Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
laita kuva vaikka naamakirjaan julkiseen kansioon kopioit kuvan url osoteen. sitten kirjotat tänne viestin paina ylhäältä lisää kuva nappia liitä kuvan url siihen ja paina ok. pitäis näkyä sitten viestissä
Takapyörä tehoja..toisioläpät jätin paikalleen, kun ei säätäjän mielestä kannattanut irroitella.Pyörässä GiproAtre mutta oli pois päältä.
Pyysin mahdollisimman paljon ruutia alas ja tasaisen väännön, hevosvoimilla ei väliä.
Tämmönen tuli ja olen ollut tyytyväinen kyllä pyörään sekä säätöihin.![]()
Kone oli kuulemma hyvässä kunnossa ja sai hyvät säädöt tehtyä.
Lähtiessä kysyin jos Atre:n kytken päälle...johon tuli että ei varmaan tarvetta ja muuttuuko mitenkään, nyt se vääntää jo 1000rpm lähtien.
Tänään Atre:a näppäilin en kyllä itse ainakaan kummempia muutoksia hoksannut.
pyörässä oli yoshin sliparit,killereillä+pc3+K&N.

Pakko sen gipron on ollu päällä olla eli läpät auki alusta lähtien .. eihän noista käyristä käy mitenkään ilmi läppien avautuminen n.6000rpm kohdilla niinkuin Gen1 malleissa pitäs olla![]()

Takapyörä tehoja..toisioläpät jätin paikalleen, kun ei säätäjän mielestä kannattanut irroitella.Pyörässä GiproAtre mutta oli pois päältä.
Pyysin mahdollisimman paljon ruutia alas ja tasaisen väännön, hevosvoimilla ei väliä.
Tämmönen tuli ja olen ollut tyytyväinen kyllä pyörään sekä säätöihin.![]()
Kone oli kuulemma hyvässä kunnossa ja sai hyvät säädöt tehtyä.
Lähtiessä kysyin jos Atre:n kytken päälle...johon tuli että ei varmaan tarvetta ja muuttuuko mitenkään, nyt se vääntää jo 1000rpm lähtien.
Tänään Atre:a näppäilin en kyllä itse ainakaan kummempia muutoksia hoksannut.
pyörässä oli yoshin sliparit,killereillä+pc3+K&N.

...ja salasana on...
http://www.moottoripyora.org/keskus...tokokemuksia?p=5756790&viewfull=1#post5756790Kuinka pitkään muuten Zetorissa kestää alkuperäiset jarrupalat ja paljon uusissa paloissa on uutena pintaa?
Oman pyörän mittarissa 10 500 km (itse ajanut 1500 km), ja pintaa jäljellä edessä ja takana n. 3mm. Parin viikon päästä olisi tarkoitus suunnata alpeille (4000 km reissu kokonaisuudessaan) ja aloin miettimään, että kestääkö jarrupalat reissun loppuun. Ajotyyli on rauhallinen, joten sen puolesta palojen kulutus on "normaalia".
Paskamainen jos loppuvat kesken, mutta ei kehtais "turhaankaan" vaihtaa.
EDIT: service manuaalin mukaan jarrupalojen kulutuspinnan paksuus uutena on edessä 4mm ja takana 5mm. Tämän perusteella ei liene järkeä vielä vaihtaa paloja.
http://www.moottoripyora.org/keskus...tokokemuksia?p=5756790&viewfull=1#post5756790
Itse vaihdoin taakse jokunen vuosi sitten ja tuommoset olivat verrattuna toisiinsa n. 22 tkm kohdalla. Eteenkin vaihdoin silloin melko pian tuon jälkeen, vaikka etupaloilla olisi vielä ajanut pitempäänkin.
En minä huomannut oikein mitään eroa orkkispaloihin, eivät ole äännelleet ja toimivat oikein hyvin. En muista orkkispalojen hintaa nyt.Mitäs olet tykännyt noista EBC:n paloista (toimivatko hyvin, ääntävätkö yms)? Muistatko hinta eroa originaaleihin?
Nyt kun muistelee niin ei minulla hirveästi enemmän ole enää pintaa paloissa, ehkä milli.