• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bmw s1000r (??)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jep, munki mielestä se näillä palstoilla komeillu RC8.sta tehty malli on hemmetin hieno. Mut siinä on jotenki sentäs panostettu enemmän siihen nakufiilikseen... En osaa edes välttämättä selittää mitä tarkotan? Mut toi uus Tuono & nyt tää uus bemarikin näyttää ihan siltä ku alkuperäiseen kyykkyyn sahais kuviosahalla kylkikatteisiin hiukan isomman aukon > kutsuisi luomustaan nakuksi. Jotain tollasia mielikuvia herättelee, ja se on jotenkin vaan sellasta laiskan olosta toimintaa. Yrittäsivät edes. :;):

Ai tällaista? (sainpahan laitettua :grin:)

attachment.php


attachment.php
 
Vaikuttaa copy-paste tusinatuotteelta tämäkin "uutuus". Voidaanko enää välttyä trendiltä että tulevaisuudessa ajetaan kaikki samanlaisilla commodity-pyörillä, valmistajan brändi vaan vaihtuu... :sad:

Onneksi on joku joka OSAA erottua massasta:

millepercento-bb1.jpg
 
Tahtoo lisää massasta tai massalla erottuvia pyöriä. Laittakaa nyt ihmeessä lisää niitä kuvianne. :bye:

Mutta odottakaas, huhujen mukaan kapinallisten teinien mainostoimisto työstää parhaillaan tästä bemarista(kin) fighterivideoita, joissa on pelkkää driftausta, wheelietä ja stoppieta. Kuski ajaa mutkat korkkiruuviasennossa apupyörä sivulla, ja ne soundit...:wanna:
 
Okei, vaikka ihan leikkimielellä heitin aiemman kommenttini tulevasta videosta, niin ei paljoa ohi mennyt:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=sO2vizMYBu8

Tosi nössö, tuskin vetoaa nuorisoon, vaikka siinä onkin täsmälleen ennustukseni mukaan "pelkkää driftausta, wheelietä ja stoppieta". Varoitustekstit alussa, ei juma..., ja soundit pilattu jollain renkutuksella, kuten tavallista. :itkupilli:

Ja missä on se korkkiruuviasennossa apupyörä sivulla ajava kuski? Takuulla vetänyt lipat ennen kuvauksia, tai selkä nyrjähtänyt. :doh:

Tähän on pakko tulla korjaava setti, olisko Akran putken kanssa ja radalla. :shoot:
 
Okei, vaikka ihan leikkimielellä heitin aiemman kommenttini tulevasta videosta, niin ei paljoa ohi mennyt:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=sO2vizMYBu8

Tosi nössö, tuskin vetoaa nuorisoon, vaikka siinä onkin täsmälleen ennustukseni mukaan "pelkkää driftausta, wheelietä ja stoppieta". Varoitustekstit alussa, ei juma..., ja soundit pilattu jollain renkutuksella, kuten tavallista. :itkupilli:

Ja missä on se korkkiruuviasennossa apupyörä sivulla ajava kuski? Takuulla vetänyt lipat ennen kuvauksia, tai selkä nyrjähtänyt. :doh:

Tähän on pakko tulla korjaava setti, olisko Akran putken kanssa ja radalla. :shoot:

Johan oli paskasti toteutettu mainospätkä. Tuon kuvaajan/tuottajan/ohjaajan/leikkaajan olis ollu syytä katsella edes viisi minuuttia noiden 15 kesästen mopokikkailuista kuvattuja pätkiä niin olisi laatu voinut olla edes karvan paremmalla tasolla.
 
Aivan järkyttävä näköinen hökötööri ainakin näin ruudulta katsottuna!Tuskimpa livenäkään tulee säväyttämään,sen verran olen ennakkoluuloinen.

omani kun joskus kippaan ilman kaskoa ja jos siitä mitään jää jäljelle niin "nakun" siitä yritän parsia.Vaiko pirkkafaitterin jopa!
 
