Ei nyt unohdeta homman varsinaista pointtia....
jos se "turvaväli" renkaan johonkin hankaamisen suhteen
sattuisi olemaan kiinnostava, tai jopa jossain yhteydessä turvallisuuden
suhteen ratkaiseva asia.
"Riittävästi" on toki tarpeeksi, mutta mikä missäkin on käytännössä tarpeeksi ?
Monessa "kylmämittauksessa" jää usein puuttumaan useita tekijöitä, joilla on
käytännön tilanteessa ratkaiseviakin vaikutuksia.
Joskus nämä huomioimatta jääneet seikat johtavat huonolla tuurilla
ihan katastrofaalisiinkin seurauksiin.
Erilaiset "madallusmodit" ovat näistä yleisimpiä ja kun näissä tulleet ajatuskatkot
konkretisoituvat pahimmoilleen + huonolla hetkellä, huonossa kohtaa...…
ei välttämättä enää selvitäkään vain "naamalleen" takafillarin päälle imeytyneen, mustaraitaisen
kilven tuottamalla häpeällä

.
On oikeastaan aivan yksi lysti, touhutaanko kaksi, vai nelipyöräisten kanssa.
Kotilossa ollaan kuitenkin ihan eri tavoin suojassa kun alkaa tapahtua kummia ja "yllättäen".