Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käsittääkö nuo myös ennakkotilauspyörät?Kuulinpa tuossa sellaisen uutisen, että uudet Zetat saapuisivat maahan viikolla 16, joten reilut kolme viikkoa pitäisi vielä kärvistellä ilman mopoa.![]()
Tuskasta odotella ja katsella kun kaverit ajaaKäsittääkö nuo myös ennakkotilauspyörät?Kuulinpa tuossa sellaisen uutisen, että uudet Zetat saapuisivat maahan viikolla 16, joten reilut kolme viikkoa pitäisi vielä kärvistellä ilman mopoa.![]()
Kun mulle pitäisi tulla 2 viikon päästä..tiedä sit..
Mulle myyjä sanoi, että maaliskuun lopulla. Toivottavasti sun tieto on väärä...Onko tietoa niillä jotka tilanneet uuden zetan milloin tulee?Huhtikuun loppupuolella pitäis tulla.![]()
![]()
![]()
No kai sinäkin nyt sen verran tiedät, että myyjien puheisiin ei ole aina luottamista... MP-messujen aikoihin myyjä tosiaan noin lupaili, mutta totuus olikin toinen.Mulle myyjä sanoi, että maaliskuun lopulla. Toivottavasti sun tieto on väärä...Onko tietoa niillä jotka tilanneet uuden zetan milloin tulee?Huhtikuun loppupuolella pitäis tulla.![]()
![]()
Eix sulle pitäny tulla maaliskuussa?![]()
![]()
Jaa-a... Paha mennä sanomaan. Tuollaisen tiedon vain kuulin. Varmasti Sumekolla tiedetään paremmin, mutta käskevät vain kysellä jälleenmyyjiltä.Käsittääkö nuo myös ennakkotilauspyörät?Kuulinpa tuossa sellaisen uutisen, että uudet Zetat saapuisivat maahan viikolla 16, joten reilut kolme viikkoa pitäisi vielä kärvistellä ilman mopoa.![]()
Kun mulle pitäisi tulla 2 viikon päästä..tiedä sit..
No kai sinäkin nyt sen verran tiedät, että myyjien puheisiin ei ole aina luottamista... MP-messujen aikoihin myyjä tosiaan noin lupaili, mutta totuus olikin toinen.Mulle myyjä sanoi, että maaliskuun lopulla. Toivottavasti sun tieto on väärä...Onko tietoa niillä jotka tilanneet uuden zetan milloin tulee?Huhtikuun loppupuolella pitäis tulla.![]()
![]()
![]()
![]()
Aika kovat lukemat. Mulla lähti 115hp tänään takarattaalta (yoshin lyhkäset sliparit+pc).Kuulin tossa aikaisemmin keväällä että yks paikallinen jeppe sai penkitettyä 137hv takapyörältä (-04 Zeta).
Sillä on muistaakseni Boss:in tai Skorpion:in vaimentajat ja PC.
Ja jonkun semmosen virityksen on kuulemma tehny jotta toiset ruiskun läpät "pakotettu" täysin aukim koko ajan.
Noh, hänellä on varmasti hiottu kartta kohdalleen kun omistaa itse tehopenkin...
Tästähän vois lyödä pitkävetoa kuka saa suomen ensimmäisen tonnisen zetanNo kai sinäkin nyt sen verran tiedät, että myyjien puheisiin ei ole aina luottamista... MP-messujen aikoihin myyjä tosiaan noin lupaili, mutta totuus olikin toinen.Mulle myyjä sanoi, että maaliskuun lopulla. Toivottavasti sun tieto on väärä...Onko tietoa niillä jotka tilanneet uuden zetan milloin tulee?Huhtikuun loppupuolella pitäis tulla.![]()
![]()
![]()
Myyjä sano mulle tammikussa (ostohetkellä), että z1000 tulee viikolla 16. Mä ainakin luotan myyjän puheisiin.![]()
Sä tilasit pyöräs vissiin mustalaiselta![]()
Joo kattelinkin et vlu:n pyörä näytti olevan penkissä, kun hain omaani pois. itellä tuuppas 122 ja max vääntö 93,8. Mitähän toi olis sit ninkun koneesta?Aika kovat lukemat. Mulla lähti 115hp tänään takarattaalta (yoshin lyhkäset sliparit+pc).Kuulin tossa aikaisemmin keväällä että yks paikallinen jeppe sai penkitettyä 137hv takapyörältä (-04 Zeta).
Ja jonkun semmosen virityksen on kuulemma tehny jotta toiset ruiskun läpät "pakotettu" täysin aukim koko ajan.
Noh, hänellä on varmasti hiottu kartta kohdalleen kun omistaa itse tehopenkin...
Sulla oli ilmeisesti se punainen zeta? Laskeskelin, että omassa ois koneessa ~130hp (115*1.13, joku voi korjata jos meni metsään).Joo kattelinkin et vlu:n pyörä näytti olevan penkissä, kun hain omaani pois. itellä tuuppas 122 ja max vääntö 93,8. Mitähän toi olis sit ninkun koneesta?Aika kovat lukemat. Mulla lähti 115hp tänään takarattaalta (yoshin lyhkäset sliparit+pc).Kuulin tossa aikaisemmin keväällä että yks paikallinen jeppe sai penkitettyä 137hv takapyörältä (-04 Zeta).
No perkeles... Siltä vaikuttaa.Myyjä sano mulle tammikussa (ostohetkellä), että z1000 tulee viikolla 16. Mä ainakin luotan myyjän puheisiin.![]()
Sä tilasit pyöräs vissiin mustalaiselta![]()
Ei taida olla ihan kaikki hevoset kotona, jos slipareilla ja pc:llä lähti 115hp. Vakio Zetasta on yleisesti mitattu reilua 120hp ja sliparit + pc tekee about 10hp lisää!Sulla oli ilmeisesti se punainen zeta? Laskeskelin, että omassa ois koneessa ~130hp (115*1.13, joku voi korjata jos meni metsään).Joo kattelinkin et vlu:n pyörä näytti olevan penkissä, kun hain omaani pois. itellä tuuppas 122 ja max vääntö 93,8. Mitähän toi olis sit ninkun koneesta?Aika kovat lukemat. Mulla lähti 115hp tänään takarattaalta (yoshin lyhkäset sliparit+pc).Kuulin tossa aikaisemmin keväällä että yks paikallinen jeppe sai penkitettyä 137hv takapyörältä (-04 Zeta).
Onko laittaa jotain faktaa kehiin vai mennäänkö vahvalta mutu pohjalta?Eihän noissa ole vakiona koneessakaan kun tuo ~120 hp saati sitten takarrenkaalta. Taidettu mitata jollain lottokoneella joka arpoo numerot.
Onhan se ihmeellistä jos koneessa on 127 hp ja renkaalla 125 hp. Eikö tuossa sun mielestä ole mitään ihmeellistä?Onko laittaa jotain faktaa kehiin vai mennäänkö vahvalta mutu pohjalta?Eihän noissa ole vakiona koneessakaan kun tuo ~120 hp saati sitten takarrenkaalta. Taidettu mitata jollain lottokoneella joka arpoo numerot.
Esimerkiksi tuolta löytyy mitattuja takarengastehoja:
http://www.sportrider.com/tech/146_weights_measurements/index5.html
Siis 126 aikoinaan vakiona.Jep se punanen oli mun. Toi on kyl vähän yläkanttiin kun attitude heittää et YLEISESTI YLI 120 vakiona renkaalta, kun koneestakin irtoo "vaan" se 127. Luulis, että siihen matkalle vähän enemmän katoo. Itellä Kiikalassa mitattu 126 koneesta.