Desmosedici
New member
No niin tavarat ovat jo Helsingissä ja yritin nopeuttaa toimitusta maksamalla ne jo nyt. Saa nähdä, perjantaiksi lupasivat, mutta jos vaikka jo huomenna. Ei tänne lpr suuntaan oikein UPSin paketit kulje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ottiko ne UPS:ltä heti yhteyttä kun paketti oli Helsingissä että pitää maksaa ennakkoon tilille?No niin tavarat ovat jo Helsingissä ja yritin nopeuttaa toimitusta maksamalla ne jo nyt. Saa nähdä, perjantaiksi lupasivat, mutta jos vaikka jo huomenna. Ei tänne lpr suuntaan oikein UPSin paketit kulje.
Seurasin itse sen tracking coden perusteella. Eli ainakin minulle edellinen lähetys tuli niin, että UPSilta tuli kirje, jossa oli lasku ja sen maksettuani tavarat tulivat parissa päivässä. Nyt ajattelin skipata tuon laskun odottelun ja soitin UPSille ja maksoin laskun heti maanantaina. Sain heiltä tarvittavat tilinumerot jne. Perjantai oli alkuperäinen toimituspäivä, mutta eilen torstain aamuna tavarat saapuivat, joten päivän verran voitin.Ottiko ne UPS:ltä heti yhteyttä kun paketti oli Helsingissä että pitää maksaa ennakkoon tilille?No niin tavarat ovat jo Helsingissä ja yritin nopeuttaa toimitusta maksamalla ne jo nyt. Saa nähdä, perjantaiksi lupasivat, mutta jos vaikka jo huomenna. Ei tänne lpr suuntaan oikein UPSin paketit kulje.
Oma paketti ollut seurannan mukaan toista päivää Helsingissä, mutta mitään ei ole kuulunut.
Ois kiva tietää että varaanko rahat käteen vai pidänkö tilillä sitä mahdollista ennakkomaksua varten..
Ihan mielenkiinnosta, minkä merkkinen kypärä ja minkä takia vaihtoon?Ps. Ja yksi kypäristä menee todennäköisesti vaihtoon, joten saadaanpahan esimerkki miten tämä pulju hoitaa ongelmatapaukset. Kuvia pitäisi lähettää Saksaan, kunhan vain kerkeän. Ja vitutus on korkeahko.
AGV ja en tiedä meneekö vaihtoon, mutta korjattava sitä ainakin on. Eli kävin uutukaisen ajamassa sisään, niin kypärän takaosassa oleva ilmanulostulo aukon "ritilä" oli ilmeisesti huonosta liimauksesta/kiinnityksestä johtuen lähtenyt ilmojen teille. Kosmeettinen haitta ennen kaikkea, mutta kun sitä on maksanut useampia euroja, niin luonnollisesti sitä haluaa, että kaikki on kunnossa.Ihan mielenkiinnosta, minkä merkkinen kypärä ja minkä takia vaihtoon?Ps. Ja yksi kypäristä menee todennäköisesti vaihtoon, joten saadaanpahan esimerkki miten tämä pulju hoitaa ongelmatapaukset. Kuvia pitäisi lähettää Saksaan, kunhan vain kerkeän. Ja vitutus on korkeahko.
Ensinmäisessä AGV:ssä ei ollut mitään vikoja ja tämä uusi versio gp-pro:sta tuntuu edellistäkin paremmalta. Tosin pelkästään jo se, että tuohon löytyi tumma pleksi riitti siihen, että AGV:ssä pysytään.jeps
Toi AGV:n laatu ei nyt oikeen vakuuta. Mun ja RRRamin potista molemmista se nenän edessä oleva ohjain irronnut liimauksistaan (ei sinänsä haittaa mitään) ja mun kypärässä oli parin sentin halkeama vasemmassa reunassa. Muuten potta on ihan asiallinen ja niitä harvoja jotka passaa mun kuuppaan.
Tuli mitä piti ja ajallaan!Tilasin eilen Berikin ratapuvun ja Oxtarin T.C.S. EVO replica RX kengät. Oli kuulemma varastossa ja kertoivat toimitusajan olevan 4-6 työpäivää. Katotaan miten käy...
Oli muuten Berikin puvussa hinta kohdallaan! Sieltä 590€ kun suomessa lähtöhinta 990€ samalla puvulla.![]()
Joo, sen numeron saa eri osoitteesta. www.fc-moto.com.Niin. Siinä on vaan sellanen mutta, että FC-moto ei edes listaa puhelinnumeroaan sivuillaan. Ainoastaan sähköpostin ja faksin. Silloin yleensä oletetaan, että yhteydenotto halutaan sähköpostitse.
Kirje tulee postissa, jossa on lasku. Toki voit mahdollisesti nopeuttaa toimitusta soittamalla upsille ja maksamalla laskun heti, jolloin tätä laskua ei tarvitse odotella. Ei välttämättä nopeuta, mutta ei taatusti hidastakaan toimitusta. Itse voitin päivän tuolla tavalla toimimalla.Mites se nyt on, kun maksutapa oli Cash On Delivery niin ottavatko
tasarahan ovella vai pitääkö odotella soittoa UPSilta että soittavat ja antavat tilinumeron?
Suosittelen soittamaan sinne. www.fc-moto.com tuolta löysin jonkun hotline numeron viime kesänä.Onko kenelläkään jonku henkilön emaili osoitetta Fc-motoon?
Jep, kokemuksesta voin sanoa että emaililla ei noiden kanssa voi tuollaisia tapauksia hoitaa, ainoastaan soittamalla tai faxaamalla saa jotakin aikaiseksi.Suosittelen soittamaan sinne. www.fc-moto.com tuolta löysin jonkun hotline numeron viime kesänä.Onko kenelläkään jonku henkilön emaili osoitetta Fc-motoon?