• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z1000

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhoz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo samaa kuullut, ja ton gen2 kanssa on vähän sama probleema että menee paikat "helläks". Joku huuteli että SX penkki menee myös? Hmm pitää katsoa jos tohon omaan löytys jotain mukavampaa :D

Joo ainakin tuon geelipenkin varaosanumerolla näkyi sopivuus: Z1000, Z1000SX.
 
Onkos tossa uudemman kopan z1000 ihan normaalia, eli siis ominaisuus tuo värinä? Pahimmillaan 100km/h jälkeen.
Tuli tänään heitettyä koko päivän lenkki (500 km) ja kyllähän oli perse hellänä ja lähinnä juuri tuon värinän takia... tuntuu, että vieläkin värisisi haitari.
Geeli-istuimella ongelma ilmeisesti helpottuu?
 
Onkos tossa uudemman kopan z1000 ihan normaalia, eli siis ominaisuus tuo värinä? Pahimmillaan 100km/h jälkeen.
Tuli tänään heitettyä koko päivän lenkki (500 km) ja kyllähän oli perse hellänä ja lähinnä juuri tuon värinän takia... tuntuu, että vieläkin värisisi haitari.
Geeli-istuimella ongelma ilmeisesti helpottuu?

Vakio penkillä juurikin tuossa 100km/h kohdilla alkaa aivan s*tanan moinen värinä penkissä, mulla ainakin perse puutui just tuon takia. Nyt kun se kawan geelipenkki alla, niin pystyy motari nopeuksiakin ajelemaan. Muutenkin se geelipenkin profiili paljon parempi, kun kuski ei valu enää tankkia vasten.
 
Vakio penkillä juurikin tuossa 100km/h kohdilla alkaa aivan s*tanan moinen värinä penkissä, mulla ainakin perse puutui just tuon takia. Nyt kun se kawan geelipenkki alla, niin pystyy motari nopeuksiakin ajelemaan. Muutenkin se geelipenkin profiili paljon parempi, kun kuski ei valu enää tankkia vasten.

Laitoin testiksi pienet kumiprikat tuohon penkin ja rungon välisiin "tatteihin"... pitää käydä koittamassa vaikuttaako mitään. Mikäli ei muutosta niin pitännee laittaa tilaukseen toi geelisatula.
Taitaa olla edukkain tilata rapakon takaa kun saa kotiin tuotuna noin 300$ (eli noin 300e alveineen)? Suomesta taitaa hinta olla kawasakin sivujen mukaan 450e. Takajakkarahan tuossa jää turhaksi kun ei näytä sopivan z1000.
 
Laitoin testiksi pienet kumiprikat tuohon penkin ja rungon välisiin "tatteihin"... pitää käydä koittamassa vaikuttaako mitään. Mikäli ei muutosta niin pitännee laittaa tilaukseen toi geelisatula.
Taitaa olla edukkain tilata rapakon takaa kun saa kotiin tuotuna noin 300$ (eli noin 300e alveineen)? Suomesta taitaa hinta olla kawasakin sivujen mukaan 450e. Takajakkarahan tuossa jää turhaksi kun ei näytä sopivan z1000.

Otin sen suomesta, takajakkara jää tosiaan turhaksi, kiinnitykset ei sovi.
 
Laitoin testiksi pienet kumiprikat tuohon penkin ja rungon välisiin "tatteihin"... pitää käydä koittamassa vaikuttaako mitään. Mikäli ei muutosta niin pitännee laittaa tilaukseen toi geelisatula.
Taitaa olla edukkain tilata rapakon takaa kun saa kotiin tuotuna noin 300$ (eli noin 300e alveineen)? Suomesta taitaa hinta olla kawasakin sivujen mukaan 450e. Takajakkarahan tuossa jää turhaksi kun ei näytä sopivan z1000.

Meinasin viedä verhoilijalle penkin että hieman nostaa toppausta keulasta ettei ole niin kalteva ja samalla saisi lisää pehmustetta. Hintaarvio oli sarjassamme 20€, kokeillaan kun keritään
 
Onko tietoa gen.2 pakosarjasta? Meinasin irrotella koko hässäkän ja maalata mustaksi mutta onko siellä tiivisteet vai ei? Niin tietää varautua, ja yleisesti vinkkejä jos on niin otetaan vastaan :D
 
Päivää Zetamiehet - ja naiset!
Auttakaas vähän urveloa, jolla edellinen pyörä (1200 Bandit) meni juuri lunastukseen ja seuraavaa pyörää pitäis kattella..
Nettimotossa sattu silmään tommonen
http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/1553203
ja sitten rupes tuleen kaikkia kysymyksiä mieleen..
Mites näissä on noi tyyppiviat ja esim. venojen säätö? Ruuvilla vai paloilla?
Itte yleensä tehny Banduun kaikki huollot, mutta toi venojen säätö Kawassa jäi askarruttamaan. Suitsassa kun se on ruuveilla, niin järjettömän helppoa tehä ite.
Ei tosiaan Kawoista oo minkäänlaista kokemusta, joten kaikki tieto olis tervetullutta.
Pyörähän on pirun hyvännäkönen, mut se ei aina riitä.. ;)

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!
 
