Nyt voisi joku ko. Zetorin omistaja joka on laittanu ton palikan kertoa poistuuko ongelma/ominaisuus sillä KOKONAAN...
http://www.ivansperformanceproducts.com/zx14.htm
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/zzr_vast_busa_004?full=1
Tuolta voi saada jotain suuntaa,ei ainakaan huonommaksi mene!
Eikös TRE zetorinkin tapauksessa vain huijaa tietskaria luulemaan, että askissa on koko ajan vitonen/kutonen pesässä?
En ainakaan pikaisella vilkaisulla löytänyt ivanin käppyröistä sen kummempaa infoa? Jos ne on runtattu esim vitosella ja tre on sellainen, joka kytkee vitosen tiedot aina päälle, niin miten siinä sitten voi käyrät miksikään muuttua? Tässä TRE tekee sitten ilmeisesti jotain muutakin? Tai sitte olen vain tuttuun tyyliin hakoteillä jälleen kerran
Joskus muistelen nähneeni kurvin, jossa oli dynottu zetorin jokainen vaihde erikseen. Tuosta näki myös selvästi, että pienet vaihteet on kuohittu alakierroksilla rankahoksti. Jotain tuollaista olisi mielenkiintoista nähdä myös tre:n asennuksen jälkeen.