Z1000

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhoz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Gen1 omistajat, paljonko olette ajaneet tankillisella? Entä paljonko ajaa vielä, kun varoitus alkaa vilkkua? Tarkemmin ehkä, että paljonko soppaa on jäljellä?
 
mistä porukka on ostanu slipareita tohon 07-09 malliin? kyttäilin käytettyjä, mutta joutuu vissiin hommaa talven aikana uudet
 
pitää lähteä zoomailemaan ja kokeilla onko noi 17 euron kiinanihmeet hintansa arvoset :D:grin:

17euron! Mä ostin sellaset läpykät mitkä laitetaan alkuperäisten kahvakumien alle. makso varmaan 3e =) Toki työtä oli ihan hitokseen (sillehän ei hintaa lasketa) kun kiinalaiselle pikkutytölle ei ollut annettu kolvia ja tinaa vaan liitokset oli enimmäkseen sormilla pyöritetty kiinni :WAZAAP:

Ja tuohon tankkausasiaan, mulla menee yleensä se about 220km valon vilkkumiseen ja kun tankille menee niin olisko siellä 3-4l jäljellä?
 
17euron! Mä ostin sellaset läpykät mitkä laitetaan alkuperäisten kahvakumien alle. makso varmaan 3e =) Toki työtä oli ihan hitokseen (sillehän ei hintaa lasketa) kun kiinalaiselle pikkutytölle ei ollut annettu kolvia ja tinaa vaan liitokset oli enimmäkseen sormilla pyöritetty kiinni :WAZAAP:

Ja tuohon tankkausasiaan, mulla menee yleensä se about 220km valon vilkkumiseen ja kun tankille menee niin olisko siellä 3-4l jäljellä?

kattelin itekki niiitä 3 euron lirpakkeita :D mut sit totesin etten jaksa alkaa väsää ja turaa, jos pääsee helpommalla :right:

kyllähän noi toimii tuli äsken koestettua reippaalla 30 kilsan lenkillä
 
Juu, kyllähän nuo toimii sen verta et käsi pikkasen lämpiää. Melkein vois yhteenvetona sanoa kummiskin et VMP, mutku kerta ajaa jotenkin asiansa niin annetaan olla :D

Näpräämisen ilosta ja harrastuksen piikkiin noi laitoin, mut kyl jos joskus joutuu lämppäreitä laittamaan niin kyl panostan sen verran et ostan laadukkaammat ja semmoset missä on vastukset siellä itse kumin sisällä.
 
Juu, kyllähän nuo toimii sen verta et käsi pikkasen lämpiää. Melkein vois yhteenvetona sanoa kummiskin et VMP, mutku kerta ajaa jotenkin asiansa niin annetaan olla :D

Näpräämisen ilosta ja harrastuksen piikkiin noi laitoin, mut kyl jos joskus joutuu lämppäreitä laittamaan niin kyl panostan sen verran et ostan laadukkaammat ja semmoset missä on vastukset siellä itse kumin sisällä.

no noilla 2 asennolla rupee jo lämmittää aika reilusti :D tosin huomasin, että biltemasta ois saanu lämpökahvat 29,9...:dunno: niille olis saanu takuutaki :D

mites onko noista mezler z6 roadtec renkaista kokemuksia z:n alla? vai olisiko tuo sportec parempi, kun hinnassa ei ole juurikaan eroa
 
Oma Z1000 on siirtymässä vaimolle kun ostin itselleni uuden pyörän. Ongelmaksi tuli tuo istuinkorkeus kun pituutta ei ole annettu hälle saavikaupalla... Olen koittanut etsiä Zetaan (SX) matalampaa penkkiä netin syövereistä mutten ole vielä löytänyt. Samoin tuo Sargentin penkki taitaa olla korkeudeltaan sama kuin originaali?

Olisiko kellään matalammasta penkistä tietoa/kokemuksia?


Juu kyllä se Sargent aika lähelle sama on korkeudeltaan kuin vakiopenkkikin.
 
Minulla on ongelma 2010 Zetan kanssa. Normivalojen poltin oli palanut, vaihdoin uuden, lähti palamaan. Sammutin ja seuraavan kerran kun käynnistin oli taas palanut. En enää viitsi laittaa uutta kun noi h7:t kumminkin maksaa euroja.

Mistähän lähtisin vikaa etsimään? Pitkät ja se pikkuvalo toimii hyvin. Avatessa etumaskia katsoin nopeasti johdot, eikä näyttänyt että olisi mitään rispaantunut auki ja oikarissa.
 
Minulla on ongelma 2010 Zetan kanssa. Normivalojen poltin oli palanut, vaihdoin uuden, lähti palamaan. Sammutin ja seuraavan kerran kun käynnistin oli taas palanut. En enää viitsi laittaa uutta kun noi h7:t kumminkin maksaa euroja.

Mistähän lähtisin vikaa etsimään? Pitkät ja se pikkuvalo toimii hyvin. Avatessa etumaskia katsoin nopeasti johdot, eikä näyttänyt että olisi mitään rispaantunut auki ja oikarissa.
Paljonko tulee jännitettä kantaan? Paljonko tulee jännitettä kun nostaa kierroksia?
 
Paljonko tulee jännitettä kantaan? Paljonko tulee jännitettä kun nostaa kierroksia?

