• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-9R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onhan se ihan jees. En ainakaan löytänyt parempaa. Vähän olis toi hiilikuitu-look kiinnostanut enemmän, mutta tota ei saa kuin maalamattomana tai sitten vihreänä..
Perjantaina ja lauantaina ajettu n.300km kaksipäällä. Todella hyvin menee, eikä toi vyöruusukaan tunnu missään tai ainakaan heikennä ajo-ominaisuuksia nimeksikään. Keula vaan nousee aika helposti kyytiläinen mukana. Kyllä tämä on niin lähellä sitä unelmien pyörää.
smile_org.gif

wink.gif
ajelin eilen naapurin 6satku separin järvenpäästä kotiin,  
062802moto_prv.gif
ja kyllä totisesti tuli välillä kawaa ikäwä  
tounge.gif
kyllä tuli monesti mieleen et kuin kaukan oliskaan jo omalla  
sport05.gif
onneksi oli pirun paksut hanskat, ei ainakaan honta kuume päässy kasvaan
biggrin.gif

Hirveesti oot khassi ehtiny kilsoja sillä jo ajaa. Ootko käyny pidemmälläkin reissulla? Muuten on kyllä melkein kuin kaksi marjaa. Aika samalla asteella ollaan
smile_org.gif
Huggeria oon kanssa nyt mettästelly. Pistäppä kuva minkälaiseen itse päädyit.
En ole käynyt missään pidemmällä pidemmällä. Kilsat on tullut Pirkanmaa, Satakunta ja E-Pohjanmaa alueella pääasiassa. Ajamista vartenhan nuo on tehty.
062802moto_prv.gif

Laitan kuvia tuosta huggerista jossain vaiheessa kun saan digikameran käsiini, mutta tilasin sen täältä: http://www.performancemotorcycleparts.com
Se on NWS:n hiilikuitu hugger. Sopii ainakin minun silmään ihan hyvin. Ainoa siinä on tuo ketjunsuoja joka on hiukan turhan pitka, mutta ajaa asiansa hyvin. Ja on todella siistiä työtä.

Ja nyt on sitten kausikin avattu, eli voi odotella takatalvea.
biggrin.gif

Joo laita vaan kuvaa heti kun saat. Ja laittakaa kaikki muutkin myös kuvia Yseistänne nykyisessä kuosissa.

W-mies: oletko ajellut pyörälläsi ilman teräspunosletkuja? Paraniko tuntuma ja jarruteho paljon? Entä ilman ohjausiskaria? Rauhoittuiko pyörä yhtään ajettaessa epätasaisuuksien yli mutkissa?

Joo täältäkin löytyy yksi 9r kuski (zx 9r 96)... Itellä oli ennen ninjaa kevari..Eli aikamoinen hyppäys eteenpäin.(olihan se aika vaikuttavaa ku tuli takapallolle yli 100hp lisää).
Pyörä on ihan vakiokunnossa. Joudun vaan varmaan valitettavasti myymään rakkaani syksyllä ku alkaa noi opiskelut ja ainakaan mun opiskelian budjetti ei pysty venymään noihin "ryöstö"vakuutusmaksuihin
bawling.gif

Jeps 9r vm.99 Sininen akran kokoputkisto ja suuttimet 142 takanakilt. Aiaiaiaiai pääsis jo liikenteeseen!

Tersve,

-98 9R mulla. Remuksen slipari ja ylihuomenna menee säädettäväksi. Laitetaan suutinsarja ja vapaavirtausfilsu. Kiva nähdä mitä vaikuttaa
062802moto_prv.gif

Oon tätä ysiärräforumia seuraillut:
9R Forum.

syksyllä ku alkaa noi opiskelut ja ainakaan mun opiskelian budjetti ei pysty venymään noihin "ryöstö"vakuutusmaksuihin
bawling.gif
Sitä varten käydään kesällä töissä. Harrastuksen vuoksi voi jättää myös muutamat pikkulauantait väliin.  
wink.gif
joo no onhan se niinkin.. Täytyy nyt kattoo et miten tässä käy, mutta ilman taistelua mä en mun kullasta luovu
062802moto_prv.gif

ja ei mulla muuten ihan niin kalliita ryyppyreissuja ole että parista kerrasta maksettais kesän vakuutusmaksut
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

