• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

1. PK-Torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuullostaa hyvältä ja aina mukavampaa
ajella isommassa porukassa.
Tänään täytyy vielä passata mutta katsotaan
jos ens viikolla pääsis messiin
062802moto_prv.gif

Kovasti olis tehny mieli tulla mutta alkaa jo toi lappeen Rantalainen wappu painamaan päälle ja tuli pääsiäisen aikaan muutenki suhattua tota väliä pariin otteeseen ni ei tällä kertaa viitti ajaa reilua 400 km sitä varten että pääsis vielä torstaiajelulle siihen päälle.
biggrin.gif
Pitäkää te muut hauskaa siellä, viimeistään joskus toukokuun lopulla varmaan pääsen itsekin taas mukaan.
thumbs-up.gif

Ei se ihmettelemällä parane, mukaan siitä!  
biggrin.gif
No eihän se mutta oonkohan mää liian hidas....?  
crazy.gif
Ainakin mä olen häntäpäässä.....
Meidän ajoilla ei oikein kukaan ole liian hidas. Me ajetaan ihan nätisti, nopeammat keulilla ja hitaamat perällä. Tervetuloa!

tounge.gif
Ehdin jo aatella etten pääse kun ainoa juuri nyt kotosalla oleva mopo on "keräilyharvinaisuuteni", mutta jos kerran kukaan ei ole liian hidas, niin...

img2551897.jpg

Ei se ihmettelemällä parane, mukaan siitä!  
biggrin.gif
No eihän se mutta oonkohan mää liian hidas....?  
crazy.gif
Ainakin mä olen häntäpäässä.....
Meidän ajoilla ei oikein kukaan ole liian hidas. Me ajetaan ihan nätisti, nopeammat keulilla ja hitaamat perällä. Tervetuloa!

tounge.gif
Ehdin jo aatella etten pääse kun ainoa juuri nyt kotosalla oleva mopo on "keräilyharvinaisuuteni", mutta jos kerran kukaan ei ole liian hidas, niin...

img2551897.jpg
Miten mulla on sellainen kutina, että tänään yksi skode roikkuu hännillä...
biggrin.gif

Mä pidin perää siellä ainaki alkumatkan.. käännyitte sitten sinne Palojoelle päin kun mä kurvasin himppuun.

Kivaa oli nähä kavereita ja syyä kesän eka jäätelö!

Vähän tekis vielä mieli lähtee teidän kanssa ajelee, ehkä mä joku kerta täältä Porista sinne teidän kulmille kurvaan
smile_org.gif

Eipä päässyt mukaan, pyörästä puuttui oleellinen osa - nimittäin ketjut. Ehkäpä ensi kerralla siis.

Hienoa oli pitkästä aikaa käydä ajelulla.  
062802moto_prv.gif

Vielä muistutukseksi, että sitä saa ja pitää ajaa sellasta vauhtia, että tuntuu hyvältä. Jos tuntuu että haluu ajaa rauhallisemmin, niin sillon pitää ajaa. Kenenkään ei ole tarvinnut ajaa yksin sen takia.  
smile_org.gif

Ja risteyksien merkkaus oli hyvä. :
thumbs-up.gif

T: peräpään pitäjä.
smile_org.gif

Masalle ISO kiitos ! ja muillekkin mukana olleille
oli mukava pk ajeluiden avaus
kotoo kotiin 210 km
eiku ens kertaa odottelee

Hyvät ajot oli routakuopista huolimatta. Kiitos veturille. Ensi viikolla taas, joohan?
thumbs-up.gif

Kiitos pätkistä, joutu hilpasemaan silleen ajoissa omia reittejä kotiin.. Snadisti lämpöä lisää niin on vielä kivempaa.

PS. PuPuu, missä ne kuvat viipyy..
smile_org.gif

Kiitos veturille, kiitos peräpään pitäjälle ja kiitos kaikille miellyttävästä ajoseurasta
biggrin.gif

Nähdään taas...

- Kari

Back