Päivää Zetamiehet - ja naiset!
Auttakaas vähän urveloa, jolla edellinen pyörä (1200 Bandit) meni juuri lunastukseen ja seuraavaa pyörää pitäis kattella..
Nettimotossa sattu silmään tommonen
http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/1553203
ja sitten rupes tuleen kaikkia kysymyksiä mieleen..
Mites näissä on noi tyyppiviat ja esim. venojen säätö? Ruuvilla vai paloilla?
Itte yleensä tehny Banduun kaikki huollot, mutta toi venojen säätö Kawassa jäi askarruttamaan. Suitsassa kun se on ruuveilla, niin järjettömän helppoa tehä ite.
Ei tosiaan Kawoista oo minkäänlaista kokemusta, joten kaikki tieto olis tervetullutta.
Pyörähän on pirun hyvännäkönen, mut se ei aina riitä.. ;)

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!

Ei noissa mitään tyyppivikoja ole ollut.
Venttiilien säätö on (ainakin tämän tyyppisissä) Kawoissa tehty välipaloilla jo 30 vuotta.
 
Asiaa swingin jatkoista. Oon aika hemmetin kauan koittanu netistä ettii jatkoja vm. 2008 isoon Zetaan mutta ei. Tuntuu että kaikkiin muihin pyöriin löytyy. Onko jollain tietoo mistä sais tai että onko esim. ZX10R:ssä samanlainen swingi. Eli siis mistä löytyis tai käykö jotkut vastaavat ilman väkivaltaa?
 
^ Swingi ei ole samanlainen missään kympissä.
Mutta jos se alumiininen säätöpala olisi sama niin löytyminen helpottuisi huomattavasti.
Minkä kokoinen se pala on Sulla?
 
Dodii! Alkaa oleen ajot ajettua tässä pikkuhiljaa.. Ehkä kuukauden verran löytyy vielä oulun korkeuksilta kelejä. Millasia fiiliksiä jäi tältä kaudelta?

Ite aattelin alkaa ens kauden alusta vaihteleen uudempaan Zetaan. Gen3 ois mietinnässä jotenpa sitten täältä kyseleen, että minkälaisia kokemuksia porukalla on pyöräsätä? Onhan toi kerenny jo tovin markkinoilla olla. Käyty radalla, no-speed limit, 1/4-mile aikoja nopeuksia?

oma -06 meni nyt vkl. 1/4 maililla 10.786 @ 208,83km/h ja maililla oon ajanu 245.45km/h. Vartilla tuli oltua ekaa kertaa millään vehkeellä niin tosta varmaan pääsis sinne 10.3 kun reenailis lähtöjä ja vetäis keulan kenttään liinoilla.
 
Etujarruletku puhki just risteykseen tultaessa, nesteet pihalle. Pienien jännien tilanteiden jälkeen selvittiin takaisin kotiin ehjänä.

Mistäs kestävämpää letkua tilalle? Ketään vaihtanut tuohon teräspunosletkuja tms?

Pyörä siis 2010 mallin Z1000
 
Etujarruletku puhki just risteykseen tultaessa, nesteet pihalle. Pienien jännien tilanteiden jälkeen selvittiin takaisin kotiin ehjänä.

Mistäs kestävämpää letkua tilalle? Ketään vaihtanut tuohon teräspunosletkuja tms?

Pyörä siis 2010 mallin Z1000

Puhki?
Outoa...
Oliko pääsyt hankaaman johonkin?
 
Puhki?
Outoa...
Oliko pääsyt hankaaman johonkin?

Edessä ennen risteykseen tuloa ajoin hetken rekka-auton perässä mikä roiski kaiken maailman roskat silmille. Joko niistä joku osui letkuun tai sitten on hangannut.

Joka tapauksessa ensimmäinen kerta oman 10v ajouran aikana näin pääsi käymään.
 
Eihän mopos kuulu tuohon takaisinvetokamppikseen? Vuosimalli ja "vika" ainakin täsmää. Onneks ei käyny kuinkaan kuskille!

http://www.asphaltandrubber.com/recall/recall-2010-kawasaki-z1000/

1236994_10151416174577537_1582386998_n.jpg


1236993_10151416174627537_2012190349_n.jpg


Just vasen meni, eli saattaapi olla tuosta kyse.
 
Back
Ylös