti sekaisin. Minkään vakiovehkeen ero PC:llä, slipareilla ja mahd. filtteriin varustetulla ei nousse paljon 10 hp suuremmaksi yksilöiden välillä (ellei sitten ole tehtaalta täysin metsässä mitä Kawat ei ole). Penkkituloksia ei voi myös verrata keskenään. Saman päivän aikana samassa penkissä samoissa olosuhteissa niin sitten on ideaa jo vertailla. Ei paljon muuten. Hedelmällisempää lienee katsoa sitä käyrien muotoa niin tehon, väännön kuin a/f osalta ja todeta tilanne viritelmien osalta. Paperipollet on paperipolleja eikä niillä kartsalla ajella...

Back