ZX-10R

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänne väliin pikainen kysymys: Poikkeaako 06 ZX-10R kovin paljon tästä uudesta? Olisi mahdollisuus hankkia tuo k6 melko sopivaan hintaan. Turhamainen kun olen niin haluaisin tietää olenko hankkimassa täysin esihistoriallisia innovaatioita vai saman pelin ilman face liftiä.

Kiitos
 
Tänne väliin pikainen kysymys: Poikkeaako 06 ZX-10R kovin paljon tästä uudesta? Olisi mahdollisuus hankkia tuo k6 melko sopivaan hintaan. Turhamainen kun olen niin haluaisin tietää olenko hankkimassa täysin esihistoriallisia innovaatioita vai saman pelin ilman face liftiä.

Kiitos
Jos tarkoitat 06 vs 07 niin samoja pelejä,värit uudet,vihreään hieman teippejä lisää,sininen ja musta liekkiteipeillä. En tosin tiedä onko noi kaikki värit sumekon mallistossa,punaisenkin olen nähnyt. Kawahan uudisti täysin 06 vuodeksi kympin,yleensä ne pitää lähes muuttumattomana 2-3 vuotta noita tonnisia.
 
vm. -06 ja -07 on kaksi pönttöä penkin alla (ja yksi päällä
smile_org.gif
)

sulle tarjotaan varmaan ylivuotista -05 tai yliylivuotista -04.
 
vm. -06 ja -07 on kaksi pönttöä penkin alla (ja yksi päällä
smile_org.gif
)

sulle tarjotaan varmaan ylivuotista -05 tai yliylivuotista -04.
niin tai sit http://www.nettimoto.com/viewVeh....d_make=

ihan tyylikäs vehe, mielestäni paremman näköinen kun putki tulee tolleen.

asiasta seitsämänteen: mitenhän toi "-pakoläppä ja servo poistettu " juttu auttaa vai tuleeko kovemmat äänet vaan?
bowdown.gif
Aika hyvännäköinen tolla sivuputkella
smile_org.gif
. Ne tuplaperäpukamaputket on aika
crazy.gif
nixweiss.gif
..
 
Onkos kukaan löytänyt netistä workshop manuaalia 2006 kymppiärrään? Siis ilmaiseksi ladattavaa...
 
Noista "pakoservoista" "perhosista"...Onko kellään tietoa missä ne sijaitsee uudemmassa kympissä?
nixweiss.gif
6r:ssä kun olivat takavaimentimessa ja nyt kun vaihtelin 10r:n putket niin eivät ainakaan niissä olleet?Alakatteiden suojissa moottorin alla?Nekin jo purettu pariinkin otteeseen mut en kiinnittänyt silloin huomioo..

Mielipiteitähän putkista monia
confused_orig.gif
Mielestäni ylösvedetyt piiputkin komeat kun vaihtaa orkkikset toisenmoisiin..Ääniä tuolla 4->1 putkiratkaisulla varmasti saa enemmän kun ei ole 2 vaimenninta vaimentamassa.Varmaankaan vaan ei saa E-hyväksyntää yhdellä vaimentimella..
 
vm. 2006 10ärriä myytiin maahantuojan toimesta myös valmiiksi akran bolt-on pöntöillä varustettuna -tietääkö kukaan oliko näihin pyöriin tehty myös muita säätöjä vapaammin virtaavien äänenvaimentimien vuoksi. Vai toimiiko hyvin ilman lisäsäätöjäkin.
 
Itsellä penkitettiin katin poiston kanssa ensin,ei suuria eroja,hieman tehoa lisää ja paino tippuu,sen jälkeen boltit asennettuna,toimi kylläkin mutta käyrän sai paljon paljon paremmaksi kun laitettiin commanderi kiinni,myös tehot kasvoivat hyvin.
Eli kyllä uudella kympillä voi ajella pelkillä sliparilla mutta hyväksi saat ja hyödyt irti vasta kun säädät jonkun komentajan kanssa.
Mutta vastausta edelliseen,epäilen että oli ilman säätöjä maahantuojan pyörät,acran sliparit kiinni niissä.
 
Oliko jotain vinkkejä mistä saisi esim. akran sliparia ja power commanderia halvalla tohon vanhempaan kymppiin? Jenkeistä saisi 425$ akran sliparin, mutta siihen mokomaan tulee tullit+alv rahdin sisältävästä hinnasta. Euroopasta löyty (www.carpimoto.com) italiaano puljusta noi pikkasen halvemmalla kun suomesta.

