mistä porukka on ottanu virran kahvalämppäreille? vai rosvonnu tyyliin valoilta?
Mulla on merkkihuollon asentamat niin että virta on otettu töötin plussajohdosta, maadoitus tietty muualta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mistä porukka on ottanu virran kahvalämppäreille? vai rosvonnu tyyliin valoilta?
Sama mulla, asensin kiinanihmeet kahvoihin, virrat töötiltä.

pitää lähteä zoomailemaan ja kokeilla onko noi 17 euron kiinanihmeet hintansa arvoset![]()

17euron! Mä ostin sellaset läpykät mitkä laitetaan alkuperäisten kahvakumien alle. makso varmaan 3e =) Toki työtä oli ihan hitokseen (sillehän ei hintaa lasketa) kun kiinalaiselle pikkutytölle ei ollut annettu kolvia ja tinaa vaan liitokset oli enimmäkseen sormilla pyöritetty kiinni
Ja tuohon tankkausasiaan, mulla menee yleensä se about 220km valon vilkkumiseen ja kun tankille menee niin olisko siellä 3-4l jäljellä?

Juu, kyllähän nuo toimii sen verta et käsi pikkasen lämpiää. Melkein vois yhteenvetona sanoa kummiskin et VMP, mutku kerta ajaa jotenkin asiansa niin annetaan olla
Näpräämisen ilosta ja harrastuksen piikkiin noi laitoin, mut kyl jos joskus joutuu lämppäreitä laittamaan niin kyl panostan sen verran et ostan laadukkaammat ja semmoset missä on vastukset siellä itse kumin sisällä.
niille olis saanu takuutaki Oma Z1000 on siirtymässä vaimolle kun ostin itselleni uuden pyörän. Ongelmaksi tuli tuo istuinkorkeus kun pituutta ei ole annettu hälle saavikaupalla... Olen koittanut etsiä Zetaan (SX) matalampaa penkkiä netin syövereistä mutten ole vielä löytänyt. Samoin tuo Sargentin penkki taitaa olla korkeudeltaan sama kuin originaali?
Olisiko kellään matalammasta penkistä tietoa/kokemuksia?
Paljonko tulee jännitettä kantaan? Paljonko tulee jännitettä kun nostaa kierroksia?Minulla on ongelma 2010 Zetan kanssa. Normivalojen poltin oli palanut, vaihdoin uuden, lähti palamaan. Sammutin ja seuraavan kerran kun käynnistin oli taas palanut. En enää viitsi laittaa uutta kun noi h7:t kumminkin maksaa euroja.
Mistähän lähtisin vikaa etsimään? Pitkät ja se pikkuvalo toimii hyvin. Avatessa etumaskia katsoin nopeasti johdot, eikä näyttänyt että olisi mitään rispaantunut auki ja oikarissa.
Paljonko tulee jännitettä kantaan? Paljonko tulee jännitettä kun nostaa kierroksia?
Tyhjäkäynnillä jännite 18V lampulta, ei nouse vaikka nostaa kierroksia. Olisko jännitteensäädin paskana? Laitan tilaukseen uuden.
Terve kaikki, ensimmäinen postaus.
Ostin muutama viikko sitten ensi pyöräksi Z1000 vm.2011. Kaikki muuten hienosti, mutta nyt kun avasin ekaa kertaa manuaalin ja pääsin kohtaan "avaimet", niin hälytyskellot alkoi soida..
Ohjekirjassa puhutaan punaisesta avaimesta ja mustasta avaimesta. Punainen pitäisi olla aina tallessa, jotta voi tehdä mustia kopiota jne. En saanut pyörän mukaan kuin 2 mustaa avain + sen lätkän jossa jokin sarjanumero tjsp. Kysyin jo edelliseltä omistajalta, että missä punainen avain, mutta kuulemma hän ei ole saanut (1. omistaja) kaupasta kuin kaksi mustaa - eikä tiennyt punaisen olemassaolosta edes.
- M
.