Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ruuvit irti ja alalaidasta kun alkaa nostamaan, niin tais mittari nousta ylös (s malli). Muistaakseni. Saikohan ajovalojen lamput vaihdettua alakauttakin? Ainakin alemman?
Alempaan pääsee mutta ylempään ei ainakaan mun hennot kätöset mahdu ei sitten millään. Koitetaan seuraavaksi tuota mittariston alhaalta nostamista.
Mittariston takana on sellainen "kumitutti" joka voi hieman ottaa vastaan (samanlaisia yleensä on takasivukatteissa) ja sitten mittariston yläreunassa on pieni klipsu, joka menee sinne etuosan alle??? Olipa taas vaikeasti selitetty.
Muistaakseni lähtee helpoiten: ruuvit auki, vedät hieman ylös ja taaksepäin, samalla painaen mittariston yläreunasta (katkokohdasta). Mutta vedä varovasti "tappi" mittariston takana on muovia ja katkeaa helposti.
Missäs kohtaa tyyppikilven pitäsi asustaa kun en löydä vaikka minne rakoon nuppiani tungen?
Missäs kohtaa tyyppikilven pitäsi asustaa kun en löydä vaikka minne rakoon nuppiani tungen?
Ainakin mulla se lätkä on pyörän oikealla puolella runkoputken alapuolella, heti kyytiläisen jalkatappien kiinnityshärpäkkeen takana. Ihan hyvin piilossa, ei sitä ihan heti sieltä tule etsittyä.
Morjensta vaan!
Mulla on tälläinen varttikatteellinen vesibandiitti kovasti kiikarissa ja eräs asia tässä vaivaa. On suzukibandit.orgit luettu enkä suoraan löytänyt haullakaan (tai sitten en osaa etsiä oikein), mutta:
Pitääkö tällaisessa ruiskuvehkeessä aftermarket sliparin asennuksen jälkeen säädättää ruisku jottei käynti sen jälkeen tapahdu liian laihalla tai tule muita ongelmia, vai osaako se pömpeli itse optimoida itsensä? Siis niin, ettei mitään vaaraa pidemmän päälle konerikoista tai vahingoista ole.
Voinko siis heivata orkkis-änkkärin tallin nurkkaan, painella kauppaan, ostaa uuden sliparin, lyödä sen pyörään kiinni ja sitten vaan naatiskella äänistä ja keväämmällä ilometreistä, vai onko edessä vierailu pajalle? Tai vaihtoehtoisesti voinko ostaa jonkun näistä esimerkiksi nettimotossa jo valmiiksi erikseen myytävällä sliparilla varustetun pelin ilman sen kummempia huolia säädättämisien teosta tai tekemättä jättämisistä? Kokoputkistoja ei ole tarkoitus laitella.
*muoks: Ilmeisesti ei siis ole säädöille välttämätöntä tarvetta. Kuinkas olette itse tehneet pyörienne kanssa mikäli vakiopönttö on vaihtunut muuhun?
Moikka ostin tuommosen 09 1250 bandin muutoin ihan ok mutta tasakaasulla pienillä kiekoilla tuntuu välillä nypytystä, boxia säädetty (arrow) ja ivan laitettu mutta silti tuntuu nypytystä, mikä vois auttaa![]()
Mistäs kohtaa löytyy se liitin jonka väliin Gipro asennetaan?