• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tosta keulasta kun tuli juttua, oon itte miettinyt josko löytys joku hyvä USD-keula.
MP-Maailmassa oli Z1000:n keula, ihan hyvältä näytti päälleppäin.
Kiitti vihjeestä, pitääkin hiukan kysellä
cool.gif

Tosta keulasta kun tuli juttua, oon itte miettinyt josko löytys joku hyvä USD-keula. Ei toi vakiokeula oo mikään niin legendaarinen, aika perkeleen lussu. Ainakin jäykemmät öljyt pitää kokeilla näin aluksi.
Kävisköhän..tai mitäköhän tapahtuis jos tohon tilalle iskis jonkun sporttipyörän keulan, esim. 9r:n tai 6r:n?Ja onkohan se ees mahollista???

Tosta keulasta kun tuli juttua, oon itte miettinyt josko löytys joku hyvä USD-keula. Ei toi vakiokeula oo mikään niin legendaarinen, aika perkeleen lussu. Ainakin jäykemmät öljyt pitää kokeilla näin aluksi.
Kävisköhän..tai mitäköhän tapahtuis jos tohon tilalle iskis jonkun sporttipyörän keulan, esim. 9r:n tai 6r:n?Ja onkohan se ees mahollista???
kai se mahdollista olisi, öhlinsiltä varmaan löytyy kohta jo malli tätä varten ja tota tonnisen keulaa saatan sovitella jos kolmiopalat löytyy jostain.

kai se mahdollista olisi, öhlinsiltä varmaan löytyy kohta jo malli tätä varten ja tota tonnisen keulaa saatan sovitella jos kolmiopalat löytyy jostain.
Voi vaan kuvitella mitä maksaa joku öhlärinkeula, varmaan puolet pyörän hinnasta, ite en ainakaan ala modaan yhtään enämpää omaa pökää, vaan ostan sitten kerralla uuden pyörän, tulee varmasti halavemmaks ku alkaa korvaan osat öhläreillä, jos pelkkä ohjaus iskariki maksaa jotain 550e...

Voi vaan kuvitella mitä maksaa joku öhlärinkeula, varmaan puolet pyörän hinnasta, ite en ainakaan ala modaan yhtään enämpää omaa pökää, vaan ostan sitten kerralla uuden pyörän, tulee varmasti halavemmaks ku alkaa korvaan osat öhläreillä, jos pelkkä ohjaus iskariki maksaa jotain 550e...
Joo ei kanssa oo päällimmäisenä mielessä että öhläriä alkais kiinni laittaa. Jotain purkukeulaa vois harkita.

Tosin sain sen verran hyvin rabattia ostaessani zetaa että kaikkien pikkuhiomisten kuten kilpitelineen, vilkkujen, krossistongan, "z1000-lipan" ja sliparin jälkeenkin toi on halvempi kuin listahintainen, tosin osatkin oon osannut metsästää oikeista paikoista oikeaan hintaan
smile_org.gif

Tosin sain sen verran hyvin rabattia ostaessani zetaa että kaikkien pikkuhiomisten kuten kilpitelineen, vilkkujen, krossistongan, "z1000-lipan" ja sliparin jälkeenkin toi on halvempi kuin listahintainen, tosin osatkin oon osannut metsästää oikeista paikoista oikeaan hintaan
smile_org.gif
Täh, kuinka halvalla mopottimesi sit oikeen irtosi???
omg.gif

edit: Kunhan saan Akrani, niin Zetaan upottamallani täpäkällä ois
varmaan lähtenyt unelmapyöräni Buell...
withstupid.gif

smile_org.gif
itselläki alkaa myös oleen OVH hinnassa kaikkineen kuluineen, 9500 + toim. oli itsellä hinta, tuohon kai ne näyttäs kaikki myyvän, tietenki voi halvemmallaki päästä.

Olen ollu kyllä tyytyväinen pyörään, mutta hieman sai tehoja olla lisää, ja pikkusen aerodynamiikkaa kovemmissa vauhdeissa, ei kuitenkaan ihan kyykkyä haluttas laitaa seuraavaks, mutta siihen se saattaa mennä, toki nuita raisereita saa kykkyihinki, että pitää tässä kattoa, menee nyt tämä kesä kivasti Zetalla...

ps. tiputin muuten rengas paineita kun oli vissiin meikän painolle vähän kova takarengas, nyt on 2,4bar(oli 2,7 - 2,8) ja pito parani huomattavasti, aika semmin suti niiin perkeleen helpolla... tosiaan oma paino on hieman yli 60kg

tosiaan manuskassa lukee paineet 2,4bar eteen ja 2,8taakse, pitää vielä edestä päästää ilmoja pois kun nyt on 2,5...

