Oliko näin et 2.8l meni öljyä moottoriin jos vaihtaa myös suodattimen??![]()
Olisiko 3,5- 3,6 ltr virallisesti oikeampi.
E. Tarkkana että öljynpainevalo sammuu eli öljy lähtee kiertämään.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko näin et 2.8l meni öljyä moottoriin jos vaihtaa myös suodattimen??![]()
niin kun siinä mootorin kopassa on et ilmansuodatinta oliko 2.6L ja Suodattimen kans 2.8L ja sit oli tuo 3.6L.. onko se nyt sitten tuo 3.6L Vai 2.8L![]()
Muistelen että lähemmäs 3,5l sinne menee todellisuudessa..
Ostakaa 4litran kanisteri se ainakin riittää ja sitten kun tuosta tarkastus linssissä on oikea määrä niin se on siinä ekan käynnistyksen jälkeen saa varmaan lisätä vähän. ei voi olla vaikeeta.
Eihä tuo nyt niin selvä asia tunnu olevan... ite kans laittanut tuon 3.5l öljyä moottoriin aina kun olen vaihtanut öljyt.
luulen et oikea määärä ois tuo 2.8L suodattimen kans.. Mites tuo tarkastus linssi toimi?? oliko et se pitää olla puolillaan kun pyörä on suorassa vai sit ihan siihen linssin ylälaitaan se öljyntaso??![]()
Eihä tuo nyt niin selvä asia tunnu olevan... ite kans laittanut tuon 3.5l öljyä moottoriin aina kun olen vaihtanut öljyt.
luulen et oikea määärä ois tuo 2.8L suodattimen kans.. Mites tuo tarkastus linssi toimi?? oliko et se pitää olla puolillaan kun pyörä on suorassa vai sit ihan siihen linssin ylälaitaan se öljyntaso??![]()
Tilasin Michelinin power Pure renkaat, kokoa 190/55 ja tietty se normaali eturengas tuohon omaan pyörään. Mitä porukat näistä on mieltä, kellä sellaiset on alla olleet? mainostavat noita kilon kevyemmiksi kuin joitakin vastaavia renkaita kilpailijoilta.
itse pitänyt sen öljypinnan linssin puolivälin alapuolella,niinhän tuolla kawasakiworldissä joku kirjoitti että ylitäytöllä
olis penkitetty 7hp vähemmän ,tiedä sitten pitääkö paikkansa, mutta tollai täytettynä vähän lähempänä tehtaan haluamaa öljyn määrää
Huomenta !
Olen hommaamassa pyärää viimeistään 2 viikon sisään . Rahapussi ei kestä kuin 00-03 mallisiin .
Kysymys kuuluukin. Tuon ikäisessä onko oleellista milllään lailla muu asia kuin .Yleiskunto,huollot,ajomäärä
Varmaankin aika lailla sama onko A , A2 tai B malli ??
Erittäin kiitollisena otetaan tietoa vastaan !!!
Ja mitä erityisesti tarvii kattoa .
Mulla tutulla oli sellaiset busassa ja ihan perus ok renkaat oli hänen mielestään...sitä keveyttä hänen mielestään nyt ei sen kummemmin huomannut verrokkina aikaisempiin metzelereihin.
Tilasin Michelinin power Pure renkaat, kokoa 190/55 ja tietty se normaali eturengas tuohon omaan pyörään. Mitä porukat näistä on mieltä, kellä sellaiset on alla olleet? mainostavat noita kilon kevyemmiksi kuin joitakin vastaavia renkaita kilpailijoilta.
Ok renkaat, kuluu vaan nopeasti. Otin noiden jälkeen sportsmartit ja tuntuvat jotenkin paremmilta, vaikka mun taidoilla ei varmaan kumpaakaan ulosmitata.
Huomenta !
Olen hommaamassa pyärää viimeistään 2 viikon sisään . Rahapussi ei kestä kuin 00-03 mallisiin .
Kysymys kuuluukin. Tuon ikäisessä onko oleellista milllään lailla muu asia kuin .Yleiskunto,huollot,ajomäärä
Varmaankin aika lailla sama onko A , A2 tai B malli ??
Erittäin kiitollisena otetaan tietoa vastaan !!!
Ja mitä erityisesti tarvii kattoa .
Jos englannin kieli sujuu niin tuolta kannattaa lukea nuo muutamat pysyvät ketjut:http://kawasakiworld.com/zx-12r/
Mooro !
Kun ei lontoo taitu oikein![]()