BANDIT-R
Kouluttaja
tällaista tänään
Tuon mielenkiintoisen prätkän edessä on joku pyörä purettuna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tällaista tänään
Nonii nyt jo tapahtui jotain! Vaihdoin takapyörään kumin ja laakerit. Ostin bilteman polkupyörän rengasraudat, kun joku suositteli. Ei tehnyt niillä kyllä mitään ja lopulta käytössä oli voiveitsi ja bassarin bedaalin nuija. En oo ennen näitä tehnyt niin voittaja olo vahvastiMeni monta hikipisaraa ja bisseä...

Mun silmään ei tampereen biltemassa osunu fillariosastolla kuin kahdenlaiset. Toiset oli muovia.Hyvä että sait onnistumaan, tuli vaan äkkiseltään mieleen että mitkä raudat mahtoi olla kyseessä?
Biltema taitaa myydä 4 eri mallia rautoja ,jollen paljoa väärin muista niin tuotenumerot on 10-201,10-203,10-204 ja 82-651 mikä on mopokäyttöön suunniteltu.
Tarkemmin katsottuna meinas tulla nauru jos tosiaan on kokeiltu fillarin rengasraudoilla mopon kumia vaihtaa![]()
Noita sai joskus biltemastakin:Mun silmään ei tampereen biltemassa osunu fillariosastolla kuin kahdenlaiset. Toiset oli muovia.
Hyvä jos nauratti sillä mua lähes itketti
No etupyörä menee sit helpommalla. Pitäsköhän suosista ottaa voiveitset tuohon hommaan ku kätsyltä vaikutti![]()

Auttakee mistä saa kunnollisia tankki grippejä.Otin tankista gripit pois kun olivat vähän vinossa ja väärän väriset.
No aattelin että kun noi on jotkin Kiinan ihme mitkä lie tarrat ja hyvin pysyneet niin ostan Suomesta jotkin kunnolliset niin ei tarvii sitten korjailla enää ikuna
Siis mitä v#tua eihän noi pysy tankissa kiinni edes suoralla pinnalla. Onko nyt oikeasti niin että pitää jostai Kiinasta tilata kun Suomessa myydään noin luokatonta paskaa.
Tunnin leikkelin ja mallailin että on sitten komiat.Auttakee mistä saa kunnollisia tankki grippejä.
Sorry avautuminen mutta olen tallissa niin meni oikeaan topikkiin
Ihan ne Kottaraisen omat gripit toimii ja on kestänyt hyvin. Ei tartte leikkailla. Putsaat tankin vaan hyvin.