• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-10R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oho, kerrankin itella yllätti positiivisesti  
omg.gif

Nimittäin eilen iltapäivällä laitoin servoeliminaattorin Jarskalta tilaukseen ja tänään se oli jo postilaatikossa!
Tosin taitaa mennä vielä hetken aikaa että pääsee sitä testaamaan - hommat kun on vielä vähän vaiheessa  
wink.gif
No tulipa nopeesti Attitude.

Täällä päässäkään ei ole päästy kokeileen toimiiko,kokeilkaas nyt joku ennenkuin ehdin tehdä näitä lisää.
lookaround_orig.gif

Nyt kun oon mopoton mies, niin tiedä josko ostaisi ensi kesäksi C-mallin 10ärrän
idea3.gif
On se vaan niin hieno ja hauska laitos.

Kaveri ystävällisesti kokeili tätä mun tekemää servoeliminaattoria pyöräänsä,kuulemma pelaa ja häiriövalot sammui.

Nyt voipi tehdä lisää kun tietää et toimii...

mihin tuo niinkös auttaa???
Tuossa Jarskan hyvä selostus asiasta:
Siis tässä
Seloksessa yksi virhe: Ei se pelkkä servon paikoilleen jättäminen pidä FI-valoa sammutettuna. Vaan se servo vaatii viel sen ylimääräsen rajottavan peltiläpyskän siihen, jotta FI-valo pysyy puiss.
Okei,kiitoksia korjauksesta Scuuba.
blush.gif

Noh, modaus helpottaa sitten vielä enemmän kun ei tarvii pelata servomoottorin lisäksi läpysköjen kanssa saadakseen häiriövalon sammuun.

Siis tässä
Seloksessa yksi virhe: Ei se pelkkä servon paikoilleen jättäminen pidä FI-valoa sammutettuna. Vaan se servo vaatii viel sen ylimääräsen rajottavan peltiläpyskän siihen, jotta FI-valo pysyy puiss.
Missä vuosimallissa?

Itselläni oli aikaisemmin '07 kymppiärrä ja nyppäsin vain vaijerin irti servolta eikä koskaan ollut mitään ongelmaa. FI valo ei palanut.

Siis tässä
Missä vuosimallissa?

Itselläni oli aikaisemmin '07 kymppiärrä ja nyppäsin vain vaijerin irti servolta eikä koskaan ollut mitään ongelmaa. FI valo ei palanut.
Tuolla tarkoitetaan sitä ,että jos otat myös servo moottorin sähköliittimet irti niin FI valo alkaa palamaan...

Mutta jos olet ottanut vain vaijerit irti niin servo kuitenkin liikuttelee normaalisti sitä vaijeria

Liittyiskö toi peltilätyskä viritys ainoastaan 6R:ään - kun myöskään Z-kawoissa sellasta ei tarvitse kun heivaa vaijerit v.....

Voiskohan tossa olla myös merkitystä vuosimallilla? Ts vanhemmat kaipaa sen rajottavan peltiläpyskän jos vaijerit on puiss, ja uudemmat ei kaipaa sitä peltiläpyskää.

Terve toverit..

Nyt olisi pikkuhiljaa aika siirtyä tänne isompien poikien viestiketjuun. Vanha pyörä siis on pikku Zeta.

07- mallin 10r on nyt haussa ja olen näillä näkymin menossa sitä ensi viikolla katsomaan.
Onko tällä mallilla ja -06 mallilla käytännössä mitään eroa? Typpivikoja?

Lisäksi hieman epäilyttää tuo pyörän osto näin talvella, kun sitä ei koeajamaan pääse. Kertokaas siis vinkkejä, että mitä kannattaa tarkistaa yms.

Olen jo alustavasti katsellut Yoshimuran sliparia. Kauan tuon asentamiseen menee aikaa?

Kiitos etukäteen vastauksista.

Terve toverit..

Nyt olisi pikkuhiljaa aika siirtyä tänne isompien poikien viestiketjuun. Vanha pyörä siis on pikku Zeta.

07- mallin 10r on nyt haussa ja olen näillä näkymin menossa sitä ensi viikolla katsomaan.

Lisäksi hieman epäilyttää tuo pyörän osto näin talvella, kun sitä ei koeajamaan pääse. Kertokaas siis vinkkejä, että mitä kannattaa tarkistaa yms.

Olen jo alustavasti katsellut Yoshimuran sliparia. Kauan tuon asentamiseen menee aikaa?

Onnee jo tulevalle pyörälle.:thumbup:

Sitten vaan myös TÄNNE mukaan, siellä niitä isoja poikia vasta onkin.:grin:

Itseasiassa..

Myykää joku mulle -07 mallin pyörä !

Ei kaadettu, eikä radalla rällätty. Alle 15.000 ajettu.

Lasken tyyppiviaksi invalidisoidun(iskarin neulassa ohivuotoreikä) ohjausiskarin.Sen saa kuntoon asennuttamalla racekitin vaikkapa Gustafsson racingilla.Myöskin vittumaisia resoja silloin tällöin antava virtalukon kiinnitys,tyyppivika.Etuputkista korkkaa aika helposti stefat,alkaa vuotamaan. Tämmöisiä huomasin omasta 06 ärrästä. Konehan siinä on jumalattoman voimakas jo keskikierroksilta alkaen.Koneen luonnetta on onneksi sivisteetty 05 mallista.Ajettavuus on radallakin aivan ok.Takaiskari on vaan suoraan sanottuna aivan paska,etupää taas on aivan eri paria takapään kanssa,eli hyvä. Sliparit on muistaakseni 4 pulttia per puoli.Tunnin verran meni omia asentaessa ja ihmetellessä.

06 ja 07 mallit on samoja pyöriä.

Terve toverit..

Viimeksi muokattu:
Back