Tuskin tulee olemaan kummoinen menestys, mikäli eivät myy jollain tusina z-750 hinnalla tuota... Dynokäyräkin kertoo siitä, että koneeseen on jäänyt pelkästään se RR:n onneton alarekisteri ja ylhäältä laulaa kuin perus cb-honda, eli ei mitään vastusta siltäkään osin vajaamukisille euro-nakuille, varsinkaan SD:lle.
 
Miten tässä on nyt sellainen tuntuma, ettei raati ole tähän mennessä tiennyt, mistä puhunut lytätessään tätä mopoa.

Ei se voi olla kovin paska, häh? Tulossa kirurgin veitsentarkka aivan helvetin nopea naku, joka jyrää testeissä. Is there more than meets the eye? Tällä meinaan, että hämääntyykö porukka liiaksi tuosta R:n ja RR:n tehoerosta. Bemuun jos laittaa sen aktiivialustapaketin, niin luulis sahaavan kurveja kadulla aikamoisella marssitahdilla oikeissa käsissä.
 
Miten tässä on nyt sellainen tuntuma, ettei raati ole tähän mennessä tiennyt, mistä puhunut lytätessään tätä mopoa.

Ei se voi olla kovin paska, häh? Tulossa kirurgin veitsentarkka aivan helvetin nopea naku, joka jyrää testeissä. Is there more than meets the eye? Tällä meinaan, että hämääntyykö porukka liiaksi tuosta R:n ja RR:n tehoerosta. Bemuun jos laittaa sen aktiivialustapaketin, niin luulis sahaavan kurveja kadulla aikamoisella marssitahdilla oikeissa käsissä.

Ois vissiin noi toimittajatkin tarvinnu sen aktiivialustan (jota muuten kisapyörissä ei näe).

http://www.visordown.com/image.aspx...Id=7&objectId=24112&objectTypeId=6&moduleId=8
 
Ei tietenkään näe, kun alusta laitetaan rataa ja kuskia myötäillen kuntoon. Kadulla saattaa tuo asfaltin laatu ja röykkyjen määrä hieman vaihdella. Aktiivinen alusta on tätä ajatellen aika hyvä idea.

Ja minä kun olen elänyt siinä uskossa, että alusta säädetään käytännössä aina kompromissiksi ko. radan jokaiseen paikkaan suhteellisen hyvin sopivaksi. Jos aktiivialusta olisi parempi, miksi ei kisapyörissä näe mutkakohtaisesti säätyvää jousitusta? Lisäksi esim. Kaasulta jarrulle siirtyessä tarvittaisiin ihan erilaisia ominaisuuksia kuin keskimutkassa tai jarrulta kaasulle siirtyessä. Esim. Alastarolla Palmasin jarruun kaipaisi karvan lisää vaimennusta tai jopa esijännitystä kuin muualle ko. radalla.
 
Ja minä kun olen elänyt siinä uskossa, että alusta säädetään käytännössä aina kompromissiksi ko. radan jokaiseen paikkaan suhteellisen hyvin sopivaksi. Jos aktiivialusta olisi parempi, miksi ei kisapyörissä näe mutkakohtaisesti säätyvää jousitusta? Lisäksi esim. Kaasulta jarrulle siirtyessä tarvittaisiin ihan erilaisia ominaisuuksia kuin keskimutkassa tai jarrulta kaasulle siirtyessä. Esim. Alastarolla Palmasin jarruun kaipaisi karvan lisää vaimennusta tai jopa esijännitystä kuin muualle ko. radalla.

Tod. näk. kompromissi on radalla parempi, mihin aktiivijousitus tällä hetkellä pystyy. Kadulla jousituksen vaihteluvaatimus lienee suurempi käytön ja tiestön vaihtelusta johtuen, joten kompromissi ei niin hyvä.

vrt. sunnuntaiajelu gimmakaveri kyydissä jädelle, tai sitten täysi raivo routapattien seassa yksin.

Voisko olla? En olis ensi kertaa väärässä.

P.S. Korjaa tämä, jos muistan väärin.
Eikös toi luistonesto & moottorijarru ole GP-pyörissä mutkakohtainen, jotta voishan toi jousituskin joskus seurata perässä, jos toteutus luonaa.
 
Back
Ylös