ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin Japanin Kawasakin sivuilla ja sieltäkös löytyi Japanin versioiden kuvia mm. 2006 Zephyreistä ja ZRX 1200 R:stäkin. Mutta on sitten ruma teippaus ZRX:ään lyöty. Liittyisköhän tuo linkki... ( www.kawasaki-motors.com ) Varsinainen anti-Eddie Lawson replica.

Kaikkien Euroopan Kawasakien sivuilla, kuten Sumekonkin sivuilla näkyy kyllä ihan nykyisen kaltainen teippaus. Siis se ihan ok esitys.

Toivottavasti tuo japanin teippikuvatus ei tule Suomeen.
confused_orig.gif

mun silmiä taas tuo japonian teippaus miellytti. jos sulle tullee semmonen, niin voin ottaa pois häiritsemästä kun laitat semmosen jakoon. hehiö.

062802jumpie_prv.gif

ZRX taipuu mukavasti myös meikänaisen alla. Ittellä tuo tummansininen versio 1200, nakumalli, enkä vaihda mihinkään vaikka maksettais.

Kävin äsken mp-messuilla eikä ZRX:sää voittanutta.

Tykkään ulkonäöstä, retro-henkinen, silti viimetten päälle uusinta tekniikkaa.
inlove.gif
inlove.gif
inlove.gif

Kahta en vaihda, toinen on ZRX, toinen....(?)

Kiva peli on tuo Rexi joo, mita enempi ajaa niin enempi tykkaan.

Sain asennettua Ivansin jettikitin -klik- ja ny se alkaa jo kulkemaankin vaha paremmin eika pauku moottorijarrussa ku tuli seokset kohilleen.
Viela on hankintalistalla kokoputkisto ton D&D:n sliparin tilalle koska alkuperaiskayrasto on aikasta ahas. Ivansilta sais Muzzyn kokoputkiston halvimmalla vaan mieli tekis Arataa, se on vaan niin pirun hienosti tehty. Ja ihanan kallis, Aratan hinnalla saa melkeen 3 Muzzya..

Tykkään ulkonäöstä, retro-henkinen, silti viimetten päälle uusinta tekniikkaa.
inlove.gif
inlove.gif
inlove.gif
Heh. Jos uusinta tekniikkaa olisin vailla, niin en kyllä olisi ZetaReXeriä ostanut... Onhan se, jos aivan totta puhutaan, melkolailla retro myös tekniikaltaan. On kaksoiskehto putkirunko, stereoperä, perinteinen keula, kaasarikone, vaijerimittari, jne., jne. Eipä silti, vanhassa vara parempi. Eipä ainakaan ole lastentauteja. Minullakin jo 73 donaa mittarissa, eikä vanhentuneessa tekniikassa ole ollut huolen häivää (ei noilla kilsoilla kyllä pitäisi ollakaan).

Juupa,

Vaikka onkin ns vanhentunutta teknologiaa rexissä, on siinä suorituskykyä mutkatielle myös.
Omalla Lawsonilla olen rataa alkanut ajamaan ja kyllä sitä uskaltaa renkaan reunan pitorajoja kokeilla.

Jos päädyt rexiin ja olet tottunut vähän agressiivisempaan ajoon. Käännä epäkeskot takaswingissä 180 astetta. Elikkäs ne "eccentrics:t", joiden läpi taka-akseli menee. Nousee perä sen muutaman sentin ja näin ollen etupamppujen kulma muuttuu. Pyörästä tulee heti mutkahauskapeli. Eikä se suoraan ajo kärsi yhtään.

Mitä tulee stereoperään, niin en usko että se tulee vastaan ihan ensimmäisenä, kun alat rajojasi pyörän kanssa hakemaan. Noh, en tiedä kuinka kova kahvan kääntäjä olet.
Jos sitten haluat siihen enemmän suorituskykyä mutkia ajatellen, on edessä takaswingin jäykistys.
Paras foorumi on ZRXOA.org. sieltä löydät KAIKKI viritysjutut helposti ja kaikki siellä auttavat.
Ennen kuin ostat mitään öhlärin pamppuja ja takaiskareita, tee tuo jäykistys. Itse sitä kanssa järkkäilen myös.

Sitten ehdotan sinun investoimaan vaikka Pyramidin tai vastaavan valmistajan undertrayhin. Se verikauha takana on jotain kaameaa. Tai sitten niin kuin foorumilainen lappis  
bowdown.gif
HESAn persus. Werry seexy.
Ne isot vilkut kanssa vaihtoon ja jotkut minit tilalle. Saat heti kliinimmän lookin siihen mopoon.
Jos kukkaro on tiukilla sitten oston jälkeen, niin saat sen verikauhan kotikonsteinkin siistiksi. Kerro meitille, mää autan sen modaamisessa.
Muzzy´s on sitten se rexin wirittäjän märkä uni. Siellä on kaikkea kivaa power osaa.
Suosittelen Megaphonea. Se on racen näköinen ja antaa parhaimman tuloksen. Kaasareita joudut rukaamaan, kuten varmaan tiedät. Viaberin kautta saat Suomeen ilman mitään ongelmia.
Ensimmäinen viri, mitä itse laittaisin vakioon on 4 astetta ennakkoa ottava syttypyörä ( laita YVtä, mä saan sulle sen halvalla tilattua). Loppuu kaasun kiinnilyönnistä johtuva paukkuminen ja saat keskialueella olevan pienen kuopan pois. Rexin tuttu vääntö on sitten koko alueella käytössäsi ja naama on virneessä.
Sitten ne monessa muussakin pyörässä olevat "päästölätkät", ne kanssa voit tukkia. Loppuu loputkin ihme äänet sitten. Saat myös samalla tankin alta siivottua luukkia heti.

