Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi vaihdoit.Oliko entinenMorjesta!
Kovin on vähän ajojuttuja kasisatasesta. Kiinnostais kuulla
millainen on kaks päälla loppuuko keulasta paino tai heitteleekö tuuli?? Noh... ens kesänä sen sitte tietää!
Mutta kyllä vähän jännittää kun entiseen pyörään verrattuna
painosta on melkein 200 kiloa pois![]()
Mitenkä ajo sujuu kaksi päällä + matkavarusteet?Semmonen lisäys vielä noista käyttökokemuksista. Tsekkaaf800org
Siellä on mun mielestä naurettavaa keskustelua mm. miten vaihdelaatikko ja moottori toimii alle 2000rpm...vxxtu mitä pellejä.
Mutta kukin tyylillään, suurin osa on vaihtanut 650GS:stä...
Löytyy sieltä jotain asiaakin![]()
Onneksi olin ensimmäinen siellä palstalla joka sai pyörän alle, muuten esim. noi vaihdelaatikko keskustelut olisivat pistäneet miettimään. No nyt tiedän paremmin että boxi toimii hyvin.
Mun kommenteja löytyy bandit-nimimerkillä...
En ajanut matkaa kaksipäällä. Mutta mutkateillä/motarilla/kaupungissa kaksi päällä ilman matkavarustusta pyörä toimi mainiosti.Mitenkä ajo sujuu kaksi päällä + matkavarusteet?Semmonen lisäys vielä noista käyttökokemuksista. Tsekkaaf800org
Siellä on mun mielestä naurettavaa keskustelua mm. miten vaihdelaatikko ja moottori toimii alle 2000rpm...vxxtu mitä pellejä.
Mutta kukin tyylillään, suurin osa on vaihtanut 650GS:stä...
Löytyy sieltä jotain asiaakin![]()
Onneksi olin ensimmäinen siellä palstalla joka sai pyörän alle, muuten esim. noi vaihdelaatikko keskustelut olisivat pistäneet miettimään. No nyt tiedän paremmin että boxi toimii hyvin.
Mun kommenteja löytyy bandit-nimimerkillä...
Mä käyttäisin kyllä hieman voimakkampia adjektiiveja. Kertakaikkisen hauska ja upea laitos.Viikonlopun ajojen kokemuksella voin sanoa että on mainio peli.
No niin, mistäs mä aloittaisin."Pidempi raportti kohta kunhan jaksan kirjoittaa".
Moro. On se nätti pyörä sinisenäkin näköjään. Ite valittin harmaan kun entinen mopo oli sattumalta sininen, "täytyyhän" naapureittenkin huomata että mopotti on vaihtunut. Kattelin että sulla ei ole tankkilaukkua, jos meinaat hankkia niin suosittelen bemarin orkkislaukkua, ainakin siinä pienemmässä on helv...n fiksu kinnityssysteemi.
Mulle tuo sininen oli luonteva valinta, koska edellinenkin oli sininen (niin ja ajokamathan pitää olla yhteensopivia väreiltään). Edelliset mopot olleet kaikki aina eri värisiä ja sitten joutunut "väärän värisiä" ajokamoja antamaan joko ilmaiseksi taikka pullakahveihin vaihtaen. Nyt oli niin mukavat ajokamat olemassa, joista en halunnut luopua.Moro. On se nätti pyörä sinisenäkin näköjään. Ite valittin harmaan kun entinen mopo oli sattumalta sininen, "täytyyhän" naapureittenkin huomata että mopotti on vaihtunut. Kattelin että sulla ei ole tankkilaukkua, jos meinaat hankkia niin suosittelen bemarin orkkislaukkua, ainakin siinä pienemmässä on helv...n fiksu kinnityssysteemi.Kuvakin on aina kiva![]()
![]()
Moro!Moi,
Tarvii varmaan lisätä metallia tuon muovikuoren alle, että magneettitankkilaukku pysyy