Juupa,
Vaikka onkin ns vanhentunutta teknologiaa rexissä, on siinä suorituskykyä mutkatielle myös.
Omalla Lawsonilla olen rataa alkanut ajamaan ja kyllä sitä uskaltaa renkaan reunan pitorajoja kokeilla.
Jos päädyt rexiin ja olet tottunut vähän agressiivisempaan ajoon. Käännä epäkeskot takaswingissä 180 astetta. Elikkäs ne "eccentrics:t", joiden läpi taka-akseli menee. Nousee perä sen muutaman sentin ja näin ollen etupamppujen kulma muuttuu. Pyörästä tulee heti mutkahauskapeli. Eikä se suoraan ajo kärsi yhtään.
Mitä tulee stereoperään, niin en usko että se tulee vastaan ihan ensimmäisenä, kun alat rajojasi pyörän kanssa hakemaan. Noh, en tiedä kuinka kova kahvan kääntäjä olet.
Jos sitten haluat siihen enemmän suorituskykyä mutkia ajatellen, on edessä takaswingin jäykistys.
Paras foorumi on ZRXOA.org. sieltä löydät KAIKKI viritysjutut helposti ja kaikki siellä auttavat.
Ennen kuin ostat mitään öhlärin pamppuja ja takaiskareita, tee tuo jäykistys. Itse sitä kanssa järkkäilen myös.
Sitten ehdotan sinun investoimaan vaikka Pyramidin tai vastaavan valmistajan undertrayhin. Se verikauha takana on jotain kaameaa. Tai sitten niin kuin foorumilainen lappis
HESAn persus. Werry seexy.
Ne isot vilkut kanssa vaihtoon ja jotkut minit tilalle. Saat heti kliinimmän lookin siihen mopoon.
Jos kukkaro on tiukilla sitten oston jälkeen, niin saat sen verikauhan kotikonsteinkin siistiksi. Kerro meitille, mää autan sen modaamisessa.
Muzzy´s on sitten se rexin wirittäjän märkä uni. Siellä on kaikkea kivaa power osaa.
Suosittelen Megaphonea. Se on racen näköinen ja antaa parhaimman tuloksen. Kaasareita joudut rukaamaan, kuten varmaan tiedät. Viaberin kautta saat Suomeen ilman mitään ongelmia.
Ensimmäinen viri, mitä itse laittaisin vakioon on 4 astetta ennakkoa ottava syttypyörä ( laita YVtä, mä saan sulle sen halvalla tilattua). Loppuu kaasun kiinnilyönnistä johtuva paukkuminen ja saat keskialueella olevan pienen kuopan pois. Rexin tuttu vääntö on sitten koko alueella käytössäsi ja naama on virneessä.
Sitten ne monessa muussakin pyörässä olevat "päästölätkät", ne kanssa voit tukkia. Loppuu loputkin ihme äänet sitten. Saat myös samalla tankin alta siivottua luukkia heti.
Muista, väri on sitten vihreä
-Hessu-