• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ajatko radalla mukavuusalueella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jane
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Harrastaa ja hifistellä toki jokainen saa, tarpeellisuudesta vaan voi olla montaa mieltä.
Jos ny lähetään vaikka siitä, että ylipäätään mopon ostaminen ei ole tarpeellista. Niin jos ja kun ostaa mopon, niin sen jälkeen on ihan turha puhua enää yhtään mistään tarpeellisuudesta mopoon liittyen.

Pakko kommentoida tähän väliin: tuntuu siltä, että melkein lajissa kuin lajissa ei pidä harjoitella nopeutta vaan tekniikkaa. Kun harjoittelee tekniikkaa niin nopeus tulee vähän niinkuin kaupan päälle. Jos treenaa pelkkää nopeutta, siten että tekniikka ontuu, niin jossain vaiheessa tulee seinä vastaan kehityksessä ja "väärää tekniikkaa" on vaikea korjata. Kun siis alusta asti tekee tarpeeksi hitaasti ja sisäistää sen mitä tekee, niin nopeus kyllä kehittyy itsestään.

Tämä mielipide siis perustuu omaan kokemukseen erilaisista lajeista, niin moottoripyöräilystä kitaransoittoon kuin capoeirasta Rubikin kuution ratkaisemiseenkin. Saa ja pitää olla eri mieltä  
biggrin.gif

Itselle on jäänyt maku että aika monessakin lajissa moni hifistelee ihan turhaan, vaikka pelkkä enemmän ajaminen kantaisi paremmin hedelmää.
Onko muka tälläkin foorumilla sellaisia?
Mulla ainakin ainoa rajottava tekijä ajamisen määrälle on käytettävissä olevan rahan määrä. Kaikki on menny, ja ajanu olen niin paljon ku sillä rahalla on pystyny.
Joten hifistely sitten taas tapahtuu sillä ajalla kun ei ole varaa ajaa. Tosin maksaa se hifistelykin, mutta jos laskee vaikka tietskan kuluttaman sähkön hinnan, niin ei se kovin paljoo ole.

Harrastaa ja hifistellä toki jokainen saa, tarpeellisuudesta vaan voi olla montaa mieltä.
Jos ny lähetään vaikka siitä, että ylipäätään mopon ostaminen ei ole tarpeellista. Niin jos ja kun ostaa mopon, niin sen jälkeen on ihan turha puhua enää yhtään mistään tarpeellisuudesta mopoon liittyen.
Mopoilussa nyt ei mitään järkeä, sehän selvä. Yritinkin puhua hifistelyn tarpeesta liittyen mahdollisimman nopeaan etenemiseen radalla...

Mitään vikaahan hifistelyssä ei kyllä ole, tarpeettomasta harrastuksesta se käy siinä missä muukin mopoilu.

Johan on kunnon väännöt
062802jumpie_prv.gif

Mitä itse kysymykseen tulee: Kyllä, enimmäkseen ajan mukavuusalueella. Minulle se on sitä, että pysyy kumipuoli alaspäin ja asfaltoidulla alueella.

Back