• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Fireblade

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dreamer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ota airbox auki ja tuki ilmanputsarin oikealla puolella oleva putki.
 

Liitetiedostot

  • airboxback.jpg
    airboxback.jpg
    78,2 KB · Katselut: 102
Jätä vaan tulppaan se PAIR, suotta sitä ilmaa sinne putkeen pumppaa, turhaa vaan nostaa ext lämpöjä entisestään.
 
Kiitos! Nyt tuli homma selväksi, vaikuttaa simppeliltä.
Jonkun kumitulpan taidan siihen törkätä.

Onkos porukalla mielipiteitä noista BMC suodattimista? Yllätyin hiukan kun airboxista ei löytynytkään perinteistä paneelia, vaan kaksi lieriötä joiden päädyissä lukee BMC Filters. Päällimmäisenä niitä tutkiessa tuli sellanen vaikutelma että aika harvan oloset siivilät..

Vähän jäin miettimään pitäiskö vaihtaa orginaali paneeliin vai vaan hommata huoltosetti jolla pestä ja öljytä nuo BMC:t

Pyörässä siis Yoshimuran kokoputki ja PCIII, ja menossa penkkiin säädettäväksi.
 
Kiitos! Nyt tuli homma selväksi, vaikuttaa simppeliltä.
Jonkun kumitulpan taidan siihen törkätä.

Onkos porukalla mielipiteitä noista BMC suodattimista? Yllätyin hiukan kun airboxista ei löytynytkään perinteistä paneelia, vaan kaksi lieriötä joiden päädyissä lukee BMC Filters. Päällimmäisenä niitä tutkiessa tuli sellanen vaikutelma että aika harvan oloset siivilät..

Vähän jäin miettimään pitäiskö vaihtaa orginaali paneeliin vai vaan hommata huoltosetti jolla pestä ja öljytä nuo BMC:t

Pyörässä siis Yoshimuran kokoputki ja PCIII, ja menossa penkkiin säädettäväksi.
Tässä on vakiotkin tuollaiset lieriöt.
Aika harvojahan noi viriputsarit on, öjlyn tehtävä on sitoa itseensä hienoin pöly. Jos kunto epäilyttää niin oem putsarit vaan kehiin. Noiden vaikutus on jotain +1-3 hp.
 
Ai vakiotkin on lieriöt, enpä tullut ajatelleeksikaan. Nyt jälkeenpäin kun miettii airboxin rakennetta ja ilman virtausta siellä, niin enpä ihmettele enempää. :right:

Suodattimien kunnossa ei ollut moitittavaa, ihan ehjiltä ja hyväkuntoisilta näyttivät. Paikallisesta MP-liikkeestä varmaan saa hakea jotain ilmanputsariöljyä joka ajaa asiansa noissa. Soveltuvat puhdistusaineet taitaakin löytyä omasta takaa.
 
taylormade slipari tuli ja samontein kiinni. Laadukas putki, istuu 100% äänet sopivan möreät ja ei ainakaan omasta mielestä liian kovat. suosittelen! Ja mikä parasta, ei ota kantapää kii enää vaimentajaan :thumbup:
DSC_0014_zpscs0soyti.jpg

DSC_0015_zpsigimbkdl.jpg

DSC_0021_zpszixiy83o.jpg

DSC_0012_zpser5gm3oc.jpg


:orgmp:
 
Hieno putki/ rakennelma. Kävin kurkkaamassa hintaa. Kalsarit pyörähtivät kintuissa :blink: :thumbup:
 
Laitelkaas linkkiä jos jollain on hyvät ohjeet katteiden purkamiseen. Joskus jossain sellaset tuli vastaan mutta en enää löytänyt. Eipä ole noita isoja katteita tullu otettua ikinä pois.
Pakosarja pitäs kiristää 2010 bladesta
 