Tuolta powercommanderin sivuilta näyttäs löytyvän valmis kartta tuolle eurooppalaiselle 04/05 kympille akran open sliparilla. Onko joku sattumoisin testannut tuota kuinka toimii?

btw, eikös toi akra oo ainoo oikee putki kawaan???
wink.gif
Ja tolla open sliparillakin taitaa vielä päästä ratapäivilläkin ajamaan. Vasta kokoputkistolla mökäkynnys ylittyy
nixweiss.gif
 
Oliko jotain vinkkejä mistä saisi esim. akran sliparia ja power commanderia halvalla tohon vanhempaan kymppiin? Jenkeistä saisi 425$ akran sliparin, mutta siihen mokomaan tulee tullit+alv rahdin sisältävästä hinnasta. Euroopasta löyty (www.carpimoto.com) italiaano puljusta noi pikkasen halvemmalla kun suomesta.

Tuolta powercommanderin sivuilta näyttäs löytyvän valmis kartta tuolle eurooppalaiselle 04/05 kympille akran open sliparilla. Onko joku sattumoisin testannut tuota kuinka toimii?

btw, eikös toi akra oo ainoo oikee putki kawaan???
wink.gif
Ja tolla open sliparillakin taitaa vielä päästä ratapäivilläkin ajamaan. Vasta kokoputkistolla mökäkynnys ylittyy  
nixweiss.gif
Kyllä niihin ne desibelipöntöt muihin saa kiinni,ainakin ois saanu devilin hipipeen,jos olisin halunnut
biggrin.gif
Hipipe on ainoa oikea 10rään...
 
Mitäs mieltä olette 04-05 etujarruista? punosletkujen jälkeen muuttuivat alkuperäistäkin paskemmiksi. ongelman ytimeksi paljastui pää-jarrusylinteri, joka onnettomalla 14mm porauksellaan ei oikein pysy leikissä mukana. brembon 19*18 sylinteri korjaa kyllä asian.
Onko tos brembon pääsylinterissä valmiina jarruvalokytkin vai miten ootte hoitanu sen??
 
No niin nyt se olisi itsellä pyörän vaihto ihan kohta edessä ja ekana mielitiettynä olisi juuri vm-04 10r. Uudempi Rytkönen ei koeajon jälkeen herättänyt minkäänlaisia fiiliksiä
nixweiss.gif
siis vm-02-04. Tuntui oma pyörä pirteämmältäkin jopa. Ja gixeri olisi toisena vaihtoehtona mutta jotenkin toi kymppi kawa tuntuu persoonallisemmalta vaihtoehdolta. Ja toinen pointti on kun kawojen hinnat tuntuu olevan todella edulliset ikään nähden, mistä moinen haluaako kaikki niistä wikakasoista eroon vai mistä kyse?? Ja onko pyörä luotettava kun tuntuu noissa vanhemmissa kawoissa olevan jos minkä moista pikku vikaa?
 
Hinnoista en osaa sanoa mitään. Omassa 12000 ajetussa nollanelkussa ei kyllä ole ollu minkäänlaista vikaa. Koskaan. Hyvin on toiminut ja olen ollut tyytyväinen.

Edit. Mitä hetki sit katselin noita myynnissä olevia vekottimia niin aikas samoissa hinnoissa toi 10R näyttäis olevan kilokiksun kanssa.
 
Hinnoista en osaa sanoa mitään. Omassa 12000 ajetussa nollanelkussa ei kyllä ole ollu minkäänlaista vikaa. Koskaan. Hyvin on toiminut ja olen ollut tyytyväinen.

Edit. Mitä hetki sit katselin noita myynnissä olevia vekottimia niin aikas samoissa hinnoissa toi 10R näyttäis olevan kilokiksun kanssa.
No eihän niissä suuria eroja ole. mutta vähemmän ajettuja kawat mitä soliferit. Mitäs mieltä vireistä kun yhdessä jota olen katellu on yoshin trioval kokoränni ja powercommander ,vaikuttaako nämä ajoon jotenkin negatiivisesti toiminnan kannalta? kannattaako ostaa vain vakio vai miten noitten virejen kans on? Voimaahan siinä on vakiossakin mutta oishan se mukava esson baarissa kehua mitä pyörässä on
wink.gif
Ja eikait sitä voimaa liikaakaan ole.
 
Back
Ylös