Suunnilleen kaikki tietävät että hinnastaan huolimatta Hoo-Dee ajettavana moottoripyöränä on huono kapistus.
Kuulemastani, kokemastani ja lukemastani päätellen Baijerin patarauta kaikkine hienouksineen taitaapi kuulua samaan sarjaan.
Kun eräänä pääkriteerinä pidetään, että kuinka paljon niillä euroilla saadaankaan hyvin ajettavaa moottoripyörä
Mitähän lehtiä oot lueskellu ? Mielestäni nuo Baijerilaiset ovat viimeaikoina pärjänneet aika hyvin testeissä.
Itsellä ei ole kokemusta tuosta Vifferistä,eikä lukemani ja kuulemani perusteella edes tule.
Hinnoista en osaa sanoa muuta,mutta pari kesää ajetusta 1300 S:stä saa vielä saman,mitä tuo tarjousvähväri nyt maksaa.HD:n ajettavuus on kokematta,siitä en sano mitään,mutta Noilla parilla
Ässäbemarilla olen ajanut n.55 000 km ja ovat kyllä ylittäneet odotukset positiivisesti.Tuota tavarankuljetuskyvyn arvostelua ihmettelen myös suuresti.Meillä on nuo sporttilaukut,Bmw:n tankkilaukku ja Krauserin takalaukku.Jopa tyttöystäväni kanssa tehdyillä,max 1 1/2 viikon reissuilla on kapasiteetti riittänyt ja sporttilaukut ovat olleet yleensä pienimmässä asennossaan.
Eihän sporttipyörään oikein muunlaisia laukkuja mielestäni voi laittaa.
Vielä tuohon Visa/pankkikorttihommaan,itse en ole reissuilla (pisin n. 6 000 km) tarvinnut niitä,kuin bensan,majoituksen,ruokailun ym. maksamiseen.Bemareihini ei ole tarvinnut reissussa mitään ylimääräisiä korjauksia tehdä ja aina on ajamalla kotiin tultu.
Myös ihmetyttää tuo 1300 S:n ominaisuuksien vähättely,esim. ajotietokone ja ESA-jousitus ovat mainionoita varusteita.Myös jarruista olen pitänyt.Ja tuo shifteri on ihan must-varuste.
Siihen en osaa sanoa,miten paljon olet pyörää saanut rahoillasi,mutta itse maksoin mielelläni 1300 S:stä pyydetyn hinnan ja edelleen olen ostokseeni tyytyväinen.
Nykyisellä pyörällä vielä tarkoitus ajella ensi kausi,sitten vaihtuu uuteen Bemuun.Onko sitten 6- vai 4-sylinterinen,aika näyttää.
Ymmärrän kyllä,jos VFR:n osto on ollut jonkunlainen pettymys,niitä aina sattuu,mutta ehkä näitä kahta pyörää ei suoraan voi verrata keskenään,ovat kuitenkin niin erilaisia.