Yamaha1
New member
Perkeles tuli ongelma. Mistä löytyisi jalkatapit jotka olisivat vähän alempana kuin alkuperäiset. Näissä vakioissa on tuo polvikulma liian tiukka meikäläiselle. Ainahan voi rälläköidä ja hitsata mutta jos löytyisi kaupasta.
Ja toinenkin kysymys tuohoon hammasrattaiden kokoon. Mitä ne on näin vakiona, oletteko muuttaneet ja miten? Jos saisi kommentteja. Itse ajattelin että voisin pienentää hampaan tai kaksi edestä ja muutama hammas isommaksi takaa. Kolme ehkä niin selviäisi kuitenki samalla ketjulla, kun on melko uusi.
Näin jälkeenpäin ajatellen, kannattais varmaan väsäillä itte niitä koko kolmioita sen 1-2cm alaspäin, jollain kolmioiden ja rungon väliin tehdyillä sovitteilla? Meinasin noin tehdä itsekkin aluksi, kunnes havaitsin Ebayssa nämä: http://www.ebay.com/itm/Shinobi-Black-Adjustable-Front-Footpegs-40mm-Suzuki-GSX-R-1100-K-N-WP-WT-88-98-/191199949411?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2c8467b263&vxp=mtr

Halvat ja pirun hyvät, noin ensnäkemältä.
Tilasin samantien myös taakse samaa tyyliä olevan tappisarjan, ilman tuota alennuslinkustoa...Noo, todellisuus iski sit päin kasvoja kun lähetys saapui. Aivan tolkutonta paskaa, ei sovi paikalleen kunnolla vaan kääntyvät pesässään ns. "ylitte". Lopulta väsäsin kyllä noi kaikki paikoilleen, kuskin tapit lopulta ilman tuota "alennusvaihdetta". Pelkkä kaposempi tappi kyllä nääs helpotti polvikulmaa jonkin verran. Mut noi on kyllä väliaikaset, aivan kuraa ja tuollanen väkisin asennus vaan jotekin sotii sitä filosofiaa vastaan jolla paksua tyttöä meinaan rakennella.
Minä kun kokeilin jälleen et onko halpa hyvää... Niin kokeileppa sää voiko itse tekemällä säästää & saada hyvää?