• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZRX 1200 R/S

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ääh, tilasin TouchUp directiltä pikku pullon paikkamaalia Rexiini ja eihän se tiätenkään ollu oikeeta sävyä. Tuli metallivihreetä kun pitäis olla toi 2006 mallin "non metallic" kirkas vihree.....:kääk:

Tää kawan wihree on jotain salatiedettä vissiin, oliko jollain tuohon parempaa tietoa, värikoodia heittää tms.....?
 
http://www.decovari.fi/

tuolta kävon joskus hakemassa ja sävy kartan kanssa verrattiin tankkiin. koodia en enään muista mut jos oot stadeissa päin liikenteessä niin piipahda tuolla. ota vaikka penkin vierestä se pikku katteen palanen mukaan
 
Jaahas jaahas korjaamon arvio oli reilut 5000€ mitäs sitten tehtäisiin

Tais mennä muutakin paskaksi, kuin pelkkä varttikate?

Jos korjaukseen päätyy, niin siinä voi kestää yllättävän montakin kuukautta kun japskeista joudutaan tilaamaan bensatankkia, katetta ym...
 
Viimeksi muokattu:
Talvikausi ja rahat mennyt tallissa kahdeksanlyöntisen vanhan amerikkalainen puolivalmisteen kanssa , 2-pyöräiselle en ole vielä tehnyt mitään:bye: . Kawan ajakausi omalta kohdalta starttaa toukokuun lopussa kun olis mutkaradalle saumaa päästä kurvailemaan ja karistamaan kallistelumöröt selästä. Ja kesäkuun alussa olis vesivehmaalla 1/4mailin kokeilumahdollisuus myös. Perus öljy/putsari vaihto + kaasarit pitäis avata ja tyhjäkäyntipuolen suuttimia vähän tutkailla kun normiajossa liikenteen mukana meinas loppukesästä vähän nikotella tasakaasulla. Reippaammin vedättäessä ei mitään ropleemaa ollut. Jos joku tarttee vakio ilmanputsariin käyvää K&N suodatinta niin mulla olis jouten uutta vastaava muutamalla kympillä. Oliko toukokuussa joku joukkokasaantuminen täällä Lahdessa?


Offtopikkiin menee, mutta tuli kans nyt talvella ja keväällä noi enimmät fyysiset ja henkiset resurssit kanavoitua ihan muualle kuin "Pyhään Wihreään"...:p

http://aijaa.com/U5DVTR
 
Kuntoon vaan, pakun liikennevakuutuksestahan tuo menee.

Aika yllättynyt olen jos vakuutusfirma suostuu korjaukseen, lunastusta varmasti koittavat hanakasti. on se niin tyyris toi korjaus arvio.
On siinä sullakin kyllä mahdollisuus ainakin yrittää vaikuttaa asiaan, miten toimitaan...

Onhan siinä sekin vaihtoehto että tarjoavat kronttikorvausta jossa saat hiukan rahaa ja pyörä jää sitten omistajan korjattavaksi. Muista jokatapauksessa että kyseessä on vakuutusyhtiä joka tekee profiittia, että sanansa on asianomistajallakin sanottavana krontti summaan....
 
joo eiköhän kertakorvaus/lunastus ole ne vaihto ehdot mistä väänettaan. maski tankki lommolla moottorinposkessa oikealla kun on ne jäähdytyrivat niin muutamasta puuttuu puolet putkessa muutamat nirhaumat etu lokari naarmuilla kiinnikeitä murtunu sit se maskin takana olevä häkki on varmaan pikkusen vääntyny. siinähän noita en alkuun
 
Aika pahoin osia mennyt,ota rahat ja tee naku niinkuin mulla on.Mulla on kyllä nuo osat tallin hyllyllä ehjinä,mutta en malta luopua niistä jos vaikka joskus rupeaa pussihousut lepattamaan...

Älä nyt anna lunariin mennä!
 
Jahas,4tuopilla on rupennut jo pussihousut lepattamaan ja entistänyt pieRaisun! Tuo on aivan pirun hieno!
 
Eikös Sikillä ole vielä se kolari zrx,jos Hulkster sais jotain osia siitä?putki,moottorinposki??
 
Kyllä tässä nyt valitettevasti kävi näin. saa kivittää
13102681_10209539677231518_6943397826614924458_n.jpg
 
En tietty ole nähnyt laitetta ja missä tilassa se muutoin (mällistä riippumatta)
teknisesti on, mutta jos tuossa on esim. etupää ja runko kunnossa.......

Jotain on koko vakuutusyhtiö/mp-korjaamo/asiakas yhtälössä vikaa ja pahasti.
Pienen keikauksen jälkeen "kolhun ja naarmun" saaneen laitteen
"korjaaminen" arvotetaan suoraan kalliimmaksi kuin "ehjän"sellaisen markkina-arvo :D.

Lunastushinta on toki oma juttunsa, mutta se on tietty myös yksi muuttuja koko yhtälössä.....
jolla "uhrin" romu muutetaan "kullaksi".

Edellä olevalla ei nyt viitata tähän nimenomaiseen tapaukseen, vaan ihan yleisesti.
 
Enpä usko että rungossa ja keulassa on mitään vikaa. keulaa ei ole mun aikana huolettu kertaakaan joten se olisi seuraavan varmaan hyvä tehdä. edestä on jarrupalat loppu ja takanakki sileä. oljyllä ja suodatimella on ajettu n.4000 et niiten vaihto rupeaa olemaan ajankohtaista. takavanteessa on pientä heittoa en tiedä onko kiero vai laakerit jotenkin vinossa. kytkin liimaa kiinni kun antaa olla pari tuntia paikallaan korjaantuisi varmaan avaamalla ja puhdistamalla. viime keväänä on vaihdettu ebc:n 10% jäykemmät jouset kytkimeen ja samalla uudet kitkalevyt. kovaa ajoa se seuraavalta omistajalta kaipaa
 
Back
Ylös