• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisko paikkaa mistä sais ostaa/katella erillaisia maskeja toho z750:seen. Nettisivua?
ghostface.gif
Tuulisuojaako tarkoitit tuolla maskilla, jos niin, tässä Kawan oma:
w224h336_00000340476BBBBC.jpg

Ermax:
182_2.jpg

Puig ei ole kai ainakaan vielä julkaissut Z750 maskia ja Ermaxilta ilmeisesti saa tuon mustan lisäksi jotain iridium/peili hässäkkää. Onko muita valmistajia. Itse harkitsin ensin Z 1000 orkkismaskia, mutta olen nyt taipumassa tuon Ermaxin mustan suojan kannalle.

Eiku tarkotin siis tota mis toi lamppu on kiinni
withstupid.gif
sori selitin huonosti. Ajattelin jos ton power-ranger tyyppisen maskin sais vaihettua johonki säpäkämpään. Vähä triumph tyyppisee kaks lamppu vain.
tounge.gif
Myös saisko ton rekisterikilven sijoitettua jotenki toisin. Joskus nähny jossai pyöräs et se tulis tosta takarenkaasta jotenki
biggrin.gif
Ja millasia vaihtoehtoja porukoilla olis noihi peileihi. Vähä liia kulmikkaat mun makuun...

Kun mulla on kaks ja toisen myyn niin...

Joko aivan uusi (paketissa, pääsee ite kasaamaan) 80€ + mahd. postit
tai sit käytetty, mikä kiinni omassa pyörässä 50€ + mahd. postit.

Molemmat ovat kawan alkuperäisosia. Mieluummin luovun tosta uudesta ku en jaksais ite sitä kasata.
wink.gif

Ja sijaitsee Vantaalla.
Laitoin sulle postia profiilin postilaatiikkoosi. Voisin tuon uuden lunastaa sinulta.

Eiku tarkotin siis tota mis toi lamppu on kiinni
withstupid.gif
sori selitin huonosti. Ajattelin jos ton power-ranger tyyppisen maskin sais vaihettua johonki säpäkämpään. Vähä triumph tyyppisee kaks lamppu vain.
tounge.gif
Myös saisko ton rekisterikilven sijoitettua jotenki toisin. Joskus nähny jossai pyöräs et se tulis tosta takarenkaasta jotenki
biggrin.gif
Ja millasia vaihtoehtoja porukoilla olis noihi peileihi. Vähä liia kulmikkaat mun makuun...
No niin, maskihan on juurikin toi maski.
biggrin.gif
Tyhmä minä. En vaan ajatellut että joku haluaisi vaihtaa tuohon jonkunlaisen muun maskin, osuu omaan silmään niin hyvin. Jos tupla lamppusen haluat niin miksi et ostanut suoraan speed/street triplee? Ei kuulemma häviä yhtään Zetalle ominaisuuksissa, eikä hinnassakaan pahemmin oo eroo...

Itse suosittelen Rizoman peilejä, ovat julman hintaisia, mutta huomaa kyllä laadussa. Ei tärise! www.rizoma.it

Itsellä tällaiset koko mustana:
1_Kawasaki_z1000_2007_big.jpg

no on siinä se 6000e ero
biggrin.gif
kyl se on vähä niiku mietintä myssy alla mut ajattelin vasta parinvuoden päästä.. nyt pitäis tälläne luotettavampi kawasaki...
tounge.gif
sitä paitsi toi onks se nyt street trimple näyttää koppakuoriaiselta... ei yhtää samanlaista munaa ku isommassa veljessään
biggrin.gif

no on siinä se 6000e ero
biggrin.gif
kyl se on vähä niiku mietintä myssy alla mut ajattelin vasta parinvuoden päästä.. nyt pitäis tälläne luotettavampi kawasaki...
tounge.gif
sitä paitsi toi onks se nyt street trimple näyttää koppakuoriaiselta... ei yhtää samanlaista munaa ku isommassa veljessään
biggrin.gif
Niin Speed Tripleen onkin sen 6K kalliimpi, mutta taitaa painia muutenkin eri sarjassa hauskuuden suhteen kun Z750. Mutta Street Triplehän on lähtö on 9990 € + tk. Street Triplen saatavuudessa taitaa vaan olla ongelmia, niinku uusissa malleissa aina? Hmm, mitenköhän tää liitty Z750:n
crazy.gif

