markuskuisma
New member
Onko tuo se tankin huohotus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo se tankin huohotus?

Ei. Tuota pitkin poistuu tankinkorkinpoteroon kerääntynyt vesi. Kenties tankin sisältä on putki ruostunut poikki ja letku on tukittu ettei valu bensat pihalle...![]()
Juu. Se näyttää olevan. Hienosti meni 180km. Sit alko piiputtamaan ja hyyty tien poskeen. Siitä nilkutin kotijo ryyppyä kaasuna käyttäen. Ei kestny yhtään kahvaa kiertää. Varmaan no kyseiset ruosteet lähti liikkeelle. Pitää toi tankki käsitellä. Muistan lukeneeni sellasesta jostain täältä.
Talvella menee varmaan suurimmalta osalta palasiksi ja saa perusteellisemman huollon. Mittarissa on nyt yli 80 tuhatta. Venat mun mielestäni ihan vähän nakuttaa kylmänä. Onko hydrauliset nostajat? Välykset kuitenkin katon, että ovatko kunnossa. Nyt ainakin työmatkailu saa pyörällä olla. Aamusin ollut sen verta sumua, että on todella kökkö ajella.
Palasäätöiset ovat, ja mikäli kylmänä vähän nakuttaa niin kaikki on kunnossa! Jos Kawa alkaa kuulostaa Hondalta, säädä venttiilit heti... 6000 on säätöväli, helpot säätää kun on keinuvivut välissä niin ei tarvi nokka-akseleita irroitella. Toki hieman työläs purkaa/kasata että pääsee käsiksi (tankki, ilmanputsarikotelo, huohotinletkut, kaasuvaijeri jne.). Ei ole huoltoystävällisyys ollut prioritettina suunnittelussa vaan ihan muut asiat...
Itsellä rupesi 135tkm jälkeen pari imuventtiiliä uppoamaan kanteen ja piti lopuksi säädellä 4500 km välein, kunnes oli 1,75mm palat käytössä. 2mm on virallisesti ohuimmat, mutta hyvin toimi, sitten laitettiin vaihtomoottoria tilalle 147tkm kohdalla.
D malli myös? Miltäköhän se honda sit kuullostaa [emoji2]. Mikä on oikea välys? Kylmä vai kuuma mitta? Vanha kone vielä tallella?
Mulla oli GPZ900R vm -85. Mielestäni siinä oli 114 hv - käsitys saattaa tosin johtua siitä, että ko. teholukema mainittiin TM:n koeajossa joka löytyy TM:n arkistosta niteestä 4/1984. Itse asiassa tuo juttu oli syynä siihen, että 1991 tuon pyörän hankin.
https://www.dropbox.com/s/z2yr4s0m0e3osnr/GPZ900R.PNG?dl=0
Hola, mistäs mahtaa löytyä männänrenkaita ja kiertokangen laakereita JÄRKEVÄÄN hintaan. Järjestään n.50euroa rengassetti yhdelle renkaalle... ZZR1100 ZXR1100 samat koneet noilta osin, ei vaan löydy.