-95 9r löytyy täältä. Akran täysputki, suutinsatsi ja K&n. Niin ja piikin pienempi eturatas. Kovasti tykkään ja tukeva on ajella.  
smile_org.gif

syksyllä ku alkaa noi opiskelut ja ainakaan mun opiskelian budjetti ei pysty venymään noihin "ryöstö"vakuutusmaksuihin
bawling.gif
Sitä varten käydään kesällä töissä. Harrastuksen vuoksi voi jättää myös muutamat pikkulauantait väliin.  
wink.gif
Pikkulauantaista ja muista putkista puhenollen, mulla on jäänyt kaikki juhliminen väliin mopoilun takia. Tai no, ens lauantaina pitäis mennä juhlimaan synttäreitä, jossa suunnittelen juovani pullollisen keskiolutta.  
biggrin.gif
Ja näin jälkeenpäin ajatellen ihan hyvän valinnan olen tehnyt.  
062802jumpie_prv.gif

PS. Laittakaa kuvalinkkejä pyöristänne, jos vaan on!

Pikkulauantaista ja muista putkista puhenollen, mulla on jäänyt kaikki juhliminen väliin mopoilun takia. Tai no, ens lauantaina pitäis mennä juhlimaan synttäreitä, jossa suunnittelen juovani pullollisen keskiolutta.  
biggrin.gif
Ja näin jälkeenpäin ajatellen ihan hyvän valinnan olen tehnyt.  
062802jumpie_prv.gif
Ihanko koko pullon..? Ja vielä kolmosta..?  
smile_org.gif
Mullakin on jäänyt juhliminen, menee valtaosa rahoista asumis- yms. kulujen jälkeen moottoripyöräharrastukseen. Eikä harmita yhtään!  
thumbs-up.gif

Suunnittelin ensin juovani pullollisen välikaljaa jonkun kanssa puokkiin, niin saisi puolitettua juomiskustannukset, mutta sitten vaan ajattelin kerrankin "repäistä" ja juon itse koko pullon, jos vaan jaksan.
033102beer_1_prv.gif
Nelosta en raaski ostaa (liian tyyristä).

Tänään ajelin työreissulta Helsingistä-Tampereelle (n200km) ja taivaalta tuli kaikkia muita paitsi rumia ämmiä (lausutaan Ducati Monster)...lunta...kylmä. .vettä..kylmä..tuuli niin perkeleesti..kylmä..höyrysi ku hengitti(shoei keräsi kaiken talteen huuruna visiiriin)..kylymä..joku yritti kiilata.
Mutta yksi asia mikä ei ottanu kuulaan...pyörä. Painoin kypärän kiinni tankkiin n.120km/h(öhöm=)) lasiin ..kone murisi..maisemat vaihtui ja ajelin kotiin kylmissäni mutta onnellisena..virne oli jäätynyt naamalleni ja lähti pois vasta kun olin ollut 10min kuumassa suihkussa.

Liitytään joukkoon!

Kolmatta kesää alla kehrää (siis kilisee, kolisee ja rämisee) kaiken tämän kantaäiti, -94 vuonna syntynyt 9R jonka pelastin gyntterin käsistä.

Ei puudu paikat ihan heti kun vanhuksessa on raameja tällaiselle pidemmällekin kaverille.

Kilkettä on pultattu kiinni Ixilin sliparin, dynojetin ja putsarin verran. Penkissä antoi 141,2 hv kampuralta viime syssynä.

062802moto_prv.gif

Komioita pyöriä teillä kaikilla!
On se 9R vaan aivan saatanan hieno pyörä, vuosimallista riippumatta!

Viikon sisällä olen ajellut n.700km ja kyllä on kokoaika tyhmä virne naamalla. Todella mahtavaa vetää mutkapätkiä ihan vaan kutosella ja nauttia väännöstä (600cc:n jälkeen) mutkista kiihdyttäessä, tukevasta ja melko ketterästä rungosta ja siitä, kun kääntyy sivutieltä maantielle ja antaa mopon kiivetä syliin pelkällä kaasun kääntämisellä.
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif

Täällä kans yksi 9R. Vuosimalli 94, mitään ei ole viritetty, pyörä ei vielä ole ajossa, mutta ensi kuussa lähtee kolmas kausi.

No nyt on saapunut huggeri ja alujalkatapit Luissilta. Huggerin laitosta tulee mielenkiintoinen projekti. Ketjusuoja on suhteettoman pitkä ja sitä pitää muotoilla / lyhentää Dremelillä sekä porata reikä takahaarukan tukirautaan, jotta sen saa oikealta puolelta kiinni. Saas vaan nähdä mitä siitäkin tulee.

Back