Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla olis Haynesin englanninkielinen opus myynissä. Kattaa 7r ja 9r vm. -94 - 2004.
Hinta 25e plus toimituskulut. Kirja muoveissa ja Nurmijärvellä.
Moi ja hyvää kevään odotusta kaikille.
Untuvikko kun olen, niin mieleeni heräsi yksi luultavasti tyhmä kysymys. Tai siis varmistus lähinnä.
Onko ihan normaalia, että tankista kuuluu sihinää sen jälkeen kun pyörän on esim. nostanut keskituelle?
Ilmeisestihän tankista vaan pääsee ylimääräiset paineet pois, eli on varmaankin ihan normaalia?
Nyt pyöräni tosiaan alkaa olemaan talven muutosten jälkeen valmis kesän rientoihin.
Tässä kuva:
EDIT: Opin laittamaan kuvan suoraan viestiin.
-Kaitsuli-

kone pyörittää hyvin, mutta ei starttaa?
ZR-7 yhtenä ehdokkaana..Mun ER-5 tekee satunnaisesti samaa. Korjaus: virtalukko asentoon off, huolellisesti takaisin asentoon on, ja laakista käyntiin. Voihan se olla muutakin, mutta tuo on ainakin helppo testata
Miltäs ZR-7 on muuten maistunut ER-5:n jälkeen (allekirjoituksesta pääteltyä) ? ER-5 on kahden kaudenpuolikkaan jälkeen ihan ok, mutta kun siinä saisi olla enemmän tehoa ja paremmat jarrutZR-7 yhtenä ehdokkaana..
Myös sivuseisontatuen tappokytkintä epäilin, joskus mielestäni auttoi kun pamautti jalan kunnolla taakse, tämä voisi selittää myös ZR-seiskan kiukuttelua.

Mun ER-5 tekee satunnaisesti samaa. Korjaus: virtalukko asentoon off, huolellisesti takaisin asentoon on, ja laakista käyntiin. Voihan se olla muutakin, mutta tuo on ainakin helppo testata
Miltäs ZR-7 on muuten maistunut ER-5:n jälkeen (allekirjoituksesta pääteltyä) ? ER-5 on kahden kaudenpuolikkaan jälkeen ihan ok, mutta kun siinä saisi olla enemmän tehoa ja paremmat jarrutZR-7 yhtenä ehdokkaana..