Semyorka
New member
Minulla on nyt eka koko vuosi ja about 9000 km takana zetorilla. Entinen pyörä oli tupla-X, joten verratkaamme kokemuksiani siihen. Yleisesti ottaen aivan huippupyörä ja väittäisin, että ketterämpi kuin XX. Eihän pyörä mikään huippuketterä ole kokonsa takia, mutta en sanoisi sitä kankeaksikaan (tuskin VFR tai K1300 sen ketterämpi on). Ykkösellä pärjää aivan loistavasti kaupungissa, ja eikä minulla ainakaan ole tarvinnut luistatella kytkintä.
Laukkuina minulla on kaksi kappa k961, jotka ovat kiinni pikakiinnitettävissä SW-motech raudoissa, eli kun raudat on irti pyörästä niin pyörässä ei ole muuta kuin ne pienet kiinnikkeet kiinni ja raudat autotallissa.
Voimaa ja vääntöä pyörästä löytyy ihan tarpeeksi ja kulutus on sopiva. Ajoasento on pystympi kuin tupla-X:ssä ja ainakin itselle parempi. Polvikulma on ehkä hieman XX:ää jyrkempi, mutta 173cm pitkänä se ei aiheuta minulle ongelmia.
Tässä nyt muutamia mietteitä lyhyesti.
Ja vakuutus tapiolassa vajaa 900€ vuosi (bonukset muistaakseni 70/70).
Kiitoksia kommenteista
Katselinkin noita SW Motechin Aeroja ja Blaze-systeemjä. Niistä varmaan saisi ihan soivan viritelmän.
Omat vakuutukset vielä pompsahtaa tuonne 1500€ pintaan kun kasko bonuksia vaan 15% (Folksam) mutta nykyseen pyörään ei ihan kauheata hyppyä tulisi n. 150-250€. Mikä on siedettävä kun vertaa tehopuolta.

-90-luvulla... 
??
.