Tyhjäkäynnillä jännite 18V lampulta, ei nouse vaikka nostaa kierroksia. Olisko jännitteensäädin paskana? Laitan tilaukseen uuden.

Sen verran historiaa, että pari viikkoa sitten oli akku paskana. Ostin uuden. Saattaa olla että jännittensäädin hajalla ja rikkoo osia. En viitsi nyt ajella ennen kuin on uusi säädin tilalla.
 
Tyhjäkäynnillä jännite 18V lampulta, ei nouse vaikka nostaa kierroksia. Olisko jännitteensäädin paskana? Laitan tilaukseen uuden.

No huh, kiitä onneasi ettei ecu tai mittaristo ole kärähtänyt. Tästä hyvä opetus muillekin, että vähintään akkuongelmien yhteydessä on aina syytä tarkistaa latausjännite lisätuhojen välttämiseksi. Hommaan sopiva mittari ei kuitenkaan montaa euroa nykyään maksa.
 
Itsellä meni viime kesänä kanssa säädin ja ensi oireet oli samat. Tarkasta ensimmäisenä onko säätimelle tulevat liittimet sulaneet/hapettuneet. Vika nimittäin uusii, jos kasaat huonoilla liitoksiila. Säädin on kuralle otollisessa paikassa, jos johtosarjan juurta ei ole teipattu. Tilasin EBay:n kautta Jenkeistä tarvikesäätimen, johon sain liitinrungon, pinnit, ja tiivisteet mukaan, tosin ensin tuli väärät pinnit, mutta lähettivät perästä uudet kärpäset. Sumekolta tulee pelkkä säädin eikä pinnejä saa ostettua erikseen. Akkukin kannattaa vaihtaa, jos on oikein kiehuttanut. Haistat kyllä :)
 
Terve kaikki, ensimmäinen postaus. :)

Ostin muutama viikko sitten ensi pyöräksi Z1000 vm.2011. Kaikki muuten hienosti, mutta nyt kun avasin ekaa kertaa manuaalin ja pääsin kohtaan "avaimet", niin hälytyskellot alkoi soida..

Ohjekirjassa puhutaan punaisesta avaimesta ja mustasta avaimesta. Punainen pitäisi olla aina tallessa, jotta voi tehdä mustia kopiota jne. En saanut pyörän mukaan kuin 2 mustaa avain + sen lätkän jossa jokin sarjanumero tjsp. Kysyin jo edelliseltä omistajalta, että missä punainen avain, mutta kuulemma hän ei ole saanut (1. omistaja) kaupasta kuin kaksi mustaa - eikä tiennyt punaisen olemassaolosta edes. Soitin myyjäliikkeeseen, josko niillä olisi joku "mitä avaimia nämä on" -laatikko. Ei kuulemma ole ja aina antavat kaikki avaimet mukaan (ylläri). Suositteli tekemään mustasta vielä kolmannen kopion.

Sitten päädyin googlella tälle foorumille ja tarkemmin Z750:n ketjuun. Siellä muutama olikin ilmoittanut, että he eivät myöskään olleet saaneet kuin kaksi mustaa avainta pyörän mukana. Nyt siis pieni kyselykierros: kun olette ostaneet pyöränne, niin onko mukana tullut punaista avainta vai ei? Jos ei ole, niin mikä on ostovuosi ja jos kehtaatte, niin laittakaa ostopaikkakin. :)

Näin se lähti minun pyöräilyura käyntiin, pienen säädön saattelemana! =)

- M
 
Terve kaikki, ensimmäinen postaus. :)

Ostin muutama viikko sitten ensi pyöräksi Z1000 vm.2011. Kaikki muuten hienosti, mutta nyt kun avasin ekaa kertaa manuaalin ja pääsin kohtaan "avaimet", niin hälytyskellot alkoi soida..

Ohjekirjassa puhutaan punaisesta avaimesta ja mustasta avaimesta. Punainen pitäisi olla aina tallessa, jotta voi tehdä mustia kopiota jne. En saanut pyörän mukaan kuin 2 mustaa avain + sen lätkän jossa jokin sarjanumero tjsp. Kysyin jo edelliseltä omistajalta, että missä punainen avain, mutta kuulemma hän ei ole saanut (1. omistaja) kaupasta kuin kaksi mustaa - eikä tiennyt punaisen olemassaolosta edes.

- M

Hieno pyörän olet hankkinut :thumbup:. Itsellä vuotta vanhempi samanmoinen :grin:.
Minulla on pari mustaa ja yksi punainen avain. En nyt muista mistä vekotin on alunperin ostettu kun en ole eka omistaja. Luulisin kuitenkin että tuon punaisenkin saa tarvittaessa nimenomaan mainitsemasi srnumeron avulla.
 
Itsellä sx-malli vm 2012 eikä ole kuin kaksi mustaa avainta. Muistaakseni myöskään kaverin vuotta vanhemmassa ei olisi ollut kuin kaksi mustaa. Jos en ihan väärin muista, niin kuvittelen jostain kuulleeni tai lukeneeni, että tuo ajonestosysteemi muuttui juuri tuossa 2010-11 paikkeilla niin ettei punaista koodiavainta enää tarvita/toimiteta.
 
Back
Ylös