Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miten tossa vehkeessä säädetään kello oikeaan aikaan?
Koko homma lähti siitä että akku oli paskana, ostin kaksi viikkoa sitten uuden akun, kunnes testasin jännitteen ja tajusin, että jännitteensäädin on paskana. Oliskos se nyt tässä välissä laittanut tuon uuden akun hajalle kun ajelin n.20km 18V jännitteellä? Selviinköhän uudella akulla? Ettei tuo vanha jännitteensäätimen hapettunut liitin vedä jotain oikaria ja taas on säädin paskana? Aina on nämä sähköhommat vituttanu!

Tuolta RM Statorilta tuli mulle säädin ja liittimet. Kyseistä kohdetta ei näköjään enää ole, mutta tuolta kannattaa kysyä.
http://www.ebay.com/itm/Regulator-R...6-2007-2008-/351038440949?hash=item51bb8585f5
^ Jotain hämäriä muistikuvia tuosta löytyy..
Ensinnäkin toi "kiinnikerauta maskille" (nro 11055) on kiinni pyörässä ja sen alaosassa näkyy kaksi tappia, joihin sopivat reiät löytyvät valoumpiosta, eli tässä on maskin alempi kiinnityspiste.
Sitten ylempi kiinnityspiste. Ensinnäkin osaan 11055 kiinnitetään osa 11054E, jossa näkyvät kaksi kierretappia ovat ne maskin ylemmät kiinnityspisteet (kiinnitys muttereilla).
Lisäksi osaan 11054E kiinnitetään muttereilla osa 11054, johon taas laitetaan kiinni visiiri (39154).
.

Okei, alkaa "ehkä" selkiytymään.
Pitäisi siis hankkia kaiken kaikkiaan kiinnike systeemit 11055,11054E, sekä 11054.
Tämän lisäksi tuulilasi, etukate, sekä umpio ?
Tarviiko lisäksi jotain pikku osia mitä tuossa räjäytyskuvassa on, vai saako ne kaikki korvattuas perus prikoilla ja sen sellaisilla ?
Noi plus katteen sivuja täydentävät muoviläpyskät 55028H ja 55028O taitavat olla ne pakolliset hankinnat.
Ulkomaisilta purkaamoilta saattais löytyä koko paketti, joka luultavimmin taas vaatinee melkoista kuuklettamista...
