Jepjep.
Käytiin tuossa joku aika sitten Kemoralla viihtymässä. Olin saanu hommattua nahkapuvun vanhojen Lindstrandsin toppahousujen tilalle ja se oli ekaa kertaa päällä. Mikään ei siis ollut enää estämässä meikäläisen tuulennopeudella kiitämistä ja ehdottomasti universumin parhaita kierrosaikoja. Ajelin pari settiä ja haeskelin tuntumaa ja kolmannella setillä alkoi sitten ajo kulkemaan. Noin setin puolessa välissä, mutkasta avatessa, kawasaki poksahti kerran ja alkoi käydä kolmella. Nilkutin varikolle ja yritin diagnosoida vikaa. Kone kävi sen verran nätisti ja kilinöittä, että elättelin toivoa tulpan pimenemisestä tms. Nelospytyn pakoputkesta valuva öljy kertoi kyllä muuta... Avasin äsken kannen ja tarkastin vauriot. Ohessa hiukan kuvia, valottanevat tilannetta.
Nelospytyn kansi:
Nelospytyn mäntä:
Molemmat sylinterivikaiset:
Muutama kuva lisää osoitteessa http://www.philipsdigital.com/madman/Kawasaki/]
Käytiin tuossa joku aika sitten Kemoralla viihtymässä. Olin saanu hommattua nahkapuvun vanhojen Lindstrandsin toppahousujen tilalle ja se oli ekaa kertaa päällä. Mikään ei siis ollut enää estämässä meikäläisen tuulennopeudella kiitämistä ja ehdottomasti universumin parhaita kierrosaikoja. Ajelin pari settiä ja haeskelin tuntumaa ja kolmannella setillä alkoi sitten ajo kulkemaan. Noin setin puolessa välissä, mutkasta avatessa, kawasaki poksahti kerran ja alkoi käydä kolmella. Nilkutin varikolle ja yritin diagnosoida vikaa. Kone kävi sen verran nätisti ja kilinöittä, että elättelin toivoa tulpan pimenemisestä tms. Nelospytyn pakoputkesta valuva öljy kertoi kyllä muuta... Avasin äsken kannen ja tarkastin vauriot. Ohessa hiukan kuvia, valottanevat tilannetta.
Nelospytyn kansi:
Nelospytyn mäntä:
Molemmat sylinterivikaiset:
Muutama kuva lisää osoitteessa http://www.philipsdigital.com/madman/Kawasaki/]