Muista, väri on sitten vihreä  
sport05.gif

-Hessu-

Mukava lukea, etten ole ainoa ZRX-hurahtanut. Osittain vanhassa tekniikassa minua kiehtoo just se, että sitä voi ruuvata. Myös itse.

Muzzyn ja Kerkerin Megaphone-putkistot sopivat kyllä ZRX:n ulkonäköön kuin se kuuluisa nenä päähän.

Huh huh.
inlove.gif
Siis mielestäni noin hyvin...

Sit Megaphonessa on se etu kanssa,että se ei raavi maata, kun vedät polvi maassa vikasta mutkasta ulos ennen pääsuoraa
buttrock.gif

Hinta vain on prkl kova Muzzy´s versio 895€ öbaut.

Sit muista 16 piikkinen eturatas kanssa. Tuo heti lisää kiihtyvyyttä ja se huippunopeus ei tipu niin paljoa, että Suomessa siitä ois vaikutusta.

-Hessu-

Noissa takahaarukoissa lienee selkeä ero 1100:sen ja 1200:sen välillä. Tossa uudemmassa kun on toi haarukka selvästi järeempi kuin vanhassa.

Noissa takahaarukoissa lienee selkeä ero 1100:sen ja 1200:sen välillä. Tossa uudemmassa kun on toi haarukka selvästi järeempi kuin vanhassa.
Ei ole kuulemma väliä. Molemmat "fleksaa" huolella, kun mennään rajoilla.

Sanotaan, että saat saman efektin tuolla jäykistyksellä, kuin laittaisit jäykistämättömään perään Öhlarin pamput.
Kumpikohan on halvempi vaihtoehto?

UUUuuuh! Lappis, näyttää ERITTÄIN pofnolta
bowdown.gif

Mä tuun kanssa kowaa perästä oman jäykistysprokkiksen kanssa. Pitää vaan Protosta käydä hakemassa kyseistä alumiinia. Sit saan jäykistyksen
biggrin.gif

Nyt en muista suhteiden muutoksia tuohon 16 piikkisen eturattaan juttuun.

Suosittelen ZRXOA.org ja sitten Forum...

Aika rankan näköinen toi Lappiksen takaswingi. Uudempien profiilitavarasta väännettyjen swingien pitäisi kyllä olla jäykempiä kuin vanhempien putkihaarukoiden. Ihan perusoppien mukaan.

Mutta kyllä toi Lappis-edition on varmasti tarpeeksi tanakka. Jos joustaa niin joustaa muualta...
crazy.gif

No nythän mä hokasin ( kuin Alpo Kurkinen Team Ahmasta ) että JaL3 on varmaan kuullut eri putkistojen äänet livenä...

Muistuuko mieleen minkälainen ääni täyttää ZRX:n ympäristön Muzzyn Megaphonella ja minkälainen pärinä lähtee Kerker Megaphonesta? Olen etsinyt netistä ZRX:n ääniä vaikka millä hakusanoilla mutta vähiin ne näytteet jää.

Ja äänestetään toki...

No nythän mä hokasin ( kuin Alpo Kurkinen Team Ahmasta ) että JaL3 on varmaan kuullut eri putkistojen äänet livenä...

Muistuuko mieleen minkälainen ääni täyttää ZRX:n ympäristön Muzzyn Megaphonella ja minkälainen pärinä lähtee Kerker Megaphonesta? Olen etsinyt netistä ZRX:n ääniä vaikka millä hakusanoilla mutta vähiin ne näytteet jää.

Ja äänestetään toki...
Enpas ole livena kovin montaa kuullu, ton oman D&D slipari ainakin on aanekas. Yoshimura murisee mukavasti ja Muzzyn titaanipontto raikuu sitte vaha enempi. Akrassa on kanssa vaha vaimeempi ja matalampi soundi kun Muzzyssa, vaan tota Megaphonee en ole paassy kuunteleen. Jahka ZRXOA:n tyypit jarjestaa kokoontumisen tanne kulmille niin sitte paasee kuunteleen liki kaikki maholliset variaatiot
tounge.gif

Sen verran voin noista Rexin mörinöistä sanoa, että omassa ex-Rexissä ollut Devilin hiilari pönttö raivosi aavistuksen matalammalla soinnulla kuin erään tänne rekisteröityneen immeisen ZRX:n Akran titan-hormi. Muzzyn Meg mallin meinasin jo tilata, mutta ZRXOA:n tyypit sanoivat sen olevan melko meluisa, joten jäin harkitsemaan ja sit vaihtuikin koko pyörä.
sad_orig.gif

Joka tapauksessa: Rex on upea pyörä, jonka raakaa voimaa tuun kaipaamaan eniten! Mua ei kiinnosta teho jossain +10000 kierroksessa vaan teho ja vääntö esim. välillä 2000-5000. Tuolla välillä ei monikaan pysy perässä! Mutta aikansa kutakin sano joku jostain ja nyt tulee talliin HD. Vittuilua tulee oikeelta ja vasemmalta, mutta mitäpä siitä...

Meni pikkasen off-topicin tää mun juttu..Sorry Rexerit. Mä paraikaa
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Wekkulilla oli Muzzy omassa Rexissään, ellen ihan väärin muista, joten häneltä voisi kysyä äänistä. Tämä tapahtui siis vanhaan hyvään aikaan, ennen kuin hän kilahti ja osti Duccen...
tounge.gif

Omassa pyörässäni on vakioputki+pönttö luultavasti vielä aika pitkään. Pikkasen on jo etupyörästä nouseva pöly hiekkapuhaltanut käyrää ohuemmaksi, pönttö on naarmuuntunut ja vähän ruostettakin löytyy putkesta, mutta eiköhäh tuolla vielä parisataatuhatta kilsaa pääse.

Back