ZZR 1400 penkkiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pena1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tossa on pakko olla virhe että 4000rpm:llä ois kawassa vain 70nm vääntöä, se ei voi pitää paikkaansa. Omasta linja-autosta lähti 2700rpm:llä 100nm vääntöä renkulalta.
TOSSA!!

Liekkö virhe vai mikä....... Haaleammalla busan kämyrät.......

tounge.gif
tounge.gif

motoluukku turku .Ymmärtääkseni sama penkki mikä oli bomber weekendissä kesällä.
Ja ajettu vedot 6 vaihteella

Pena1: tarkoitin tuota bussijussin kertomaa vääntökäyrää, en sinun! Tossa bussijussin linkin kawassa täytyy olla kyllä jotain vikaa tai sitten vaan virhe tossa lapulla. Ihmeen mieto kyllä kawan alakierrosvääntö on kuutioihin nähden vaikka katsoo pena1:sen kutitetun kawankin käyrää.

Okey . Nythän mä vasta hokasin. Siinä busa /zzr käyrissä kyllä jotain mätää . Ei kyllä tiedä vaihteista mitä on käytetty. Yleisestihän penkitetään aina isoimmalla vaihteella, ei tietenkään aina.

Olen luullut että on hyvä kun on suora vaihde ja ei luista rengas penkissä kun kutonen silmässä.

Dynojet suosittelee 4-vaihdetta penkityksissä. Kutosella monessa paukkuu 300 km/h rajoittajaa vasten, tehot tietysti sen mukaiset.

zzr antoi paremmat arvot, mut tossa testissä vääntökäyrä samanlainen kuin tehokäyrä!! Kun busassa paljon tasasempi....
esim. 4000rpm. Busa busa 110Nm, zzr 70Nm!!!!
Kertokaa, onko se OIKEASTI alakierroksilla hengetön? Kun väännöllähän sitä ajetaan......! 6000rpm-9000rpm alueella ainoostaan väännössä zzr kovempi!!!!
No ei varmasti hengetön. Varmasti riittävä käytännössä. Mutta ei nuo zzr alalukemat minua hengästytä, esimerkiksi FJR:stäni on takanakilta löytyy 100 Nm/2000rpm Sitä voipi kaiketi sanoa hyväksi alaväännöksi.

Eilen kirjoitettu juttu @ Motorcycledaily
Tossakin dynojet antaa vakiolle melkeen 169 hp takanakille.
Kun taas on näkynyt netissä myös 163 hp käppyröitä vakiolle.

Ne penkit ne penkit.

Itse olen kyllä tyytyväinen ton mun mopon käyrän tasaisuudesta, ei meilestäni mitään isompia monttuja säädön jälkeen.

Meikäläisellä ei ole edes noi huippu tehot milteimpä koskaan käytössä .

Hyvin se zetori potkii...kokoputkistolla saisi tuostakin pyörästä ne tehot ulos..onko ketään sellaista vielä asentanut ja penkittänyt sellaisella..hieman sama kuin 12r kawalla,kokoputkistolla haettiin tehot ja slipareilla äänet. Viaberilla tämän vuoden ollut käytössä se uusi penkki,nirsompi hevosten suhteen joten ei siellä ainakaan enää ole sitä epäilemääsi +6hv. Muuttuiko äänet millaiseksi?

No kyllähän tähänkin trediin täytyy laittaa ne kilogixerin käppyrät!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Tarvittaessa faktaa tiskiin, jos matkasohvakuskit alkaa perusteettomasti liikaa hehkuttamaan
biggrin.gif
http://www.hiekkalaatikko.org/187.jpg

Siinä sulle faktaa... takapyörältä.
wink.gif
Niin ja mikä pyörä tuo oli ja millä kamppeilla? Aika optimistinen penkki taitas olla kyseessä ?
Eiköhän tuo bussin käyrä ole. Käytähän nano omaa mopoa kemin penkissä niin näät miten optimistinen se on. Kannattaa varata paperia mukaan että saa kuivata kyyneleet.
Juu.. Ajoin pyöräni juuri auton peräkonttiin ja laitoin auton GPS:ään määränpääksi "KEMI - KADONNEIDEN HEVOSTEN KOTIKUNTA".

Hyvin se zetori potkii...kokoputkistolla saisi tuostakin pyörästä ne tehot ulos..onko ketään sellaista vielä asentanut ja penkittänyt sellaisella..hieman sama kuin 12r kawalla,kokoputkistolla haettiin tehot ja slipareilla äänet. Viaberilla tämän vuoden ollut käytössä se uusi penkki,nirsompi hevosten suhteen joten ei siellä ainakaan enää ole sitä epäilemääsi +6hv. Muuttuiko äänet millaiseksi?
Äänet oli mielestäni jo kesällä hyvät. Sellaset matalat murinat.
PC ja säädön jälkeen ehkä inan saundi tuli vielä matalammaksi tai sitten luulen vaan
wink.gif

No kyllähän tähänkin trediin täytyy laittaa ne kilogixerin käppyrät!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Tarvittaessa faktaa tiskiin, jos matkasohvakuskit alkaa perusteettomasti liikaa hehkuttamaan  
biggrin.gif
http://www.hiekkalaatikko.org/187.jpg

Siinä sulle faktaa... takapyörältä.  
wink.gif
Niin ja mikä pyörä tuo oli ja millä kamppeilla? Aika optimistinen penkki taitas olla kyseessä ?
Eiköhän tuo bussin käyrä ole. Käytähän nano omaa mopoa kemin penkissä niin näät miten optimistinen se on. Kannattaa varata paperia mukaan että saa kuivata kyyneleet.
Juu.. Ajoin pyöräni juuri auton peräkonttiin ja laitoin auton GPS:ään määränpääksi "KEMI - KADONNEIDEN HEVOSTEN KOTIKUNTA".
Kemi on väärä paikka metsästää kadonneita hevosvoimia! Sieltä niitä ei tule löytymään, voi hävitä ne vähätkin mitä siellä kuvittelee olevan
033102ass_1_prv.gif

Se sama ongelmahan on kaikilla orkkis putkila! Eikö tosiaan ketään ole asentanut kokoputkistoa zetoriin ja penkittänyt sillä? 12r kawaanhan vuonna 2000 niitä laitettiin Siukolalla heti ennen kuin commanderitkaan oli markkinoilla ja se pyörä maksoi ihan älyttömästi vielä tuona vuonna kun tuli myyntiin.

Tossa on pakko olla virhe että 4000rpm:llä ois kawassa vain 70nm vääntöä, se ei voi pitää paikkaansa. Omasta linja-autosta lähti 2700rpm:llä 100nm vääntöä renkulalta.
TOSSA!!

Liekkö virhe vai mikä....... Haaleammalla busan kämyrät.......

tounge.gif
tounge.gif
Noissa käppyröissä on kyllä pahaa häröilyä. Jos jollain kierrosluvulla on tehot korkeammalla niin samoilla kiekoilla tulee myös väännön olla myös suurempi. Kys. käppyröissä esim. 10krpm:n kohdalla näin ei todellakaan ole.

Toisinsanoen samoilla kiekoilla tehoeron ja vääntöeron tulee prosenteissa olla samat.

Back