Gsxr 1100

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Z-man
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Perkeles tuli ongelma. Mistä löytyisi jalkatapit jotka olisivat vähän alempana kuin alkuperäiset. Näissä vakioissa on tuo polvikulma liian tiukka meikäläiselle. Ainahan voi rälläköidä ja hitsata mutta jos löytyisi kaupasta.
Ja toinenkin kysymys tuohoon hammasrattaiden kokoon. Mitä ne on näin vakiona, oletteko muuttaneet ja miten? Jos saisi kommentteja. Itse ajattelin että voisin pienentää hampaan tai kaksi edestä ja muutama hammas isommaksi takaa. Kolme ehkä niin selviäisi kuitenki samalla ketjulla, kun on melko uusi.

Näin jälkeenpäin ajatellen, kannattais varmaan väsäillä itte niitä koko kolmioita sen 1-2cm alaspäin, jollain kolmioiden ja rungon väliin tehdyillä sovitteilla? Meinasin noin tehdä itsekkin aluksi, kunnes havaitsin Ebayssa nämä: http://www.ebay.com/itm/Shinobi-Black-Adjustable-Front-Footpegs-40mm-Suzuki-GSX-R-1100-K-N-WP-WT-88-98-/191199949411?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2c8467b263&vxp=mtr :jpstyle:

Halvat ja pirun hyvät, noin ensnäkemältä. :;): Tilasin samantien myös taakse samaa tyyliä olevan tappisarjan, ilman tuota alennuslinkustoa...
Noo, todellisuus iski sit päin kasvoja kun lähetys saapui. Aivan tolkutonta paskaa, ei sovi paikalleen kunnolla vaan kääntyvät pesässään ns. "ylitte". Lopulta väsäsin kyllä noi kaikki paikoilleen, kuskin tapit lopulta ilman tuota "alennusvaihdetta". Pelkkä kaposempi tappi kyllä nääs helpotti polvikulmaa jonkin verran. Mut noi on kyllä väliaikaset, aivan kuraa ja tuollanen väkisin asennus vaan jotekin sotii sitä filosofiaa vastaan jolla paksua tyttöä meinaan rakennella.

Minä kun kokeilin jälleen et onko halpa hyvää... Niin kokeileppa sää voiko itse tekemällä säästää & saada hyvää? :p

Minä kun kokeilin jälleen et onko halpa hyvää... Niin kokeileppa sää voiko itse tekemällä säästää & saada hyvää? :p

Olivat kyllä hyvä näköiset kuvassa. Tuli mieleen, että jos tekisi esim 7-8mm alumiinista jonku laippa-reikä systeemin. Jos saisi parikin senttiä alemmas niin olisi hyvä ja vähän erilaiset tapit. Oikeastaa mun pyörässä on nykyisen tapin alareunasta pakoputken yläosaan vajaa 3 cm niin ei sitä paljoa pysty laskemaan. Mutta kuten ne netissä xxx sivulla mainostaa, että parin sentin lisä tuntuu heti. niin täytyy kokeilla.

Olivat kyllä hyvä näköiset kuvassa. Tuli mieleen, että jos tekisi esim 7-8mm alumiinista jonku laippa-reikä systeemin. Jos saisi parikin senttiä alemmas niin olisi hyvä ja vähän erilaiset tapit. Oikeastaa mun pyörässä on nykyisen tapin alareunasta pakoputken yläosaan vajaa 3 cm niin ei sitä paljoa pysty laskemaan. Mutta kuten ne netissä xxx sivulla mainostaa, että parin sentin lisä tuntuu heti. niin täytyy kokeilla.

Juu, siis jo toi mun Hong Kong skeidalla saavutettu ~ 5mm lasku tuntuu yllättävän paljon. Eli pienikin lasku on plussaa tuossa mielessä. Mä mietin itse jotain plootua kiinnitettäväksi niihin alkuperäsiin paikkoihin. Plootussa sit 1-2cm alempana kierteet noille alkuperäsille kolmioille kokonaisuudessaan... Sais pidettyä koko setin alkuperäsen näkösenä = mutta laskettua. Katotaan mitä tuostakin ideasta ajan kanssa tulee, todennäkösesti ei ole noin yksinkertasta.:;):

