BussiJussi
New member
Olip virhe ta ei, niin alavääntöö haukkuivat ko. lehdessä! Luulis, että Fast Bikes:issa osaavat korjata tulokset seuraavaan lehteen, jos virhe!?Noissa käppyröissä on kyllä pahaa häröilyä. Jos jollain kierrosluvulla on tehot korkeammalla niin samoilla kiekoilla tulee myös väännön olla myös suurempi. Kys. käppyröissä esim. 10krpm:n kohdalla näin ei todellakaan ole.TOSSA!!Tossa on pakko olla virhe että 4000rpm:llä ois kawassa vain 70nm vääntöä, se ei voi pitää paikkaansa. Omasta linja-autosta lähti 2700rpm:llä 100nm vääntöä renkulalta.
Liekkö virhe vai mikä....... Haaleammalla busan kämyrät.......
![]()
![]()
Toisinsanoen samoilla kiekoilla tehoeron ja vääntöeron tulee prosenteissa olla samat.
"The power curve comes with a slight disappointment, though. On the launch the project manager explained that Kawasaki aimed at making the bikes less intimidatingat low speeds. They made it ´calmer´under 4000rp, and sure enough when filtering thorugh traffic the zzr1400 is a pussy cat."
Tossa suora lainaus, VOI olla kirjoitus virheitä, mut asia varmaan selviää?!