Vois kai asian noinkin todetaElektroniikkaa japsipyörissäkö??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vois kai asian noinkin todetaElektroniikkaa japsipyörissäkö??![]()
Eipä ole muita avaimia.Eihän sulla ole muita avaimia virta-avaimen lisäksi? Ainakin jos on kakki virta-avainta nipussa, niin kuulemma tuota tekee.
Ei hajuakaanomani on maaliskuun lopun tuotantoa, entä Tune sun?
1. S ja ST eroaa vain ja ainoastaan ohjaustangon, alakatteen, etupleksin sekä takatelineen osalta (no juu, vanteet ja etulokari on kans erilaiset). Jalkatapit ovat samoin sijoitetut. Mulle henk.koht. paras yhdistelmä löytyi; ST malli varustettuna matalalla S:n pleksillä.1. Ajoasento tuntui todella hyvältä, etenkin jalkatappien sijoitus miellytti. Omat ajot on kuitenkin enemmän touring-osastoa, joten luulen että ST sopisi minulle paremmin, saattaa tuo S-mallin etukeno olla liikaa pidemmillä reisuilla? Täytyy siis se ST-mallikin vielä kokeilla. Onko jalkatappien sijoitus muuten sama molemmissa malleissa?
2. Miinusta täytyy antaa äänistä, tehoputki taitaa olla pakollinen ostos![]()
Tyhjäkäyntiäänikin oli aika erikoinen![]()
3. Vaihteisto toimi muuten hyvin, mutta ykkösen kytkeminen ei aina onnistunut valoissa, pari noloa tilannetta tuli kun en saanut pyörää heti liikkeelle. Olisiko ollut uudenkarheutta?
4: Nyt näyttää vahvasti siltä että ensi kausi ajetaan BMW:llä, Yamaha FJR täytyy myös testata mutta jotenkin ennakkoon se ei sytytä niin paljoa. Toki 2-päällä ajoon FJR tarjoaisi varmaan rutkasti enemmän voimaa...? Mutta jos tämän saa uutena sillä hinnalla mitä paljon ajettu vanha FJR maksaa niin taitaa vaaka kallistua Bemarin puolelle...
Se vaihdetaan ihan ilmaiseksi, näin olen käsittänyt...Vaihdetaanko se takuuseen jos asiasta valittaa ?
Kovat äänet kaksinkertaistaa tehon tunteenSuorituskyky menee äänten edelle![]()
Totta toinen puoliKovat äänet kaksinkertaistaa tehon tunteenSuorituskyky menee äänten edelle![]()
![]()
Mulla oli killeri kiinni ekat tuhat kilsaa, en huomannut kyllä muuta eroa poistamisen jälkeen kuin kovemmat pörinät ja paukkeen moottorijarrutuksessa. Käväises Tune dynossa, ilman sitä paperia ei ole faktaa.