• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

2014 jäsenyys ajankohta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lowhill
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viimeinen sähköpostimuistutus jäsenyyksien uusimisista laskeutui äskettäin jäsenien sähköposteihin. Jos meiliä ei näy, niin Motorgilta tulevat meilit päätyvät kohdallasi todennäköisesti roskaposteihin.

Eli tää muistutus on lähetetty vaikka olisi jo maksanut vuoden 2014 maksun?
Mulle tuli ainakin ja säikähdin että enkö ole maksanut. No olin maksanu jo 15.1.

Muistutus on lähtenyt massapostituksena kaikille vuoden 2013 jäsenille, ei sieltä kukaan rupea yksitellen noukkimaan 2014 jäsenyyden jo uusineiden osoitteita pois. Siksi meilin alussa kerrotaan "(tämä viesti ei koske v. 2014 jäseneksi liittyneitä eikä jäsenyytensä vuodelle 2014 jo uusineita)" :)

tulikohan nyt ymmärettyä oikein,finlinesillä traveen tai rostokkiin tai toisin päin saa mopon vain 1.1-30.3 välisenä aikan ilmaseksi.1.4 (jolloin sakulandiassa alkaa kevät kausi) -31.12 välisenä aikana saa vain 10% alenuksen
mopon lipusta muttei hytti ja laiva lipusta? menikö oikein :tyhmäminä:

Hienoa, tervetuloa siivekkäisiin. Ensi viikolla laitetaankin sitten seuraava jäsenkorttipostitus liikkeelle joten kohta loota kolahtaa. Jännittää kovasti että millainen Helmikuun jäsenyyksien all time record saatiin yhdessä aikaiseksi, kunhan kaikki nämä viimeisen päivän jäsenyydetkin saadaan tarkistettua
:WAZAAP:

Ps. Siipitarroja on nyt mulla autossa mustana ja valkoisena, joten ainakin AllRight Outlet kamapäivillä niitä on minulta mahdollisuus saada ja loput matkaa kanssani samana iltana Tampereelle kevätkokoukseen.

Vuoden verran foorumia lukeneena sain vihdoin ostettua jäsenyyden ja jos nyt tänä vuonna kerkeisi tapahtumiinkin. :jippikaijee:

Kusti polkee ja itella kulkee eli kohta saa siis sen paljon odotetun kortin postilaatikkoon! :jippikaijee:
Vaikka eihän sitä kortilla ajeta? :cruising:

Muistakaa uudet jäsenet että orgin alennusten lisäksi on myös smoton alennukset (aina sitä ei tahdo muistaa).

Muistakaa uudet jäsenet että orgin alennusten lisäksi on myös smoton alennukset (aina sitä ei tahdo muistaa).

Tuo on tosiaan hyvä tieto, jonka itsekin äskettäin luin kun aihetta täällä tavasin. Omalla kohdalla nuo alennukset oli se lopullinen deal maker. Kun en ole radalle menossa, niin se etu muunmuassa jää hyödyntämättä.

Hienoa, tervetuloa siivekkäisiin. Ensi viikolla laitetaankin sitten seuraava jäsenkorttipostitus liikkeelle joten kohta loota kolahtaa. Jännittää kovasti että millainen Helmikuun jäsenyyksien all time record saatiin yhdessä aikaiseksi, kunhan kaikki nämä viimeisen päivän jäsenyydetkin saadaan tarkistettua
:WAZAAP:

Ps. Siipitarroja on nyt mulla autossa mustana ja valkoisena, joten ainakin AllRight Outlet kamapäivillä niitä on minulta mahdollisuus saada ja loput matkaa kanssani samana iltana Tampereelle kevätkokoukseen.

Ei tullu korttia. :no: 27.1 maksettu ja osotetiedot on oikein....

Back