Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myin viime syksynä pois vajaa 30 tuhatta ajetun -06 mallin Bladen. Eikä se juuri uudesta eronnut. Eli varmaan olis mennyt vielä monta samanlaista ajomäärää. Säännölliset huollot ja hyvä pito. Kyllä pyörän saa loppuunajettua jo alta kymppitonnin, jos väärinkäyttääEn ite kyllä koskis yli 30tkm ajettuihin. Kavereilla koneet täysin palasina ollu jo siinä vaiheessa. Mutta tuohon taas vaikuttanu paljon nuo keulimiset rajotinta vasten mikä vaikuttaa tuohon moottorin öljyn saantiin.Paljonko kestää kilometrejä ilman remonttia kiloset sportit ihan normikäytössä? Löytyykö jostain tietoa asiasta?![]()
Luulisi että menee tuosta jonkin verran ainakin pidemmälle normi ajossa, paha arvioida kun ei tiedä mikä on kenenkin "normiajoa".Kertokaaha kehä ketut ketkä on ajanu ihmisiks et miten kestää?![]()
![]()
Nii sille se vähä kuulostaa.suoraan hondan mainoksestaNuormihuollolla ja normi käyttäjäÄLYLLÄ nuo koneet kestävät todella pitkään.
Mutta kuten sanoin, jos käyttäjä on ääliö, menee vaikka ratakisko mutkalle ja rikki.![]()
Juu, teinihymiöt ovat hassunhauskoja ja ihquja. Niiden määrää kannattaa kuitenkin tarkkailla, ja jopa rajoittaa, mikäli oma arvostelykyky antaa myöden.Mutta ei pelkät idiootit riko pyöriä, rikkaat sitä tekevät myös. Esim noissa tapahtumissa ne hajottaa tahallaa pyöräsä!Ei ne silti oo idiootteja.![]()
Sama juttu täällä.. mopo sopivassa kulmassa siten, että aurinko pääsi paistamaan suoraan takaa, niin eikös mittariston yläreunaan ollu sulanut sellanen pieni monttu. Kyseessä siis 07 ja Puigin tumma tuplakupla. Ton saa tosta vielä korjattua, mut sitten on jo vaikeampaa, kun se palaa sinne mittarin sisälle. Mitäköhän tohon nyt keksis jatkoa ajatellen.. jos virittelis vaikka sukkahousut siihen ympärille07 Bleidissä otti mittaristo siinä määrin viime viikonloppuna aurinkoa tuplakuplan alla että se otti ja suli pieneltä alueelta.. Taitaa olla vanhoja vaivoja tiettyjen pleksimallien kanssa..
Ohhoh! Ovatko 1000 sporttijapsit noin kertakäyttötavaraa?En ite kyllä koskis yli 30tkm ajettuihin. Kavereilla koneet täysin palasina ollu jo siinä vaiheessa.
Jeh, Mulla tuli 6k mittariin Saksassa, niin hyvin kelpaa selityksien kera muualtakin saatu huolto. Berliinin huoltokokemuksista tosin ei jäänyt ihan yhtä hyvää kuvaa kuin Suomesta, mutta saipahan ainakin huollatettua ja uudet kumit alle "pikahuoltona". Pyörää eivät pesseet eivätkä ketjuja rasvanneet, mutta toisaalta lisätyt öljyt kuului huollon hintaan (60e).Ihme narinaa ja lapsellista urputusta.(juutana @ tännää) sanoi:Täytyy kai nöyrtyä Bike Worldiin
Jos haluaa 5 vuotta takuuta on huollettava bikeworldissa jos ei halua niin vie muualle.
Moni puhuu tällasia mutta empä oo kuullu yhestäkään bleidistä mikä olis poksahtanu alta kymppitonnin. Brandtilla mulle kertoivat että toi 5v. takuu on siitä helppo myöntää ku ei ne hajoo vaikka niitä miten rääkkäis. Tuon innoittamana hankin harmaatuodun pyörän 2v. takuulla...Kyllä pyörän saa loppuunajettua jo alta kymppitonnin, jos väärinkäyttää.![]()
199kg ja 131 kWLaittakaas joku uuden bladen paino ja tehot rekisteriotteesta niin pääsee kattelee mitä noi vakuutukset maksais? Nehän on tunnetusti aika erilaisia ku valmistajan ilmottamat.
Kiitos199kg ja 131 kWLaittakaas joku uuden bladen paino ja tehot rekisteriotteesta niin pääsee kattelee mitä noi vakuutukset maksais? Nehän on tunnetusti aika erilaisia ku valmistajan ilmottamat.
Ei siellä toisessa umpiossa taida olla olla normaalia ajovaloa, vain pitkä valo...Miten saa molemmat lamput palaamaan 1000rr:ssä? Nyt toinen toimii lyhyenä, toinen pitkänä. Olisi vaan hienomman näköstä, jos molemmat palaisi, eikä tietämättömät aina sanoisi "sulla on toinen lamppu palanu"!
Jos tämä operaatio ei vaadi sähkömiehen koulutusta niin voisi toteuttaa. Muutamia rr:iä oon nähny tuplavaloilla, hyvälle on näyttäny ja haluun itekki...
Hmm.. eikös paineet katuajoon katsota kylmänä? Kylmänä 2,5bar eteen ja 2,9bar taakse taitaa olla jonkinlainen nyrkkisääntö kyykkyihin ja nakuihin. Itse olen pitänyt n. 3,0bar takana.Osaisko joku kertoa, että mitkä rengaspaineet pitäisi olla Bladessa, kun rengas on lämmin?
Näin oon itsekin käsittänyt. Ja radalla kun tuppaa lämmöt ja siten myös paineet nousemaan enemmän, paineita otetaan vastaavasti alaspäin.Hmm.. eikös paineet katuajoon katsota kylmänä? Kylmänä 2,5bar eteen ja 2,9bar taakse taitaa olla jonkinlainen nyrkkisääntö kyykyihin ja nakuihin. Itse olen pitänyt n. 3,0bar takana.Osaisko joku kertoa, että mitkä rengaspaineet pitäisi olla Bladessa, kun rengas on lämmin?