Ripley
New member
Kysymys kaikille ZetaReXereille:
Miten teilläpäin öljynsuodatinta vaihtaessa tuo suodatinpaketti kansineen
menee takaisen paikalleen sinne koneen alle? Olen nyt vaihtanut öljyt Nostromoon
ties kuinka monetta kertaa ja aina sama juttu: uutta filsua ei meinaa saada millään
paikalleen ilman lievää kovempaa naputtelua ja väkivaltaa. Kyllä se sinne lopulta
sitten menee. Pakoputkenkäyrä siinä on tiellä ja tilaa on vähän. Miten teillä?
Teenkö jotain väärin? Entä oletteko vaihtaneet filsun kannen ja pultin o-renkaita
usein - kuinka usein? Öljypropun tiiviste tietysti (melkein) joka kerta...
Taas nakkasin tylysti Bilteman halpisautoöljyt koneeseen kun sattui tallinnurkassa
lojumaan. Alastarolla huomasi kyllä kytimen lipsuvan pääsuoralla kun heitti
nelosen silmään...silloin oli ihan tavalliset Nesteen 10w-40:set puolisynteettiset. Ehkä
laitan oikeat pyöräöljyt sitten joskus 46tkm kohdalla... jos rahaa jää. Niin tai
sitten z-miesten suosittelemat Delvacit! Ei kuulemma kytkin lipsu...?
Miten teilläpäin öljynsuodatinta vaihtaessa tuo suodatinpaketti kansineen
menee takaisen paikalleen sinne koneen alle? Olen nyt vaihtanut öljyt Nostromoon
ties kuinka monetta kertaa ja aina sama juttu: uutta filsua ei meinaa saada millään
paikalleen ilman lievää kovempaa naputtelua ja väkivaltaa. Kyllä se sinne lopulta
sitten menee. Pakoputkenkäyrä siinä on tiellä ja tilaa on vähän. Miten teillä?
Teenkö jotain väärin? Entä oletteko vaihtaneet filsun kannen ja pultin o-renkaita
usein - kuinka usein? Öljypropun tiiviste tietysti (melkein) joka kerta...
Taas nakkasin tylysti Bilteman halpisautoöljyt koneeseen kun sattui tallinnurkassa
lojumaan. Alastarolla huomasi kyllä kytimen lipsuvan pääsuoralla kun heitti
nelosen silmään...silloin oli ihan tavalliset Nesteen 10w-40:set puolisynteettiset. Ehkä
laitan oikeat pyöräöljyt sitten joskus 46tkm kohdalla... jos rahaa jää. Niin tai
sitten z-miesten suosittelemat Delvacit! Ei kuulemma kytkin lipsu...?