Laitelkaas linkkiä jos jollain on hyvät ohjeet katteiden purkamiseen. Joskus jossain sellaset tuli vastaan mutta en enää löytänyt. Eipä ole noita isoja katteita tullu otettua ikinä pois.
Pakosarja pitäs kiristää 2010 bladesta

Hondabikes.fi ja sieltä mallisto, löytyy pdf huoltokortti ja manuaali.
 
http://www.1000rr.net/forums/1102930-post10.html

http://www.1000rr.net/forums/modifications-upgrades-08-11/55797-08-upper-cowl-removal.html

Täältä löytyy selostettuna ja kuvin. Joudut ehkä kirjautumaan sinne mutta se kannattaa. Osoite: www.1000rr.net
Sieltä saat kaikkea tietoa ja myös "Service manual" eli korjaamo käsikirjan.
Toivottavasti tuo "upper-cowl-removal" aukeaa sinulle, ainakin jos kirjaudut niin sitten.

Korjasin osoitetta.
TUO YLEMPI OSOITE ja aukeaa suoraan. Alakate ensin irti.
 
Viimeksi muokattu:
Laitelkaas linkkiä jos jollain on hyvät ohjeet katteiden purkamiseen. Joskus jossain sellaset tuli vastaan mutta en enää löytänyt. Eipä ole noita isoja katteita tullu otettua ikinä pois.
Pakosarja pitäs kiristää 2010 bladesta

On muuten yhtä hvettiä noiden katteiden irroitus/paikalleen laitto.
 
Itse muistelen että alimmainen kate kannattaa puhaltaa paineilmalla pikkukivistä puhtaaksi ennen irrotusta.
 
Kiitokset linkeistä. 1000rr on tuttu sivusto. Eiköhän noilla kuvilla selviä. Alakate on tullut otettua useasti irti. Pihassa tutkin että pakosarjan kiristystä varten on purettava ainakin sivukatteet pois ja kenties flekti?
 
Kiitokset linkeistä. 1000rr on tuttu sivusto. Eiköhän noilla kuvilla selviä. Alakate on tullut otettua useasti irti. Pihassa tutkin että pakosarjan kiristystä varten on purettava ainakin sivukatteet pois ja kenties flekti?
Syylärin otat letkujen varaan niin tulee tarvittava tila.
 
Mikähän omassa -05 RR:ssä voisi olla vikana? Muutaman kerran ajeltu talvitelojen jälkeen. Nyt kun koitin lähteä ajelemaan, vapaalla starttaa nätisti, kytkin pohjaan ja ykkönen silmään. Töksähtää eteenpäin ja sammuu.

Kytkin itsessään menee suht koht helposti pohjaan, eli olisiko siinä vikaa? Ostin tosiaan vähän aika sitten käytettynä, eli hirveästi kokemusta kys. pyörästä ei ole.

Seisonut muutaman viikon ulkona suojan alla, ja sitä oli ainakin kertaalleen käyty nostelemassa ja kurkkimassa alle. Saakohan tuota kovin helposti rikki ilkivalloin?
 
Mikähän omassa -05 RR:ssä voisi olla vikana? Muutaman kerran ajeltu talvitelojen jälkeen. Nyt kun koitin lähteä ajelemaan, vapaalla starttaa nätisti, kytkin pohjaan ja ykkönen silmään. Töksähtää eteenpäin ja sammuu.

Kytkin itsessään menee suht koht helposti pohjaan, eli olisiko siinä vikaa? Ostin tosiaan vähän aika sitten käytettynä, eli hirveästi kokemusta kys. pyörästä ei ole.

Seisonut muutaman viikon ulkona suojan alla, ja sitä oli ainakin kertaalleen käyty nostelemassa ja kurkkimassa alle. Saakohan tuota kovin helposti rikki ilkivalloin?

Sivujalka alhaalla :) Tai sen kytkimessä vikaa.

Saako sitä liikkumaan sammutettuna, kytkinpohjassa ja vaihde päällä jos työntää? <- eli irroittaako kytkin?
 
Back
Ylös