Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee ruutia lisää hyvin kun nuo läpät poistetaan. Samalla kyllä äänikin muuttui matalasta murinasta sellaiseksi kisamaisen kireäksi. Itse tykkäsin soundista, vaimo ei.Kyllähän se kannattaa säädättää. Itsellä menee parin vkon päästä penkkiin Tampereelle, PCV kiinni ja toisioläpät poistetaan. Mielenkiinnolla odotan millainen tuleeNyt on sitten ekat tyypit heitetty Yoshin pöntöillä. Hienot äänet jopa killereilläJa tuntuupa tuo mukavan tehokkaalta taas talven jälkeen.![]()
Ja sitten kysymykseen: Vaatiiko TRC:n pöntöt säätöjä vai meneekö säätämättä? Ehkä aavistuksen tuntuu käyvän laihalla pienillä kierroksilla, muuten pelitti hienosti.
Yoshit![]()
Jep, hyvä idea.Tee ennen reissua lyhyt testispurtti siihen maksiminopeuteen mitä aiot ajaa. Siinäpä sen näkee. Mulle jäi semmoinen käsitys, että 200 km/h on jo liikaa niille ohjureille.
Ai s**tana! Nyt ei saa enää nukuttua kun odottaa ensi torstaita...Pitää muutenkin olla tallissa kokoajan, kun tuo tuhkapilvi piti pojan erossa Zetorista liian kauanTulee ruutia lisää hyvin kun nuo läpät poistetaan. Samalla kyllä äänikin muuttui matalasta murinasta sellaiseksi kisamaisen kireäksi. Itse tykkäsin soundista, vaimo ei.Kyllähän se kannattaa säädättää. Itsellä menee parin vkon päästä penkkiin Tampereelle, PCV kiinni ja toisioläpät poistetaan. Mielenkiinnolla odotan millainen tuleeNyt on sitten ekat tyypit heitetty Yoshin pöntöillä. Hienot äänet jopa killereilläJa tuntuupa tuo mukavan tehokkaalta taas talven jälkeen.![]()
Ja sitten kysymykseen: Vaatiiko TRC:n pöntöt säätöjä vai meneekö säätämättä? Ehkä aavistuksen tuntuu käyvän laihalla pienillä kierroksilla, muuten pelitti hienosti.
Yoshit![]()
Niin, minulla oli siis vuonna 2007 tuollainen. Siinä oli kiinni Yoshin kokoränni, PC:llä säädettiin. BikeDoctorin penkki Tampereella näytti läppien poiston ja säätöjen jälkeen 184,7 hp takapyörätehoa ja 154 nm vääntöä. Hyvin liikkui![]()
Ruuvasin viikonloppuna jalkatappien kumit pois, tilaa tulee lisää 2-3 senttiä. Ja värinöitähän ei tarvii tässä pyörässä pelätä. Tapit ovat vaan melko 'tylsän' näköiset ilman kumeja, mutta nyt on helpompi nostaa jalka tapille ja polvikulma hieman loiveni.Yllättävän hyvältä tuntuu touring ajokin vaikka on hieman kyykympi ja polvikulma tiukempi kuin tuossa 1100:ssa.
Tapanani on ensin ostaa joku halpa vekotin ja todeta sen toimimattomuus...Miksi et laittanut scottoileria?
![]()
Nämä on hyvät. Mulla on lisäksi kaverina Kappan 40 litran laukut ja takana 52 litran laukku Givin telineessä. Ei enää tartte miettiä, mitä mahtuu mukaan ja ulkonäkökin on mielestäni ihan ok.Mulla on SW motechin sivutelineet pikakiinnityksellä, nämä:
telineet
Mukavat käyttää, helppo ja nopea laittaa paikalleen kun niitä tarvii![]()
Joku tuollainen irrotettava teline voisi olla hyvä... Käykö tuo vain noihin kahteen laukkumalliin? Monokey?Nämä on hyvät. Mulla on lisäksi kaverina Kappan 40 litran laukut ja takana 52 litran laukku Givin telineessä. Ei enää tartte miettiä, mitä mahtuu mukaan ja ulkonäkökin on mielestäni ihan ok.Mulla on SW motechin sivutelineet pikakiinnityksellä, nämä:
telineet
Mukavat käyttää, helppo ja nopea laittaa paikalleen kun niitä tarvii![]()
On se muuten kumma, olen nyt noin 500 km ajanut 06 ZZR:llä ja vaikka tämän ja muiden foorumeiden perusteella olen ajatellut, että tuota alapään vääntöä pitäisi jollain aikavälillä saada lisää, niin mielestäni pyörä kulkee alkuperäisasetuksilla oikeastaan ihan niin kuin pitääkin. Uskomattoman vakaa ja voimakas peli.
Myykö joku noita suomessa? En löytänyt pikaisella googletuksella jälleenmyyjää.laitoin muuten oikein loobmannin rasvarinkin
Tilasin suoraan loobmanilta, tuli n. viikossa kotiin postin mukana. Melko pieni paketti, eihän siinä paljon tavaraa oleMyykö joku noita suomessa? En löytänyt pikaisella googletuksella jälleenmyyjää.laitoin muuten oikein loobmannin rasvarinkin
Joku tuollainen irrotettava teline voisi olla hyvä... Käykö tuo vain noihin kahteen laukkumalliin? Monokey?
Tuntuuko sivulaukut miten ajossa? Ite olen pakannut pyöriäni tähän asti vain ylöspäin.
Näh, kova laukku on aina kova laukku.
Mulla on V35:set noissa telineissä kiinni ja ei ne normivauhdissa tunnu mitenkään häiritsevältä. Pyörä menee vakaasti eteenpäin eikä ylimääräistä vipatusta tunnu. Aika sama fiilis kuin ilman laukkuja matkaa taittaessa, mii laik itTuntuuko sivulaukut miten ajossa? Ite olen pakannut pyöriäni tähän asti vain ylöspäin.
Samanlaisia havaintoja itellä noista K33:sta. Kestää vauhtia enemmänkin eikä tunnu missään, Saksassa testattuMulla on V35:set noissa telineissä kiinni ja ei ne normivauhdissa tunnu mitenkään häiritsevältä. Pyörä menee vakaasti eteenpäin eikä ylimääräistä vipatusta tunnu. Aika sama fiilis kuin ilman laukkuja matkaa taittaessa, mii laik itTuntuuko sivulaukut miten ajossa? Ite olen pakannut pyöriäni tähän asti vain ylöspäin.![]()
Onnea loobman -päätöksen johdostaTilasin loobmanin. Ketjujen voitelu ilman keskijalkaa on syvältä.
Hain epätoivoissani jo Motonetista tuollaisenkin http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=80-7526 mutta ei senkään kanssa nyhertäminen mitenkään helppoa ole![]()