Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eihän se mutta oonkohan mää liian hidas....?Ei se ihmettelemällä parane, mukaan siitä!Hmmm....![]()
![]()
Meidän ajoilla ei oikein kukaan ole liian hidas. Me ajetaan ihan nätisti, nopeammat keulilla ja hitaamat perällä. Tervetuloa!No eihän se mutta oonkohan mää liian hidas....?Ei se ihmettelemällä parane, mukaan siitä!Hmmm....![]()
Ainakin mä olen häntäpäässä.....![]()
Kai mä sitt tuun, ku oli joku jo kerenny varaa kaikki kampaaja-ajat...Pupu hei, kyllähän sä paikalle kerkiit kun kaikki silinterit on löytynyMopo kulkee taas niin riivatusti...![]()
Ehdin jo aatella etten pääse kun ainoa juuri nyt kotosalla oleva mopo on "keräilyharvinaisuuteni", mutta jos kerran kukaan ei ole liian hidas, niin...Meidän ajoilla ei oikein kukaan ole liian hidas. Me ajetaan ihan nätisti, nopeammat keulilla ja hitaamat perällä. Tervetuloa!No eihän se mutta oonkohan mää liian hidas....?Ei se ihmettelemällä parane, mukaan siitä!Hmmm....![]()
![]()
Miten mulla on sellainen kutina, että tänään yksi skode roikkuu hännillä...Ehdin jo aatella etten pääse kun ainoa juuri nyt kotosalla oleva mopo on "keräilyharvinaisuuteni", mutta jos kerran kukaan ei ole liian hidas, niin...Meidän ajoilla ei oikein kukaan ole liian hidas. Me ajetaan ihan nätisti, nopeammat keulilla ja hitaamat perällä. Tervetuloa!No eihän se mutta oonkohan mää liian hidas....?Ei se ihmettelemällä parane, mukaan siitä!Hmmm....![]()
![]()
![]()