Pahus
New member
katso liitettä 18258
2014 zeta tuunattuna. Koneeseen laitettu ohuempi kansipahvi, vanhemman mallin jyrkempi imunokka ja oma siirretty pakopuolelle, Akran alkukäyrät ja LeoVincen vaimentimet. K&N-suti ja airbox-mod kanssa eli boxiin isot reiät kylkiin. Nokat säädetty ja squishit katsottu kohdalleen. Säätämättä antoi 140 hv, säädöllä 4 hv lisää ja lopputuloksena vakioon +20 hv, tyytyväinen voinee olla. Säädöillä saatu myös kulmikas kaasunavaus pois, pitäisi olla helpompi avata mutkista.
Itsellä 2010vuoden z1000sessa on nimen omaan tuommonen ebayn kymppien setti ja en voisi olla tyytyväisempi. Kestävyydestä en osaa sanoA ollut vasta yhden kesän kiinni, mutta ajaa todellakin asiansa. Itsekkin kuulisin mielellään tuosta Katin tyhjennyksestä onko hyötyä ja joutuuko pyörän säädättämään sen jälkeen. Olisi mukava kuulla myös muita ”viritys” vinkkejä millä saada vähän lisää tehoa pyörään. Myöskin jos joku tilannut jatkoja pyörään tai kokonaan uusinut swingiä niin minkälaisia vaihtoehtoja tämmöisen löytyy
Tuossa oman pyörän muutokset, noilla 20 hv lisää takapyörältä. Kantta duunaamalla sais varmaan 5-8 hv lisää, mutta hls nousee liian kovaksi itselle.