Edelleen muuten odottelen niitä perkuleen neuloja & emulsiotuubeja. Tracking koodin mukaan ovat sentäs jo kansainvälisessä "ilmatilassa"... Eli josko viikon sissään sais paksun rouvan tulille? :thumbup:

Tällainen minulla on ollut jo kohta 20v,kyseessähän on 87-mallinen 1100R,jonka olen rakkaudella rakentanut alusta loppuun.Siihen on myös kaikki orggissoat tallella,eli voi tehdä museopyörän sit joskus...
jiccpj.jpg
35a2o29.jpg

^ NAM! :rakastunut:

Poislukien värimaailma... Oot saanu tuohon suunnilleen kaikki meikäläisen inhokit mukaan = kananmunan keltuainen ja ns. liian vaalee suomenlipun sininen ulkomailla vaikkapa urheilukatsomoissa jne. (ei itse lipussa) ...

Mut nämä on niitä kuuluisia makuasioita ne. :;): Kaikesta tästä huolimatta! :jippikaijee:

Viimein on neulat / emulsiotuubit saatu tämän maan kamaralle. Eilen kävin ne "etätullaamassa", se teki 33 eskoa vielä lisää hintaa. Nyt odotellaan postipakettia sit saapuvaksi tällä viikolla. Pääsee ehkä vielä höräyttään tulille ennen ku töihin lähtö kutsuu! :)

Mitäs muuten otte mieltä. Kun noilla vanhoilla soikeiksi kuluneilla tuubeilla / neuloilla säädöt oli tosiaan niin, että neula oli tiputettu aivan alimpaan asentoonsa (säätöprikka ylimmässä hahlossaan) ... Niin jos näillä uusilla kamoilla kokeilis aluksi laittaa vaikka toisiks ylimpään hahloon sen prikan? Ellei jopa puoleen väliin...
Perustelen tätä fiilispohjaista mielipidettäni sillä, että vanhoilla neuloilla / tuubeilla on takuulla valskannu enemmän läpi ala-asennoissaan ku näillä kohta asennettavilla uusilla tulee tekemään. :blink:

Viimein on neulat / emulsiotuubit saatu tämän maan kamaralle. Eilen kävin ne "etätullaamassa", se teki 33 eskoa vielä lisää hintaa. Nyt odotellaan postipakettia sit saapuvaksi tällä viikolla. Pääsee ehkä vielä höräyttään tulille ennen ku töihin lähtö kutsuu! :)

Mitäs muuten otte mieltä. Kun noilla vanhoilla soikeiksi kuluneilla tuubeilla / neuloilla säädöt oli tosiaan niin, että neula oli tiputettu aivan alimpaan asentoonsa (säätöprikka ylimmässä hahlossaan) ... Niin jos näillä uusilla kamoilla kokeilis aluksi laittaa vaikka toisiks ylimpään hahloon sen prikan? Ellei jopa puoleen väliin...
Perustelen tätä fiilispohjaista mielipidettäni sillä, että vanhoilla neuloilla / tuubeilla on takuulla valskannu enemmän läpi ala-asennoissaan ku näillä kohta asennettavilla uusilla tulee tekemään. :blink:

löytyykö sulta haynesin tms manualia? eikös se ns. perusasento löytyis sieltä?

löytyykö sulta haynesin tms manualia? eikös se ns. perusasento löytyis sieltä?

Löytyy & varmasti löytyy neulan asennotkin. Mut kun tuo paksukainen ei ole täysin vakiossa kunnossa: Pääsuuttimet on isommat, putkisto on vapaa, filsu K&N valmiste jne. Näin ollen oletan, ettei neulojenkaan kuuluisi maata ihan tehdas asetuksissaan. :paikallatuulee:

Vakoilin tuolta aiemmista kirjotelmistani notta 126 näytti olevan suuttimien koko.

vakio suuttimet tuossa sun mallissa pitäsi olla 125 joten ei niitä paljoa ole suurennettu. Jos samoilla suuttimilla laitat niin neulaa saa nostaa vakioasetuksista pykälän tai pari. Ja kokeilla sitten

vakio suuttimet tuossa sun mallissa pitäsi olla 125 joten ei niitä paljoa ole suurennettu. Jos samoilla suuttimilla laitat niin neulaa saa nostaa vakioasetuksista pykälän tai pari. Ja kokeilla sitten

Että viitsit sit tarkistaa tuon, kiitos! :peukutpystyyn:

