Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nakuttaako teidän pyörät? ittellä alko nakuttaa aika kovaa pyörä niin käytin sitä korjaamolla, muutenkin tuli juuri 24tkm täyteen joten tarkistutin venttiilit samall. Sanoin heille että ottakaa samalla selvää että minkä takia pyörä nakuttaa mutta he ei löytäny mitään vikaa. Venttiilejä ei tarvinnut säätää ja ketjun kiristäjäkin oli ok, ainut mitä ne osasi sanoa että kannattaisi vaihtaa öljyt ja kattoa häviääkö sillä. Öljynvaihdon jälkeen nakutus hiljeni mutta ei lakannut. Onko ideoita mitä voisi vielä tehdä?
Onko myös normaalia että konejarruttaessa pyörä "nykii" ikävästi? Ei tunnu normaalilta eikä aikasempi pyöräkään tällein tehnyt.
miksi jotkut laittaa b-kingiin tuollaisen yhden putken ylös keskelle,on vielä rumemmannäköinen kuin alkuperäiset putket...
Ai niin joo,makuasia![]()
täälläkin etujarru täryyttää.huollossa sanoivat että eturenkaasssa vika.pintaa kyllä vielä pari-kolme milliä mut kulunnu epätasasesti.
Näyttää vahvasti siltä, että Kingi on tulossa taloon.
Kertokaapas mitä eroa on vuosimalleilla 2008 ja 2010? Joku tästä jo kyselikin, mutta vastausta ei vissiin saatu??
Toinen seikka johon olen yrittänyt hakea vastausta on, että miksi kummassa ko. härpäkkeen valmistus loppui?

Ei näitä kyllä liikaa vastaan tule ja huoltoasemien parkkipaikoilla on ainakin huomio taattu. Ehkä naiselle on helpompi kommentoida, positiivisella mielellä toki, mutta tähän mennessä yleisimmät tuomiot ovat olleet luokkaa "h*lev*tinkone, tuomiopäivän laite tms.
Ja näistä kommenteistahan olen salaa yksinomaan ylpeä!

Olen myös lueskellut, että matkaamisen ei pitäisi olla ongelma, joten sekään ei tässä vaiheessa vaikuta varsinaisesti valintaan.kyllä kaikissa on luistokytkinOlikos kaikissa vuosimalleissa luistokytkin? Mulle jäänyt hieman epäselväksi ko. asia.
Mites ABS-jarruja ei ainakaan kaikissa ole. Kaikesta huolimatta hemmetin kiva pyörä, itsekin tykkään siitä, ettei joka kulmalla samanlaisia kohtaa.