Edit: no sehän selittää miks ei Street Triple kelpaa. Koppakuoriainen.
tounge.gif

Niin ja mitä oon katellu arvosteluita ni tässä z750 on ominaisuudet kohdallaa. Näyttää myös saatanan hyvältä takaa ja muutenki. Maskiha on aina makuasia... Eikä paljo nyt eroa ulkonäöllisesti isoveljestään z1000:sesta. Paitsi putket nyt tietenki
thumbs-up.gif
Ainoa mitä ihmettelen et painoero isoveljenkaa ei oo ku noin 5kiloa?

Muutenki, pitäis kysyä eikö tähäki saa kawan kuristukset et sais 25kw tehoseks makeasti
tounge.gif

FYI

Stormilla olis pari Biturbon etujousia Zetaan. Tilasin aikanaan jouset, mutta pitkähkön toimitusajan takia jouduin hommaan ne Öhlinsit, kun sain ne samantien. Joten ei muuta kuin Stormin tiskille kyselemään jousia pikku zetaan, niin saattaa irrota sopuhintaan
smile_org.gif

Nonii nyt kävin vähä z750 kyselee tuolta moottoripyöräkaupasta ni tarjos 10250e mihin sisältyy toimituskulut + minivilkut eteen ja taakse sekä uus takapidike tolle rekisterikilvelle. Onko toi hyvä diili vai voisko tosta viellä pudottaa alle 10.000e?

No ei toi mikään ihan jäätävä tarjous ole, riippuu tietysti minkälaiset minivilkut lupasivat. Jos jotkut laadukkaat (esim Kellermann) vilkut niin mielestäni ihan ok tarjous, mut jos jotkut halpisvilkut niin kyllä tinkisin ainakin tasarahaan, mielummin alle.
biggrin.gif

Tulipa kausikin avattua noin 60 km lenkillä. Ei oikein muistanutkaan kuinka kivaa tää on! Vaikka rauhallisesti tuli ajettua kun on ihan brännäri takanen alla. Pannaampa muutama kuvatus lenkin jäljiltä.

2008%5C04%5C02%5Cbikepics-1239029-800.jpg

2008%5C04%5C02%5Cbikepics-1239031-800.jpg

2008%5C04%5C02%5Cbikepics-1239035-800.jpg

Tuli ittelle kans tommonen -04 hommattua punasena.
Joko aivan uusi (paketissa, pääsee ite kasaamaan) 80€ + mahd. postit

Minkä vuosimallin vehkeeseen siis tämä?

Villi arvaus että 04 mallin. Käynee 06 malliin asti.
No eipäs ollut tuolloin virta päällä.

Mä luulen että tuon vuosimallin pleksin saan käymään vaikka 1974 BSA:han jos niin tahtoo.
tounge.gif

Etsinnässä mulla on tollanen 07-08 pleksi jonka ajattelin sovittaa ehkäpä -06 malliin.

Toi minivilkkusarja oli toi kawasakin oma mitä myy esim bikeworld
wink.gif
btw makee pyörä toi vihreä.

Meinas eile polla räjähtää taas ku näki muiden ajavien pärrällä... haluu oman kawan
confused_orig.gif

Toi minivilkkusarja oli toi kawasakin oma mitä myy esim bikeworld  
wink.gif
btw makee pyörä toi vihreä.

Meinas eile polla räjähtää taas ku näki muiden ajavien pärrällä... haluu oman kawan  
confused_orig.gif
Kawan "omat" vilkut eteen 141,07e. Taakse 199,68e
033102ass_1_prv.gif
Mitähän sitte lienee laskeneet kilpitelineen arvoksi
biggrin.gif
Osta ihmeessä zeta! Hyvä ja hauska peli! Prätkäkuume ei hellitä ennen ku oma mopo on pihassa
tounge.gif
Mut satasella saa nuo kaikki härpäkkeet kaupasta että ei kantsi laskee noin kovaa hintaa niille ku bw.

joo ei ne nyt itekkää laskenu noi siel kaupas... sivuil jotai ihme saishea. sano et molemmat setit etee ja taakse 150e

Back