Itse en ole ikinä millään renkaalla ajanut alle 10tkm, oli alla mikä tahansa pyörä.
Olisiko esimerkkejä heittää "mistä tahansa" pyörästä? Kiinnostaisi ainakin nappularenkaiset ja kilokyykyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse en ole ikinä millään renkaalla ajanut alle 10tkm, oli alla mikä tahansa pyörä.
Jollai Super Duke -osastollakin vois olla vähä tiukassa kymppitonni, jos yhtään ajaa silleen kun pitää.
Käytetäänkö kadulla liian tiukkoja (pehmeitä) renkaita?
^
Niin joo... mä vain pysähdyin miettimään. Siitä ei yleensä seuraa mitään rakentavaa.
Itse ymmärsin tuon niin, että Bonen mielestä ajamme liian sporttisilla renkailla (eli in a sense, liian pitävillä renkailla) ja suurimmalle osalle hänen mielestään riittäisi "vähemmän pitävät" touring kumit jotka kestää sen 20 tkm.
Varmaan sun on ihan fiksua olla vittuilematta niille. Ja muillekin. Tulee vielä nenä kipeeksiErot katuajossa marginaalisia, mutten vittuilis ihmiselle, joka noilla pelkkää katua tööttää.
Varmaan sun on ihan fiksua olla vittuilematta niille. Ja muillekin. Tulee vielä nenä kipeeksi
(Vittu mul on tylsää)
Ei liian pitävää, mutta mikä on riittävän pitävä? Mikä on optimaalinen pidon ja kulumisen suhde? Entä jos sataa? Tai tie on kylmä? Mun osalta tää on ainakin ylistystä uuden sukupolven tourinkikumeksille.