Mun pitää kouhkata itekkin tuo manuska läpitte noilta osin kuhan saan osat himaan ja motivaatiota kerättyä. :;):

Että viitsit sit tarkistaa tuon, kiitos! :peukutpystyyn:

Mun pitää kouhkata itekkin tuo manuska läpitte noilta osin kuhan saan osat himaan ja motivaatiota kerättyä. :;):

Muistin ulkoa :D , mutta on tuo manuska tuossa vieressä aina saatavilla ja tullu joskus lueskeltua melkoisella pieteetillä. En nyt muista kyllä monta lovea siinä neulassa on, olisko 5? ja vakioasetus vois olla kolmas lovi ylhäältä päin.

Muistin ulkoa :D , mutta on tuo manuska tuossa vieressä aina saatavilla ja tullu joskus lueskeltua melkoisella pieteetillä. En nyt muista kyllä monta lovea siinä neulassa on, olisko 5? ja vakioasetus vois olla kolmas lovi ylhäältä päin.

Joo kolmatta lovea :rakastunut: tarjoaa myös dynojetin ohje 126 koon suuttimille.. ja joo 125 on vakio.

Voi v*ttu teidän kans... Tämä siis positiivisessa mielessä todettuna! :grin::peukutpystyyn:

Pannaan kolmoseen siis! :blink:

Tjaahas, tänään tuli tuubit ja neulat oikeen kotiovelle asti. Liian hyvää ollakseen totta? KYLLÄ... nimittäin ei nuo nyt ainakaan näistä meikäläisen kaasareista ollu kotosin ollenkaan. :doh:

Että näin, eihän noitten odotteluun mennyt ku koko tämä loma. Taidan ens työjaksolla tilailla vaan suosiolla dynojetilta suoraan oikeeta kamaa... Tietty noi perkuleen emulsiotuubit pitää edelleen jostain pierasta, niitä kun ei noissa "jet kiteissä" ole mukana.

Sisuunnuin tossa päivällä niin, että löin rouvan nippuun vanhoilla kilkkeillä. Hienosti kävi ja kukkui about 30km, jonka jälkeen taas pytty pimeeksi ja kotia nilkuttamalla. Eli tuskimpa se nyt roska ainakaan on mikä tuon aiheuttaa? Saa pysyä paksukainen nyt nipussa kunnes saadaan muutettua. Sit uudessa tallissa taas auki > uutta sisuskalua kiinni > baanalle ens keväänä.

Kyllä tässä ropatessa ainakin tosiaan oppii, seuraava opeteltava asia oliskin sitten venttiilinvälyksien tsekkaus / säätö. Kunhan tuon muuten saa kukkumaan... :grin:

Laitetaas loppuun kuvatus tän päivän lenkiltä, tässä kohtaa rouvakin oli vielä täysillä mukana...

13517797.t.jpg
[/url][/IMG]

Viimeksi muokattu:
Tjaahas, tänään tuli tuubit ja neulat oikeen kotiovelle asti. Liian hyvää ollakseen totta? KYLLÄ... nimittäin ei nuo nyt ainakaan näistä meikäläisen kaasareista ollu kotosin ollenkaan. :doh:

Että näin, eihän noitten odotteluun mennyt ku koko tämä loma. Taidan ens työjaksolla tilailla vaan suosiolla dynojetilta suoraan oikeeta kamaa...

Sisuunnuin tossa päivällä niin, että löin rouvan nippuun vanhoilla kilkkeillä. Hienosti kävi ja kukkui about 30km, jonka jälkeen taas pytty pimeeksi ja kotia nilkuttamalla. Eli tuskimpa se nyt roska ainakaan on mikä tuon aiheuttaa? Saa pysyä paksukainen nyt nipussa kunnes saadaan muutettua. Sit uudessa tallissa taas auki > uutta sisuskalua kiinni > baanalle ens keväänä.

Kyllä tässä ropatessa ainakin tosiaan oppii, seuraava opeteltava asia oliskin sitten venttiilinvälyksien tsekkaus / säätö. Kunhan tuon muuten saa kukkumaan... :grin:

Laitetaas loppuun kuvatus tän päivän lenkiltä, tässä kohtaa rouvakin oli vielä täysillä mukana...

13517797.t.jpg
[/url][/IMG]

paskaa tuuria... hienot vanteet muuten, ootko ite maalannu ?

Back