Siinä ~9500e+toimitus se oli. Mutta joo, eipä minustakaan kovin mielekkäältä tunnu upottaa tuohon pyörään mitään megaracingratasuperzippo-osia, menee vaan "hukkaan". Ostetaan sitten kunnon pyörä, jossa muutkin osat vastaa kokonaisuutta.

Mun manuaalissa lukee 2,5 eteen ja 2,9 taakse, tuntuu mulle hyvältä painoa n.110kg mulla.

Paitsi tänäaamuna ajelin Lauttasaaren BW:hen tonnin huoltoon ja oli ihan kiitettävä sadekeli, niin tuntu renkaat kummalliselta ja varsinki hitaassa ajossa kiemurteli ku savolainen, no selvishän se syy: BW:n tarkkasilmäinen mekaanikko, nimeä en tetenkään muista, huomas, että takarengas on tyhjä, ja siinähän törötti iloisesti kunnon ruuvi!
No ei muuta ku lähes uusi rengas vaihtoon, vaikka vitutti niin perkeleesti.
Ruuvi melko varmasti lähti kyytiläiseks alkumatkasta, koska siinä on kolme uudisrakennustyömaata 1,5km:n matkalla.

Mut täydet pisteet larun BW:n huollolle!

Joo lauttiksen huolto on hyvä paikka..munkin pyörän sovitti kiireaikatauluun vaik ois ollu vapaa aika vasta kahen viikon päästä. Ostin pyörän kyllä sieltä, et sillä oli pieni osuus asiaan.. Mutta loistava paikka silti!!!
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

Yes!!! Akarapovicin kokoputki kiinni!
buttrock.gif

Kyl on aivan eri meininki ajamisessa kun mopotin kuulostaa moottoripyörältä!
Ainoo vaan että nolottaa ajella kotikadulla iltasella kun tulee niin maan
helvetillisperkeleellisen vihaisia katseita...

Elämä hymyilee!
062802moto_prv.gif

Yes!!! Akarapovicin kokoputki kiinni!  
buttrock.gif

Kyl on aivan eri meininki ajamisessa kun mopotin kuulostaa moottoripyörältä!
Ainoo vaan että nolottaa ajella kotikadulla iltasella kun tulee niin maan
helvetillisperkeleellisen vihaisia katseita...

Elämä hymyilee!  
062802moto_prv.gif
Onnea! Oiskohan mahollisuutta saada kuvaa koko komeudesta???
Ja VIT*** niistä katseista, ne on katkeruuden kastelemat kyyneleet mitkä ne kulmat vetää kurttuun eikä se taivaallinen ääni mikä siitä pyörästä lähtee
biggrin.gif

Joo, vois ottaa pari muotokuvaa, kunhan ilmat antaa myöten.
smile_org.gif

Heh, en keksinyt järkevää tapaa hakea putkea kaupasta (en omista
autoa), joten heitin työkalut reppuun kasasin koko komeuden
Allrightin parkkipaikalla.
biggrin.gif

No vooeeeee...kansa tahtoo kuvia kuvia kuvia! Se kokoputkisto maksaa vissiin mansikoita ja sielukin pitää vielä pantata?

No vooeeeee...kansa tahtoo kuvia kuvia kuvia! Se kokoputkisto maksaa vissiin mansikoita ja sielukin pitää vielä pantata?
Kärsivällisyyttä kansa, kuvaa pukkaa kunhan pääsen kotiin...!

Joo, makso tosiaan maltaita, lomarahat mänt ennekuin tulivatkaan.
Mutta ainaskin minun mielestäni ihan pätevä sijoitus...
tounge.gif

Sielua en voinut pantata, se kun on jo menetetty!
wink.gif

062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif
Mites on alkaa kuulemma laihalla käymään kun koko hela komeuden vaihtaa...
062802moto_prv.gif

Laitoikkos sinne ruokintapuolelle jotain käskyttäjää kanssa...
Nimim:Männät palaa .....
buttrock.gif

ja se hinta oli
confused_orig.gif
1365€ vai onko kirkas vai mhiilari pöhttö*katkeruus on maan suola *
sport05.gif
sport05.gif
Ruokintapuoli on viel vähän kesken, alkaa budjetti käymään
vähiin...
confused_orig.gif
Hinnan tinkasin sievoiseen 1160€:hen. Hiilikuitua,
tahtoo pyörästä yhä mustemman, ja mielestäni (mutu) hiilarin