JaL3
New member
MP-Maailmassa oli Z1000:n keula, ihan hyvältä näytti päälleppäin.Tosta keulasta kun tuli juttua, oon itte miettinyt josko löytys joku hyvä USD-keula.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MP-Maailmassa oli Z1000:n keula, ihan hyvältä näytti päälleppäin.Tosta keulasta kun tuli juttua, oon itte miettinyt josko löytys joku hyvä USD-keula.
Kiitti vihjeestä, pitääkin hiukan kyselläMP-Maailmassa oli Z1000:n keula, ihan hyvältä näytti päälleppäin.Tosta keulasta kun tuli juttua, oon itte miettinyt josko löytys joku hyvä USD-keula.
Kävisköhän..tai mitäköhän tapahtuis jos tohon tilalle iskis jonkun sporttipyörän keulan, esim. 9r:n tai 6r:n?Ja onkohan se ees mahollista???Tosta keulasta kun tuli juttua, oon itte miettinyt josko löytys joku hyvä USD-keula. Ei toi vakiokeula oo mikään niin legendaarinen, aika perkeleen lussu. Ainakin jäykemmät öljyt pitää kokeilla näin aluksi.
kai se mahdollista olisi, öhlinsiltä varmaan löytyy kohta jo malli tätä varten ja tota tonnisen keulaa saatan sovitella jos kolmiopalat löytyy jostain.Kävisköhän..tai mitäköhän tapahtuis jos tohon tilalle iskis jonkun sporttipyörän keulan, esim. 9r:n tai 6r:n?Ja onkohan se ees mahollista???Tosta keulasta kun tuli juttua, oon itte miettinyt josko löytys joku hyvä USD-keula. Ei toi vakiokeula oo mikään niin legendaarinen, aika perkeleen lussu. Ainakin jäykemmät öljyt pitää kokeilla näin aluksi.
Voi vaan kuvitella mitä maksaa joku öhlärinkeula, varmaan puolet pyörän hinnasta, ite en ainakaan ala modaan yhtään enämpää omaa pökää, vaan ostan sitten kerralla uuden pyörän, tulee varmasti halavemmaks ku alkaa korvaan osat öhläreillä, jos pelkkä ohjaus iskariki maksaa jotain 550e...kai se mahdollista olisi, öhlinsiltä varmaan löytyy kohta jo malli tätä varten ja tota tonnisen keulaa saatan sovitella jos kolmiopalat löytyy jostain.Kävisköhän..tai mitäköhän tapahtuis jos tohon tilalle iskis jonkun sporttipyörän keulan, esim. 9r:n tai 6r:n?Ja onkohan se ees mahollista???Tosta keulasta kun tuli juttua, oon itte miettinyt josko löytys joku hyvä USD-keula. Ei toi vakiokeula oo mikään niin legendaarinen, aika perkeleen lussu. Ainakin jäykemmät öljyt pitää kokeilla näin aluksi.
Joo ei kanssa oo päällimmäisenä mielessä että öhläriä alkais kiinni laittaa. Jotain purkukeulaa vois harkita.Voi vaan kuvitella mitä maksaa joku öhlärinkeula, varmaan puolet pyörän hinnasta, ite en ainakaan ala modaan yhtään enämpää omaa pökää, vaan ostan sitten kerralla uuden pyörän, tulee varmasti halavemmaks ku alkaa korvaan osat öhläreillä, jos pelkkä ohjaus iskariki maksaa jotain 550e...kai se mahdollista olisi, öhlinsiltä varmaan löytyy kohta jo malli tätä varten ja tota tonnisen keulaa saatan sovitella jos kolmiopalat löytyy jostain.Kävisköhän..tai mitäköhän tapahtuis jos tohon tilalle iskis jonkun sporttipyörän keulan, esim. 9r:n tai 6r:n?Ja onkohan se ees mahollista???Tosta keulasta kun tuli juttua, oon itte miettinyt josko löytys joku hyvä USD-keula. Ei toi vakiokeula oo mikään niin legendaarinen, aika perkeleen lussu. Ainakin jäykemmät öljyt pitää kokeilla näin aluksi.
Täh, kuinka halvalla mopottimesi sit oikeen irtosi???Tosin sain sen verran hyvin rabattia ostaessani zetaa että kaikkien pikkuhiomisten kuten kilpitelineen, vilkkujen, krossistongan, "z1000-lipan" ja sliparin jälkeenkin toi on halvempi kuin listahintainen, tosin osatkin oon osannut metsästää oikeista paikoista oikeaan hintaan![]()
itselläki alkaa myös oleen OVH hinnassa kaikkineen kuluineen, 9500 + toim. oli itsellä hinta, tuohon kai ne näyttäs kaikki myyvän, tietenki voi halvemmallaki päästä.Tosin sain sen verran hyvin rabattia ostaessani zetaa että kaikkien pikkuhiomisten kuten kilpitelineen, vilkkujen, krossistongan, "z1000-lipan" ja sliparin jälkeenkin toi on halvempi kuin listahintainen, tosin osatkin oon osannut metsästää oikeista paikoista oikeaan hintaan![]()
Onnea! Oiskohan mahollisuutta saada kuvaa koko komeudesta???Yes!!! Akarapovicin kokoputki kiinni!![]()
Kyl on aivan eri meininki ajamisessa kun mopotin kuulostaa moottoripyörältä!
Ainoo vaan että nolottaa ajella kotikadulla iltasella kun tulee niin maan
helvetillisperkeleellisen vihaisia katseita...
Elämä hymyilee!![]()
Kärsivällisyyttä kansa, kuvaa pukkaa kunhan pääsen kotiin...!No vooeeeee...kansa tahtoo kuvia kuvia kuvia! Se kokoputkisto maksaa vissiin mansikoita ja sielukin pitää vielä pantata?
Ruokintapuoli on viel vähän kesken, alkaa budjetti käymään
Mites on alkaa kuulemma laihalla käymään kun koko hela komeuden vaihtaa...![]()
![]()
Laitoikkos sinne ruokintapuolelle jotain käskyttäjää kanssa...
Nimim:Männät palaa .....![]()
ja se hinta oli1365€ vai onko kirkas vai mhiilari pöhttö*katkeruus on maan suola *![]()
![]()
![]()
Todellinen pelimiesJoo, vois ottaa pari muotokuvaa, kunhan ilmat antaa myöten.![]()
Heh, en keksinyt järkevää tapaa hakea putkea kaupasta (en omista
autoa), joten heitin työkalut reppuun kasasin koko komeuden
Allrightin parkkipaikalla.
![]()
Todellinen pelimiesJoo, vois ottaa pari muotokuvaa, kunhan ilmat antaa myöten.![]()
Heh, en keksinyt järkevää tapaa hakea putkea kaupasta (en omista
autoa), joten heitin työkalut reppuun kasasin koko komeuden
Allrightin parkkipaikalla.
![]()
![]()
Joo, siel se on. Tai sit ovat myyneet jo etippäin.jätikkös sen orkkisputken sinne roskikseen![]()
![]()
jos lähtis hakemaan![]()
![]()